Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
26 Mayıs 2011 Perşembe - 18:01

PIRELLI F1 PZERO MONAKO’DA

2011-2013 yılları arasında tek resmi lastik tedarikçisi olarak Formula 1’e destek veren Pirelli, söz verdiği gibi sezon içerisinde Pirelli F1 PZero’yu geliştirmeye devam ediyor. İspanya GP’sinde ilk kez kullanılan yeni sert lastiğin ardından 27-29 Mayıs 2011 tarihlerinde yapılacak olan Monako GP’sinde yeni kırmızı renkli süper yumuşak lastikler sahneye çıkacak.

PIRELLI F1 PZERO  MONAKO’DA

 

PIRELLI F1 PZERO

YENİ SÜPER YUMUŞAK VERSİYONUYLA MONAKO’DA

 

Dünyanın en çok takip edilen motorsporları organizasyonu Formula 1’e İzmit fabrikasında ürettiği F1 PZero ile 2011-2013 yılları arasında tek resmi lastik tedarikçisi olarak destek veren ve Formula 1’e beklenen heyecanı da getirmeyi başaran Pirelli, sezon başında söz verdiği gibi F1 PZero’yu geliştirmeye devam ediyor. Pirelli’nin ilk kez İspanya GP’sinde kullanıma sunduğu yeni sert lastiğin ardından 27–29 Mayıs 2011 tarihleri arasında koşulacak olan Monako GP’sinde kırmızı renkli süper yumuşak lastik sahneye çıkmaya hazırlanıyor.

 

Çok kısa ısınma süresi

Pirelli’nin yeni kırmızı renkli süper yumuşak lastiği üstün özellikleriyle dikkat çekiyor. Opsiyon lastik olarak pilotların kullanımına sunulacak olan kırmızı renkli yeni süper yumuşak lastik 5 adet Grand Prix’nin ardından temel lastik olarak kullanıma sunulacak. Diğer PZero lastikleri gibi üstün performansıyla dikkat çeken kırmızı renkli yeni süper yumuşak lastik kısa ısınma süresiyle öne çıkıyor. Bu ise ilk kullanım anından itibaren maksimum performans anlamına geliyor. Son derece yumuşak yapısı nedeniyle dolu depo ile, ki bu da 200 litre yakıt anlamına geliyor, yaklaşık 10 turluk bir kullanım ömrü sunuyor.

 

Formula 1’in en heyecan verici pistlerinden biri olan ve Monako caddelerinde koşulan Monako GP’si kısıtlı geçiş noktasıyla ünlenmiş bir yarış. Bu ise sıralama turlarında elde edilecek olan derecenin önemini arttırıyor. Geçişi zorlaştıran pist koşulları kadar değişken hava koşulları da Monako GP’sini özel kılıyor. Monako GP’sini geçmiş yıllarda birçok sürpriz isim kazandı. Bu açıdan bakıldığında Monako beraberinde sürprizleri getiren bir yarış olarak da önem kazanıyor. Pirelli’nin sunmuş olduğu lastiklerle takımların farklı stratejiler uygulayabiliyor olmasıyla sürpriz olasılığı daha da artıyor. Yapı itibariyle bol virajlardan ve keskin dönemeçlerden oluşan Monako GP’sinin en çok yarış kazanan ismi, ilk Grand Prix’ine Pirelli ile başlayan ve Monko’da 6 zafer elde eden efsane pilot Ayrton Senna. Monako’da en çok yarış kazanan takım ise 15 galibiyetle McLaren. Yine Monako GP’si Formula 1 tarihinin en az pitstop yapılan Grand Prix’si olarak da tarihe geçmiş durumda. 1992 sezonunda tüm yarış boyunca yapılan iki pitstoptan ilkini 17. turda Benetton-Ford adına yarışan Martin Brundle ve ikincisini ise 71. turda Williams-Renault adına yarışan Nigel Mansell gerçekleştirmişti.

 

Pirelli Motorsporları Direktörü Paul Hembery “Geçişe pek izin vermeyen karakteristiği ile öne çıkan Monako GP’si sezonun en heyecan verici yarışlarından biri. Bizim için ayrı bir öneme sahip olan Monako GP’sinde kırmızı renkli yeni süper yumuşak lastiğimizin ilk kez görev yapacak olması bizleri daha da heyecanlandırıyor. Kırmızı renkli yeni lastiğimizi kısa sürede en etkin performansı sunacak şekilde geliştirdik. Bu noktada takımların strateji tercihleri önem kazanıyor. Doğru strateji zaferi beraberinde getirecektir” diyerek yeni lastiğin strateji tercihindeki önemine dikkat çekerken, Team Lotus pilotu Jarno Trulli “Monako çok özel bir deneyim, ayrıca tüm sezonun en heyecan verici pistlerinden biri. Tüm pilotlar Monako’da kazanmayı hayal eder. Kendimi 2004’teki zaferimle dünyanın şanslı pilotlarından biri olarak görüyorum. Monako öylesine büyük bir baskıya neden oluyor ki, pilot olarak yarışa ve piste tam anlamıyla konsantre olmakta zorlanıyorsunuz. Önceki yarışlar lastik ve stratejinin önemini gösterdi. Özellikle Monako’da aerodinamik performanstan çok lastiklerin performansı ön plana çıkacaktır” dedi.

 
Bolu Güneş DAF ile büyüyor.
 
Yokohama’dan Çevreci Lastik
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Bolu Güneş DAF ile büyüyor.
Merkezi Düzce-Kaynaşlı’da bulunan Bolu Güneş Ulus. Nak. Tic. A.Ş. yeni ...
Kamyoncu balon oldu!
Yeni Zelandalı kamyon şoförünün yaşadığı kaza, 'pişmiş tavuğun başına gelmez' dedirtecek cinsten...
CEVA ve IVECO ortaklığı devam ediyor!
Dünya’nın dördüncü büyük kontrat lojistiği firması CEVA, dünyada ve Avrupa’da ...
 
TIRSAN ve Sakarya Üniversite’si İşbirliği
İnnovatif ürünler geliştiren ve ileri teknolojileri kullanan TIRSAN, kendi ...
CONTINENTAL’DEN ÜRETİM REKORU!
Uluslararası otomotiv yan sanayi tedarikçisi ve lastik üreticisi Continental, ...
Otokar Otobüsleri, TOFED ile buluşuyor
Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar, 26-27 Mayıs 2011 tarihleri arasında ...
 
KAMYONLARA LASTİK DARBESİ!
Dış Ticaret Müsteşarlığı’nın imza attığı ilginç uygulama Trafiğe kayıtlı ...
Alışan Lojistik’den Scania ve Krone yatırımı
Alışan Lojistik, filosuna 45 adet Scania çekici ile 15 adet Krone marka treyler daha ekledi...
Renault'da Ücretler Sabitlendi!
Renault Trucks Renault Premium araçlarda 550 TL ve Renault Midlum araçlarda ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
trucktreylertürkiyenewskamyoncusrcfahrerkamyonumsondakika