Scania’nın tehlikeli madde taşımacılığı standartlarına uygun üretilen ADR’li araçları sınıfının en hafifi olarak öne çıkıyor. Scania G320 8x2 Euro 6 ADR’li kamyon 8670 kg’lık ağırlığı ile sektör ortalamasına göre 2000-2500 litre daha fazla yük taşıma kapasitesi sunuyor. Kamyonlar hafifliğinin yanı sıra gelişmiş teknolojileri, AEB (Gelişmiş Acil Durum Frenleme), LDW (Şerit Takip Asistanı), ACC (Adaptif Cruise Kontrol) gibi donanımları ile tüm güvenlik ihtiyaçlarını karşılıyor.
“Ağır Yükler İçin Hafifletilmiş Şasi”
Scania’nın tüm kamyonları ve çekicilerinde, hafif şasileri sayesinde taşıma kapasitesi artırılırken, standart sunulan alüminyum jantlar ile hafif disk frenler ve havalı süspansiyon sayesinde kapasite daha yukarı çıkıyor. Müşterilerin talep ettiği üstyapının uygulanma sürelerinin kısaltılması için ön hazırlıkların tümü üretim aşamasında tamamlanıyor.
Scania araçlarda bulunan tam otomatik debriyajlı opticruise sistemi çeşitli kullanım koşulları ve projelere uygun çözümler için sürücülere farklı sürüş modları sunuyor. Sürücünün ihtiyacı ve istediği doğrultusunda kullanabileceği standart, ekonomik, güç ve arazi modu seçenekleri ile sürüş kalitesini en üst düzeye çıkarıyor ve yakıt tasarrufu sağlıyor.
Araçlarda standart olarak sunulan ve Opticruise sistemi ile mükemmel bir uyum içinde çalışan R4100D hidrolik retarder, 4100 Nm tork ve 680 beygir gücünde frenleme performansı ile güvenli ve konforlu bir sürüş sağlıyor. Retarderın ayrılabilme özelliği ile aktif olarak kullanılmadığı zamanlarda oluşan sürtünme kayıplarını önleyerek %0,5 yakıt tasarrufu yapılıyor.
“Euro 6 ile Daha Güçlü Daha Çevreci”
2011 yılından bu yana yapılan sürekli geliştirme çalışmaları ve SCR (Seçici Katalitik Dönüştürücü) sistemi ile Scania’nın Euro 6 motorları düşük emisyon değerleri ve %3’e varan yakıt tasarrufu sağlıyor. Euro 6 motorlarda sunulan 320 ve 360 beygir gücündeki 9 litrelik, 410 ve 450 beygir gücüne sahip 13 litrelik seçenekler ile Scania ağır yük taşımacılığından uzun yol taşımacılığına kadar tüm projelerde müşterilerine çözüm ortağı olmaya devam ediyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||