GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Erzurum Büyükşehir Belediyesi Akaryakıt Alacak
Erzurum Büyükşehir Belediyesi Akaryakıt Alacak
Bulgaristan’da 1 Mart İtibariyle Başlayacak Toll Sistemi Hakkında
Bulgaristan’da 1 Mart İtibariyle Başlayacak Toll Sistemi Hakkında
Kögel to Exhibit at Transport Compleet Hardenberg 2020

Kögel to Exhibit at Transport Compleet Hardenberg 2020

1 2 3 4 5 6
13 Mayıs 2016 Cuma - 14:59

Sava, Yeni Kamyon Lastiklerini Tanıttı

Sava, maliyeti önemseyen filolar için Avrupa standartlarına sahip yeni dört mevsim kamyon lastiklerini tanıttı.

Sava, Yeni Kamyon Lastiklerini Tanıttı


Güneydoğu Avrupa’nın önde gelen lastik üreticilerinden Sava, yeni Sava Avant 4Plus ön aks ve Orjak 4Plus çeker aks lastiklerini piyasaya çıkardı.  Avrupa standartlarına sahip yeni karayolu lastikleri, kış lastiği gerekliliklerine uygun yeni nesil sırt deseninin yanı sıra birçok yeni özellik taşıyor. Yeni Sava 4Plus lastikler, dört mevsim optimum performansın yanı sıra, maliyet bilincine sahip filolara eski nesil lastiklere oranla %10’a[1] kadar daha fazla kilometre performansının yanı sıra geniş bir ürün yelpazesi sunuyor.
 
Sava Avant 4Plus ön aks lastiği serisi, yeni bir ebadın eklenmesiyle birlikte yedi ebata çıkmış oldu. Avant 4Plus’ın sırt yapısı düzenli aşınma ve yüksek kilometre performansı sağlayan optimum lastik izi yapısına sahip. Bu özellik, lastik sırtında bulunan kanal geometrisi ile birleştiğinde sırt deformasyonunun azalmasını, ıslak ve buzlu zeminlerdeki kış performansının artmasını sağlıyor. Bu özellikler, lastiğin 3-Tepeli-Dağ-Kartanesi (3PMSF) sembolünün yanı sıra kış koşullarına uygunluğu gösteren M+S sembolüne de sahip olmasını sağlıyor. Yeni lastiğin bir başka özelliği de yapısında bulunan 6-diş sayesinde bir önceki 5-dişli desene göre daha fazla esneklik sağlayan 385/55R22.5 ve 385/65R22.5 ebatları. Bu özellik, kış performansını artırmanın yanı sıra lastiğin aşıma özelliğine de katkı sağlıyor. Yeni Sava Avant 4Plus ön aks lastikleri daha güçlü yapıları sayesinde eski nesil lastiklere göre %10[2] daha fazla kilometre performansı sağlıyor.
 
Yeni Orjak 4Plus çeker aks serisi ise beş ebattan oluşuyor ve bu lastikler kilometre performansını artıran yüksek sırt derinliğine sahip. Lastiğin daha da gelişmiş omuz yapısı sürüş hakimiyetini ve stabiliteyi artırarak kış performansını yükseltiyor.  M+S ve 3PMSF sembolleri Orjak 4Plus’ın Avrupa’daki ortalama kış koşullarına uygun olduğunu gösteriyor. Avant4 Plus lastikleri gibi Orjak 4Plus da eski nesil lastiklere oranla %10’a[3] kadar daha fazla kilometre performansı sağlıyor.
 


[1] Eski nesil lastiklere oranla. Ebada göre değişiklik gösterebilir.

[2] Ebada göre değişiklik gösterebilir.

[3] Ebada göre değişiklik gösterebilir.

 
Volkswagen' den ‘İnsan Görmek İstediğini Görür’
 
2023 Yılında, 10 Milyar Dolar İhracat
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Volkswagen' den ‘İnsan Görmek İstediğini Görür’
Volkswagen Binek Araç, 1998 yılında ‘En İyi Basın Kampanyası’ kategorisinde ...
“2016’da 20 Milyon TL’lik Yatırım”
Bilgi ve iletişim hizmetleri şirketi Callus'ı satın alarak Türkiye'deki ...
Yiğit Akü, Dubai' de İlgiyi Topladı
Yiğit Akü, uluslararası buluşma noktası olan Dubai Automechanika Middle ...
 
Beton Mikseri Devrildi: 1 Yaralı
Malatya’da beton mikserinin devrilmesi sonucunda sürücüsü yaralandı. Aracın ...
Hafriyat Kamyonu Genç Kıza Çarptı
Kadıköy’de çamur taşımada kullanılan kamyonun altında kalan üniversite ...
Bugün Hava Nasıl Olacak?
Hava sıcaklığı yurt genelinde 2-4 derece artacak.
 
Voith Comvex 2016’da
21 -24 Mayıs 2016 tarihleri arasında Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde ...
Zorunlu Trafik Sigortası Fiyatları Düşecek Mi?
Son günlerde araç sahiplerinin kabusu haline gelen zorunlu trafik sigortası ...
TEMSA, Fransa Pazarında 5000 Otobüse Koşuyor
Dünya’nın 66 ülkesine ihracat gerçekleştiren TEMSA, ihracat pazarlarındaki ...
 
Nuray PEKCAN
Çözüm?
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
treyler
dikkat
kamyonum
şoför
truck
fahrer
türkiye
sondakika
Kamyon