GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Metro İstasyonlarında Termal Kamera Uygulaması
Metro İstasyonlarında Termal Kamera Uygulaması
Toplu Taşıma Araçlarında Maske Zorunluluğu Hayata Geçirildi
Toplu Taşıma Araçlarında Maske Zorunluluğu Hayata Geçirildi
Plaxton Panorama Scores Largest Order To Date With 34 Double Deck Coaches For Oxford Tube

Plaxton Panorama Scores Largest Order To Date With 34 Double Deck Coaches For Oxford Tube

1 2 3 4 5 6
24 Ekim 2018 Çarşamba - 15:41

Sertrans 100 Yeni Araçla Filosunu Genişletti

İstanbul Hadımköy'deki Sertrans Logistics merkez binasında düzenlenen teslimat töreniyle, Sertrans filosunu 100 yeni Renault Trucks T serisi araç alarak genişletti. Sertrans Logistics Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Keleş, teslimat töreninde yaptığı açıklamada “200’e yakın ülkede 1800’e yakın noktada hizmet veriyoruz. Dünya çapındaki lojistik ihtiyaçlarına küresel çözümler getiriyoruz. Orta ve uzun vadede hedefimiz, global lojistik şirketlerinin arasında yer almak." dedi.

Sertrans 100 Yeni Araçla Filosunu Genişletti

İstanbul Hadımköy’deki Sertrans Logistics merkez binasında düzenlenen teslimat törenine Sertrans Logistics adına Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Keleş, Transer Logistics Genel Müdürü Murat Cömert ile Renault Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine, Satış Direktörü Ömer Bursalıoğlu ve VFS /Renault Trucks Finansal Hizmetler Ülke Müdürü Semih Pala katıldılar. Renault Trucks Kıdemli Başkan Yardımcısı Olivier De Sait Meleuc ise teslimat öncesinde Sertrans Logistics’i ziyaret ederek çözüm ortaklıklarını değerlendirdi.

"Orta ve Uzun Vadede Hedefimiz, Global Lojistik Şirketlerinin Arasında Yer Almak"

2018 yılını yüzde 20’lik büyüme ile tamamlayacaklarını belirten Sertrans Logistics Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Keleş, teslimat töreninde yaptığı açıklamada; “200’e yakın ülkede 1800’e yakın noktada hizmet veriyoruz. Dünya çapındaki lojistik ihtiyaçlarına küresel çözümler getiriyoruz. Orta ve uzun vadede hedefimiz, global lojistik şirketlerinin arasında yer almak. Bu durumda krizleri de fırsata çevirmeye çalışıyoruz. 100 araçlık bir filo yenilemesi yapmamız da bunun bir göstergesi.” diye belirtti.

"Lojistik Sektörü, Ülke Milli Gelirinin Yaklaşık Yüzde 13'ünü Oluşturuyor"

Keleş, Türkiye lojistik sektörünün her gün yükselen bir ivme ile ülke milli gelirinin yaklaşık yüzde 13'ünü oluşturduğunu belirterek “Halen gelişimini sürdüren sektörümüz son on yılda yaklaşık 1,9 milyar dolar yabancı yatırım çekmiş, kapasitesini genel itibariyle 4 kat artırmayı başarmıştır. Yarım milyon kişiye yatırım imkanı sağlayan lojistik sektörünün gelecekte çok daha büyük sayılara ve yabancı sermaye girişlerine imza atacağına güvenim tamdır” şeklinde açıkladı.

"330 Milyar TL’ye Ulaşarak Tamamlanmasını Bekliyoruz"

Türkiye’de lojistik sektörünün yaklaşık 300 milyar TL bandında seyrettiğine dikkat çeken Keleş, lojistik sektöründeki küresel büyüklüğün ise 7,5 trilyon dolara ulaştığına değindi. Keleş "Bu yıl sonunda Türkiye’deki sektör büyüklüğünün yaklaşık 330 milyar TL’ye ulaşarak tamamlanmasını bekliyoruz. Bugün sınırların kalktığı dünyamızda lojistik sektörünün önemi gittikçe artıyor. Yatırımlarımızı sürdürürken bizler de operasyon maliyetlerimizi ve hizmet kalitemizi göz önünde bulunduruyoruz. Bu anlamda Renault Trucks, yakıt tasarrufu teknolojileri, yüksek performansı, düşük maliyetli ve hızlı satış sonrası bakım-onarım hizmetleri ile bizim için vazgeçemediğimiz bir çözüm ortağı oluyor.” dedi.

Keleş: Yıllık Yaklaşık 360 Bin Litre Yakıt Tasarrufu Sağlıyoruz

1993 yılından bu yana Renault Trucks çekicileri kullandıklarını belirten Keleş “Renault Trucks çekiciler ile sağladığımız yakıt tasarrufu, maliyet tablolarımıza pozitif yansıyor. Tüm filomuz, yılda araç başına ortalama 90 bin km yol kat ediyor. Bu doğrultuda 200 araca sahip filomuzda araç başına yıllık yaklaşık 360 bin lt yakıt tasarrufu sağlıyoruz.” diye belirtti.

Düşük bakım-onarım maliyetleri filolara avantaj sağlıyor

Keleş açıklamasında “Filomuzda yer alan en yaşlı Renault Trucks çekici 1 milyon 400 bin km yol yapmış bulunuyor ve bu kilometrede bile üstün bir performans sunuyor. Filomuzu düzenli olarak yenilememizin yanı sıra Renault Trucks ile önemli arızalar yaşamamamız ve ayrıca bakım giderlerinin makul olması, yeni alımlarımızdaki kararımızın önemli nedenleri arasında yer alıyor. Sertrans olarak bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da müşterilerine yüksek hizmet kalitesi sunmak adına en iyi ve kaliteli ürünleri kullanmaya devam edeceğiz.” dedi.

Renault Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine teslimat töreninde “Sadece ulusal değil uluslararası arenada da her zaman girişimci yapılarından dolayı takdir ettiğimiz bir lojistik şirketi olarak Sertrans Logistics ile güvene dayalı iş birliğimizin devam etmesi bizi gururlandırıyor. Tek markalı bir filoya sahip olmak, Sertrans Logistics’in manevra kabiliyetini de arttırıyor ve birlikte sorunsuz bir şekilde yola devam ediyoruz. T serisi çekicilerimiz, performansı ve yakıt tasarrufu ile çok güçlü ve müşterilerimizin beklentilerini üst noktada karşılıyor. Bunun yanı sıra sunduğumuz toplam çözümler ile sahip olma maliyetlerine değer katarak filoların karlılıklarını arttırmalarını destekliyoruz.” şeklinde belirtti.

3 yıl ve 500 Bin km’ye Kadar Geçerli Servis Sözleşmesi

Sertrans Logistics, yeni araçlarını Renault Trucks Excellence Servis Sözleşmesi ile teslim alarak satış sonrası hizmetler için de ayrı bir anlaşma yaptı. 3 yıl ve 500 bin km’ye kadar geçerli olacak servis sözleşmesi kapsamında lastik, yakıt ve sürücü maliyetleri dışında aracın tüm bakım, onarım ve yol yardım hizmetleri hem yurt içinde hem de yurt dışında Renault Trucks güvencesi altında oluyor.

 
Goodyear, Bursa Mermer Fuarı’nda Ticari Ürünlerini Sergiliyor
 
UND ve Ticaret Bakanlığı Toplandı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Tombolato: Operasyonlarımız İçin En Doğru Seçim Tırsan
Türkiye’nin önde gelen treyler üreticilerinden olan Tırsan, Nisan ayında ...
Amman Belediyesi, Otokar Otobüslerini Tercih Etti
Türkiye'nin önde gelen otobüs firmalarından Otokar, Amman Belediyesi'nin ...
Eti Lojistik, Mercedes'i Tercih Etti
Eti Lojistik, tamamı Mercedes-Benz Türk Aksaray Kamyon Fabrikası üretimi ...
 
Kamu Kurumlarının Tercihi HİDROMEK Oldu
Dünyanın önde gelen 50 iş makinesi üreticisi arasında yer alan HİDROMEK, ...
Tosun Ticaret ve Kardeşler Tarım Ürünleri Volvo Trucks’ı Tercih Etti
Tosun Ticaret ve Kardeşler Tarım Ürünleri firmaları, Volvo Trucks’ın Türkiye ...
Karayolları Hidromek'i Tercih Etti
Bu sene kuruluşunun 40’ıncı yıldönümünü kutlayan HİDROMEK, KGM için özel ...
 
Yerli Üretici Karsan, 75 Adet Jest Teslimatını Gerçekleştirdi
Geliştirdiği toplu taşıma sistemleriyle şehirlere modern çözümler sunan ...
Samsun İstif Makine Dieci’yi tercih etti
Forklift kiralama, nakliye ve çekici hizmeti veren Samsun İstif Makine, ...
Ekol, Filosunu Çevre ve Sürücü Dostu Mercedes-Benz Actros Çekicilerle Güçlendiriyor
Büyüme hedefleri doğrultusunda yatırımlarını sürdüren Ekol, filosunu 150 ...
 
Nuray PEKCAN
BU DA GEÇER
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
news
türkiye
src
dikkat
Kamyon
sondakika
treyler
şoför
kamyoncu