Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
filo kiralama, estepe,
schmitz, dorse, treyler,
8 Ocak 2010 Cuma - 00:00

Temsa 2010?da Servis Sonrası Hizmetlerdeki İddiasını Sürdürecek

Temsa, 2010’da SEGEP Projesi ve modül eğitim programları ile müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini daha da yükseltmeyi hedefliyor.

Temsa 2010?da Servis Sonrası Hizmetlerdeki İddiasını Sürdürecek

 

Temsa, 2010’da SEGEP Projesi ve modül eğitim programları ile müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini daha da yükseltmeyi hedefliyor.

Temsa, satış sonrası hizmetlerinde 2009 değerlendirmesi yapmak ve 2010 hedeflerini paylaşmak üzere Temsa Global Altunizade yerleşkesinde bir toplantı düzenledi. Türkiye genelinden yetkili servis müdürlerinin katılım gösterdiği toplantıda, müşteri memnuniyetini artırma hedefi doğrultusunda 2009’da temelleri atılan Servis Geliştirme Projesi (SEGEP) ve modül eğitim programının pilot uygulama sonuçları değerlendirildi. Toplantı kapsamında ayrıca satış sonrası hizmetlerin 2010 hedefleri de paylaşıldı.

2009 yılının son günlerinde gerçekleşen toplantı kapsamında satış sonrası hizmetlerde uygulanacak projeler ile 2010’da; müşteri memnuniyetinin, servis kalitesinin, servis personeli memnuniyetinin arttırılması ve kaynakları verimli kullanarak servis gelir ve giderlerinin düzenlemesinin amaçlandığı belirtildi.

Söz konusu toplantıda konuşma yapan Satış Sonrası Hizmetler Müdürü İsmail Şimşek 2010’da servislerin en iyi hizmeti sunabilmesi için geliştirilen SEGEP ile yetkili servislerin satış sonrası hizmetlerinde farklı bir vizyon yaratma hedefi taşıdıklarını belirtti. Mar Oto ve Çamlıca Gebze’de süren pilot uygulamalardan örnekler veren Şimşek; “Ürün ile müşteri arasındaki köprüyü satış sonrası hizmetlerimizle sağlıyoruz. Yurt çapında 90 servisimiz bulunuyor. Bu nedenle servis sonrası hizmetlerimizde ne kadar güçlü olursak müşteri memnuniyetimiz de o yönde artar. Temsa Global olarak müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için SEGEP’i geliştirdik ve pilot uygulamalarda da başarı elde ettik. Bu başarının tüm servis ağlarımıza yayılması için yetkili servislerimize liderlik yaparak gerekli tam desteği vermemiz gerektiğinin bilincindeyiz. Bu nedenle sık sık bir araya geliyoruz” dedi.

 

 
K2 Yetki Belgesi Almak İsteyenler Uzun Kuyruklar Oluşturdu
 
Üretici Ticari Araçta KDV İndirimi İstiyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Otomotiv Pazarı % 12,77 Büyüdü
Türkiye otomotiv pazarında 2009 yılı Ocak-Aralık döneminde kümülatif ...
Nursoy, Yoluna MAN İle Devam Ediyor
Nursoy Şirketler Grubu, yatırımında yine MAN’ı tercih etti. Şirket, ...
Hedefimiz 2010?da Türkiye?nin İlk 200 Şirketinden Biri Olmak!
CEVA Türkiye ailesi yeni yıla Genel Müdür Aslan Uzun’un ...
 
Otokar 2010?da Teslimatlara Devam Ediyor
Otokar, yeni yılda da treyler teslimatlarına ara vermeden devam ...
Doruk 215T Otobüsün Tanıtımı Ege Bölgesi?nde Sürüyor
Otokar, şehirlerarası ve turizm yolcu taşımacılığı için geliştirilen ...
Volvo Kamyon?dan Bir İlk
Volvo Kamyon, Euro 5 ile uyumlu dizel motorlarda dizel ve gaz karışımı ...
 
Mercedes?ten Vazgeçemiyorlar
Milas Mengerler Mercedes-Benz Türk  Bayi iki yıl içerisinde ...
TAİD Adını Değiştirdi
Kısa adı TAİD olan Ticari Araç İthalatçıları Derneği 24.12.2009 ...
Petrol Ofisi Positive Card?la Kazandırmaya Devam Ediyor
Petrol Ofisi, kampanyaları ile tüketicinin hayatına değer katmaya ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
treyler
şoför
kamyoncu
türkiye
src
truck
kamyonum
sondakika
dikkat