Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
mars, mars lojistik,
17 Eylül 2014 Çarşamba - 18:12

Tırsan: İnşaat’ta Bir Adım Önde

37 yıldır treyler sektöründe açık ara lider olan Tırsan, lojistik sektörüne sunduğu taşımacılık çözümleri ve geniş ürün gamı ile her zaman müşterilerinin yanında olmaya devam ediyor.

Tırsan: İnşaat’ta Bir Adım Önde

2002 yılında bünyesine kattığı Kässbohrer markası ile başta Almanya, Hollanda ve Rusya olmak üzere 50’den fazla ülkeye ihracat gerçekleştiren Tırsan, 2009 yılında faaliyete geçirdiği Türkiye’nin ilk ve tek treyler Ar-Ge merkezinde, müşteri odaklı, fonksiyonel ve kaliteli ürünler, tasarımdan üretime tüm süreçleri ile Tırsan marka güvencesi altında üretiliyor.

Tırsan’ın sahip olduğu inşaat taşımacılığına uygun geniş ürün gamı müşteri ihtiyaçlarının tümünü karşılıyor. Tırsan, Adapazarı Fabrikası’nda ürettiği harfiyat ve ağır yük taşımacılığına uygun Yeni Nesil Tırsan Damper araçları, çimento, kireç, kum gibi yapı malzemeleri taşımaya yönelik Kässbohrer Yatay Silobasları, kireç, kalsit gibi düşük yoğunluktaki malzemelerin taşımaya yönelik Kässbohrer Damperli Silobasları, inşaat makinaları, hazır beton blokları gibi büyük ve hacimli ürünlerin taşınmasına yönelik Kässbohrer Lowbed araçları ile inşaat taşımacılığına çözüm ortağı oluyor.
T.SKS 22: Yeni Nesil Tırsan Damper
Nisan 2011’de ‘Sektörün Standartlarını Yükselten Damper’ sloganı ile pazara sunulan TIRSAN Damper;  yeni tasarımı ve fark yaratacak yeni donanımları ile “Yeni Nesil TIRSAN Damper” adıyla 17 Nisan 2014’de TIRSAN Adapazarı Fabrikası’nda yapılan basın lansmanı ile sektöre tanıtıldı. 
 
Yeni Nesil Tırsan Damper yüksek mukavemetli malzemeler kullanılarak tasarlanan yeni ön duvar tasarımı, önden arkaya asimetrik üst kemer, V form yapısında tasarlanan taban, müşterinin taşıdığı her çeşit yükün daha kolay ve hızlı akmasını, yol tutuş ve yük emniyetini sağlamak için geliştirildi. Yeniden tasarlanan muavin şasi sayesinde üst yapı ve şasi maksimum dengede olup seyir esnasında doğabilecek ters yönlü hareketler minimuma düşürülmüş, böylece ürün ömrü uzatılmış oluyor. Böylece müşterinin Yeni Nesil TIRSAN Damper’den maksimum fayda sağlaması hedefleniyor.
 
Patentli havuz tasarımı, aracın taban formunda uygulanan V form ve eğimli havuz yapısı ile yük akış esnasında havuz içinde yükün noktasal değil yayılarak boşaltımı sağlayan Yeni Nesil Tırsan Damper daha kolay ve hızlı boşaltma avantajı sağlıyor. Boya öncesi araç otomatik kumlama kabininden geçiriliyor, böylece araca yüksek kalitede boya uygulaması yapılıyor. Bu uygulama sonucunda aracın boyası kaliteli ve uzun ömürlü oluyor.
 
%25 mukavemeti arttırılmış yeni küvet tasarımı ve hafif şasi teknolojisinin birleşmesi sonucunda elde edilen 5900 kg boş ağırlığı ile Yeni Nesil TIRSAN Damper sektörün en hafif damperi olma özelliğini taşıyor. Yeni küvet tasarımı, yeni şasi ve H-tipi hidrolik silindir sistemi ve 11 ton king pin yük değeriyle yol tutuş, kalkış ve rampalarda sürüş kolaylığı sağlıyor. Yeni ön duvar tasarımı sayesinde dingillerdeki yük dağılımı dengeli olarak ön bölüme transfer ediliyor, böylece direksiyon hâkimiyeti arttırılmış oluyor. 7500 mm küvet boyu ve patentli küvet tasarımı ile yüksek manevra kabiliyeti sağlarken, dengeli yük dağılımı sayesinde de lastik kullanım ömrü uzatılmış oluyor.
 
Ayrıca, bağlantı yataklarını ve hidrolik silindiri korumak amaçlı titreşim sönümleyici yeniden tasarlanarak, komponent ömrü uzatılmış ve yeni cıvatalı süpürgelik sayesinde kenar taşması yaşamadan, havuza en yakın mesafede boşaltım sağlanabiliyor. Sürücüler için pratik ve kolay kullanım sunan Tek Tuş Finisher Fren Sistemi geliştirilmesine ilave olarak eğimli arazide sürücüleri uyaran yeni tilt alert ile zorlu çalışma koşullarına uygun manyetik sensör operasyon güvenliği sağlanıyor.
 
Yeni Nesil TIRSAN Damper, sektöre 2 farklı ürün olarak sunuluyor. Harfiyat grubunda 5900 kg, ağır hizmet grubunda 6500 kg ağırlığı ile segmentinin en hafif damperleri olup 22 m3 hacim standardında 20, 24, 26  m3 geniş opsiyon seçenekleri sunuyor.
 
K.SSL 35: Kässbohrer Yatay Silobas Semi-Treyler
Kässbohrer’ın geniş ürün gamı içerisinde bulunan Kässbohrer Yatay Silobas semi-treyler çimento, yapı malzemeleri gibi her türlü granüllü ve kuru dökme yük taşımacılığında kullanılıyor.
 
Yüksek mukavemet değerleri ile özel alaşım ve sertifikalı Alüminyum malzemeden üretilen Kässbohrer Yatay Silobas düşük boş ağırlığı sayesinde yüksek taşıma imkânı sayesinde yüksek karlılık sağlıyor. Kendini taşıyan tipte yarım şasisiyle taşınacak malzemenin yoğunluğuna ve özelliğine göre 30 m3’ten 45 m3’e kadar değişik hacimlerde ve donanımlarda imal ediliyor.
 
Kässbohrer Yatay Silobas çimento taşımacılığı için 30 – 35 m3 ’lük olarak üretiliyor. Dik açılı olarak tasarlanan boşaltım konileri yükün tank içinde akışını kolaylaştırarak tank konstrüksiyonunu mümkün olan en dik açıyı yakalamasını sağlıyor. Böylece yük hızlı, güvenli ve tam boşaltımı sağlıyor. Standart olarak dolum operasyonuna yönelik yüksek basınca dayanıklı DN 450 mm döner mafsallı menhol kapakları, alüminyum yan hava, üst hava, jet hava akışkanlaştırıcı hava hattı ve armatürleri ile donatılmış şekilde müşterilerin hizmetine sunuluyor.  Ayrıca boşaltım operasyonu için hacme bağlı olarak 2 veya 3 adet çıkış konisi, DN 100 mm ebadında pnömatik kumandalı sıkıştırma valfi, çıkış hattı, operatörün kullanımına yönelik olarak ise hortum taşıyıcılar yer alıyor. Standart olarak Kässbohrer Çimento Silobas semi-treyler takım dolabı, lastik çekiç ve ay anahtarı gibi ekipmanlarla sahip. Bu ekipmanlar ile birlikte Kässbohrer Silobas hızlı ve tam boşaltım imkânı sunuyor.

Kässbohrer araçlarında standart olan kalkış (sürüş) yardımı sayesinde araç 30 km/h altında  iken 1. dingil hava yastığındaki basıncı düşürerek king pime yük gelmesini sağlar ve çekicinin  harekete geçişini  kolaylaştırıyor. Eğimli yollarda ve kaygan zeminde oldukça ihtiyaç duyulan bu sistem araç dönüşlerinde 1. dingil lastiklerinin yere sürtünerek aşınmasına engel oluyor.
 
Üretilen her Kässbohrer semi-treyler TÜV veya DEKRA onay kuruluşlar tarafından gerçekleştirilen basınç ve sızdırmazlık testleriyle Avrupa Basınçlı Kaplar Yönetmeliğine uygun 97/23 EC’ye göre dizayn onayına sahip. Üstün alt yapı ekipmanlarıyla donatılan Kässbohrer Çimento Silobası bu sayede güvenli bir sürüş sağlamakta ve standart olarak sunulan özelliklerinin dışında zengin opsiyon yelpazesi ile de her ihtiyaca cevap veriyor.
 
Kässbohrer Low-bed Ürün Grubu
Türk Ağır Nakliye filolarının Avrupa’da rekabetçi bir pozisyona getirmeyi hedeflediğimiz Kässbohrer Low-bed Serilerimiz geniş opsiyon seçenekleriyle sunulan, sabit ve uzayan seçenekleriyle 3 den 5 dingilliye kadar Lider olduğumuz Standard Low-bed ürün gamımıza, manevra kabiliyeti arttırılmış 34 m kadar uzayabilir ve yerden yüksekliği sadece 325 mm olan 2 den 8 dingil’e kadar Türkiye’deki ilk yerli üretim hidrolik dümenlenebilir ürünler ile ağır taşımacılığın hizmetine sunuluyor.
 
K.SLH: Hidrolik Dümenlenebilir Low-bed
SLH serisi tamamı yüksek dayanımlı çelik malzemeden üretilmiş 3’den 8 dingilliye kadar dar ve manevra kabiliyeti düşük yollarda, lastik aşınmasını minimize eden hidrolik dümenlemeli tek veya çift açılımlarla toplamda 34 m kadar uzayan platform uzunluklarıyla 130 ton a kadar teknik taşıma kapasitesiyle ağır nakliye taşımacılığında Türkiye’de çözüm ortağı oluyor.
 
K.SLL: Hidrolik Dümenlenebilir Low-loader
SLL serisi tamamı yüksek dayanımlı çelik malzemeden üretilmiş 2‘den 4 dingilliye kadar, yerden sadece 325 mm den başlayan platform yükseklikleriyle abnormal yükseklikteki tarım makinalarından kazan ve sandıklı yüklerin ağırlık merkezlerini yere yaklaştırarak emniyetli ve legal taşımaların, dar ve manevra kabiliyeti düşük yollarda bile hidrolik dümenlemesi sayesinde rahatça yapılmasını hafif dizayn edilmiş tasarımıyla olanak veriyor. 
 
K.SLS.L3: Hafif Low-bed
Hafif, çevre dostu ve legal olarak daha fazla yük taşımak için dizayn edilen Hafif Low-bed 40 ton’a kadar iş makineleri, tarım makinaları ve bilimum hafif ekipmanların taşımacılığında en çok tercih edilen ürünlerden arasında yer alıyor. Sadece 8 ton’luk hafif şasisi sayesinde en az % 25 daha hafif olan ve yerden sadece 86 cm’lik yüksekliğe sahip, geniş opsiyon seçenekleri sayesinde müşterilerin farklı yük taşıma ihtiyaçlarına cevap verebiliyor.
 
Türkiye’nin ilk ve tek treyler Ar-Ge merkezinde bugünün ve geleceğin ihtiyaçlarına odaklı projelerini, mühendislik tecrübesi ve teknoloji ile birleştirerek taşımacılık sektörüne hizmet veren Tırsan, 37 yıldır treyler sektörüne yön vermektedir.
 
“Üretimin her aşamasında kaynaklar sertifikalı kaynakçılar tarafından yapılmalı ve test öncesi kaynak röntgenleri çekilmelidir.” diyen Tırsan yetkilileri kaliteli bir üründe olmazsa olmazları şöyle sıralıyor:

  • Müşteri ihtiyaçlarının en üst düzeyde karşılayacak ekipmanların kullanılması. 
  • İmalatın tüm aşamalarında proses kontrol (PDI) ve teslimat öncesi tüm kontrollerin yapılması. 
  • 3D tasarım, tasarım analizleri ve gerekli fiili testlerin yapılarak tasarımın doğrulaması. 
  • Gövde kaynaklarında otomatik kaynak makinaları kullanılması ileyüksek ürün kalitesinin elde edilmesini sağlamaktadır. 
  • Hafiflik, kullanım kolaylığı, dayanıklılık, boşaltım süresi, tank içerisinde malzeme kalmaması ve emniyet tedbirleri bu araçların performans kriterleridir. 
  • Bir aracın 97/23 basınçlı kaplar yönetmeliğine göre imal edilerek CE onayı alması için tasarımın uluslar arası onay kuruluşu tarafından onaylanıp üretimin tüm aşamaları kontrol edilmesi gerekir. 
  • Onay kuruluşu, kaynakçıların sertifikalarını, malzemelerin sertifikalarını, üretimin tasarıma uygun yapılıp yapılmadığını kontrol eder ve tüm araç testlerine refakat ettikten sonra CE onayını verir, bu sayede araç üzerinde güvenlik en üst seviyede sağlanmaktadır, bu yüzden CE onayı olmayan araçlar tehlike arz etmektedir. 
  • Silobasların gövdesi alüminyum malzemeden üretildiği için çelik silobaslara göre hafiflik, korozyon dayanımı ve yüksek ikinci el değeri gibi avantajlar da sağlamaktadır.
 
Satış Sonrası Hizmet
Tırsan, sahip olduğu 52’den fazla geniş satış sonrası servis ağı, 24’den fazla yetkili satış bayisi ve uzman kadrosu ile müşterilerine çözüm odaklı hizmetler sunuyor.
 
Alo Tır Danışma Hattı
Tırsan’ın 2010 yılında faaliyete geçirdiği 444 5 TIR, yani Alo Tır Danışma Hattı’na Türkiye’nin her yerinden nakliyeciler ve müşteriler rahatlıkla ulaşabiliyor. Alo Tır Danışma Hattı sayesinde müşteriler, Tırsan, Kässbohrer, Talson, ve DAF ürün ve hizmetleri hakkında geniş çaplı bilgi sahibi olmakla beraber şikâyetlerini ve önerilerini iletebiliyorlar.
Alo Tır Danışma Hattı’na gelen tüm talepler, öneri ve şikâyetler teknik ve pazar bilgisine sahip kalifiye Tırsan çalışanları tarafından alınarak, sektörün ihtiyaçlarını karşılamak ve müşteri talepleri odaklı çözümler sunuyor.
 
Tırsan Yedek Parça
Tırsan, Samanıra Yedek Parça Şubesi, DAF marka çekici ve kamyon, Tırsan marka treylerlere, Türkiye genelinde, stratejik bölgelerde konumlandırılmış, konularında uzman, geniş yetkili bayi ağı ile kaliteli, hızlı ve hesaplı yedek parça hizmeti sunuyor.
 
Tırsan, müşteri odaklılık ve memnuniyetini en üst seviyede tutacak şekilde yeni araçları projeleri ile müşterilerinin taşımacılık için tüm ihtiyaçlarını karşılıyor. Tırsan, 2014 yılı sonuna kadar tam kapasite dolu olan Alüminyum Tanker ve Silo fabrikasıyla Türkiye’de olduğu gibi Avrupa’da da pazar lideri olmayı hedefliyor.
 
Firma olarak inşaat taşımacılığı alanında sahip olduğumuz kaliteli ve geniş ürün gamımız ile sektöre ve müşterilerimize her zaman çözüm ortağı olmaya devam edeceğiz.

 
Toroğlu ve Arslan Mobil Delvac Dostlarıyla Buluştu
 
Nevanis’in Kamyon Üstü Damperleri Müşterilerle Buluşuyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
​Hatice Doğan Cav: “Sektörde Emin Adımlarla Yürüyoruz”
ADR ile ilgili tüm alt yapılarını tamamlayan Ahmet Doğan Tanker, en kısa ...
Koçaslanlar Ulusal Pazarda Liderliğe Oynuyor
Koçaslanlar Holding, 40 yıllık tecrübesi ile dünya markalarını bünyesinde ...
Türkiye’de İlk Defa 10 Dingilli Lowbed Üretildi
Güçlü kadrosu ve AR-Ge yatırımlarıyla 1972 yılından beri faaliyet gösteren ...
 
Orthaus’tan “Hafif Ama Dayanıklı Ürünler”
Türkiye’nin yükselen treyler markası Orthaus Trailers satış ve satış sonrası ...
Toyota’nın “Şehir içi 4x4” modeli RAV4, trend belirleyici;
Toyota’nın “Şehir içi 4x4” modeli RAV4 geleneksel 4x4 otomobillerden her ...
Castrol Ford Team Türkiye’nin Genç Pilotu Buğra Banaz
Ralli parkurlarında sayısız zafer ve şampiyonluklara imza atan Castrol ...
 
Hankook İle Yakın Plan
Aracın performansını doğrudan etkileyen “lastik” konusuna dünyanın hızla ...
Emniyet ve Konfor İçin Doğru Amortisör
Araç tipi, araç segmenti, yol koşulları ne olursa olsun, sürüş konforunuz ...
Ve Merak Ettiklerimiz
Her şeyin doğalını ararken, dünya tamamıyla ekolojik dengeye konstre olmuşken ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
treyler
türkiye
Kamyon
news
dikkat
bus
haberler
sondakika
kamyoncu