Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
16 Ekim 2012 Salı - 11:59

Volvo Yenilikçiliğin 180. Yılını Kutluyor

Dünyanın en köklü mirasa sahip iş makinaları firması olan Volvo İş Makinaları, sanayi liderliğinin 180. yılını yenilikçi ve çığır açıcı ürünleriyle kutluyor.

Volvo Yenilikçiliğin 180. Yılını Kutluyor

Volvo İş Makinaları geçen 180 yıl boyunca yüksek kalite standartlarında, güvenli ve çevreci üretimleriyle ün kazanırken, aynı zamanda yenilikçi teknoloji ve tasarımda, yakıt verimliliği, çalışma zamanı ve verimlilik gibi sanayi ölçütlerinde çıtanın yükseltilmesine öncülük etti.

 

Bir mükemmeliyet kuruluşu

Türkiye'de ASC Türk satış ve satış sonrası hizmetleri güvencesi altında olan Volvo İş Makinaları, yola çıktığı mütevazi girişimlerden dünyanın en büyük ve en güvenilir iş makinaları üreticilerinden biri haline geldi. 1832’de İsveç Eskilstuna'da Johan Munktell’in küçük teknik atölyesi açıldığında, bunun 180 yıllık bir zamanda dört kıtada kendi üretim tesislerini kuracak ve 130 ülkede kendi ürünlerini pazarlayacak bir firmanın habercisi olduğunu kimse bilemezdi. Munktell’in atölyesi başlangıçta baskı makinaları, torna tezgahları, delici ve öğütücü makinalar üzerine uzmanlaşmıştı. Ancak atölye 1906 yılında -gelecekteki üretimlerin habercisi olarak- bir yol silindiri olan ilk iş makinasını üretti. Bu sırada Stokholm’de Jean ve Carl Gerhard Bolinder kardeşler 1844 yılı itibariyle, yaklaşık 50 yıl sonra İsveç’in ilk içten yanmalı makinasını üretecek olan kendi firmalarını kurdular. 1932 yılında bu iki firma AB Bolinder-Munktell adı altında bir evlilik gerçekleştirdi. Volvo’nun 1950 yılında satın alınan Bolinder-Munktell, 1995 yılından itibaren Volvo olarak bilinmeye başlayacaktı. Ve dedikleri gibi; gerisi ise malum...

 

Yenilikçiliğin 180 yıllık mirası

Volvo İş Makinaları Eskilstuna’daki küçük makina atölyesinden çok daha ileriye gitti. Ancak bu köklü tarihe karşın firma hiçbir kazanç ve şöhretin rehavetine kapılmadı. Aksine; asırlık zorluklara karşı ara vermeksizin yeni yaklaşımlar geliştiren firma çalışanları daha güvenli, daha yüksek kalite ve randımanlı, daha üretken ve kullanım kolaylığı ile yakıt verimliliği daha yüksek makina ve ürünler yaratmak için çalışıyorlar. Tasarım ve teknolojide de bıkıp usanmaksızın mükemmeliyeti yakalamaya çalışan Volvo İş Makinaları, her zaman yenilikçi –hatta çoğu zaman çığır açıcı-  geniş bir ürün yelpazesi yarattı.

 

Volvo İş Makinaları, 20. yüzyılın ortalarında tamamıyla yeni iki pazar segmenti oluşturdu. İlk olarak 1954 yılında sektörün ilk tekerlekli yükleyicilerini piyasaya sürdü. Paralel kaldırma kolu sistemi, çabuk bağlama aparatı ve yenilikçi arka yükleyici ile bu yenilikçi makina, oyunun kurallarını değiştiren özellikleriyle daha ağır yüklemeleri ve daha yüksek koparma kuvvetini mümkün kıldı. Müşterilerin her araziye uygun bir taşıyıcı talep etmesiyle ise 1966 yılında Volvo, dünyanın ilk seri üretim belden kırma kaya kamyonunu üretti. Bu taşıyıcıların ilk modeli olan Gravel Charlie, şimdi Volvo’nun Eskilstuna’da bulunan Munktell Müzesi’nde sergileniyor.

 

Volvo İş Makinaları o günden beri özellikle kalite, güvenlik ve çevrecilik gibi çekirdek değerler açısından sektöre liderlik etmeyi sürdürüyor. Volvo’nun son yenilikleri şunları kapsıyor:

 

Care Track: Volvo İş Makinaları, müşterilerin makina datalarına uzaktan erişimini sağlayacak bir küresel konumlandırma ve data transferi kullanan telematik tabanlı Care Track sistemini 2007 yılında tanıttı. Care Track, makinaların güvenliği artırırken müşteriler de makinalarının bakım programı ve verimliliğinin kaydını daha rahat tutuyorlar. Sistem Avrupa ile Kuzey Amerika’da ve Asya kıtasının belli bölgelerinde satılmakta olan Volvo’nun birçok büyük model makinası ile uyumlu çalışıyor.

 

Tam Süspansiyonlu Kaya Kamyonu: Kaya kamyonları için otomatik dengeleme ve sabitleme sunan ilk hidrolik tam süspansiyon sistemi 2007 yılında Volvo E Serisi için üretildi. Sistem yükleme ve zemin şartlarını denetlerken yumuşak ve güvenli bir sürüş için düzey denetimi sağlıyor.

 

Optishift: Optishift teknolojisi 2011 yılında Volvo İş Makinaları'nın en geniş lastikli yükleyici modeli olarak piyasaya sürüldü. Uzun mesafe taşımacılığında motor devrini azaltma ve otomatik frenleme ile manevra kabiliyetini yumuşatma özellikleriyle tekerlekli yükleyicilerin enerji verimliliğini yüzde 15 artırıyor.

 

Araçta Tartım Sistemi: Volvo İş Makinaları'nın tam süspansiyonlu F serisi belden kırma kaya kamyonları için geliştirdiği, Intermat Innovation ödüllü “Araçta Tartım Sistemi” bu yıl görücüye çıktı. Sistem, hem yükleyici operatörü hem de kamyon operatörlerine Care Track’in sağladığı uzaktan erişim yoluyla, bir makinanın taşıma kapasitesi verileriyle üretkenliğini ekranda görüntüleme olanağı sağlıyor.

 

Yeni bir dönüm noktası aşamasındayken de her zaman nereden geldiğini hatırlamaya devam eden Volvo İş Makinaları; son model yollarla yakıt tüketimini azaltacak en yeni ve modern yöntemleri bulmayı ve güvenirliği artırmayı içeren gelecek sürece odaklanmaya devam edecek.

 

 

 
Mesleki Eğitim Sınav Sonuçları Açıklandı
 
Belediyeler Araç Takip ile Tasarruf Ediyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Mesleki Eğitim Sınav Sonuçları Açıklandı
29 Eylül 2012 tarihinde yapılan mesleki eğitim sınav sonuçları açıklandı. ...
Türkiye Ukrayna KUKK Toplantısı Yapıldı
Türkiye-Ukrayna Uluslararası Kara Ulaştırması Karma Komisyon Toplantısı ...
Renault Master’ın Yeni Versiyonu 19+1 Pazara Sunuluyor
Renault Master Otobüs ürün gamına 19+1 versiyonunu eklendi. Orijinal üstyapı ...
 
RENAULT Classic İnternet Sitesini Açtı !
Renault Classic bütün eski Renault tutkunlarına dönük olarak yepyeni bir ...
İETT’den Otokar’a ikinci sipariş
İETT İşletmeleri Genel Müdürlüğü'nün ikinci 250 adetlik dizel yakıtlı ...
“Dünyanın en güçlü kahramanları Antalya’da yarışıyor”
16-21 Ekim tarihleri arasında Antalya’da düzenlenecek 8. İtfaiye Sporları ...
 
Jantsa, Otomobil Jantı Üretimine Başlıyor
Türkiye’nin jant ihtiyacının büyük bir kısmını karşılayan Jantsa, iştiraki ...
MAN TopUsed 2. El Otobüs Şenliği Ankara’da yapıldı
Ankara’da üçüncüsü gerçekleştirilen “MAN TopUsed 2. El Otobüs Şenliği“ ...
Scania “En İyi Teknisyeni”ni Seçiyor…
Scania tarafından uluslararası çapta düzenlenen ve en iyi teknisyen takımının ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
Kamyonsondakika haberler türkiyekamyoncutreylertruckdikkatşoför