Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
10 Haziran 2011 Cuma - 10:00

Özenç "Ar-Ge ile büyüyor, geliştiriyoruz"

Anadolu Holding bünyesinde, kamyondan kamyonete, küçük otobüsten pick-up a kadar geniş araç segmentine sahip Anadolu Isuzu, Türk Mühendisleri ile gerçekleştirdiği AR-GE merkezi ile sektörde büyümeye devam ediyor.

Özenç  Ar-Ge ile büyüyor, geliştiriyoruz

 

ANADOLU ISUZU AR-GE ÇALIŞMALARIYLA

SEKTÖRE DEĞER KATIYOR

 

 

Anadolu Isuzu’nun kalite, inovasyon, tasarım çalışmalarıyla yurtiçi ve yurtdışı pazarlarında öncü olduğunu belirten Anadolu Isuzu Ar-Ge Müdürü Hakan Özenç “Ar-Ge çalışmalarıyla otomotiv sektörüne katkıda bulunmaya devam edeceğiz” dedi.

 

Anadolu Isuzu’nun 2009 yılından bu yana Ar-Ge Merkezi olduğunu belirten Özenç, bu tarihten itibaren 7 patent için başvurduklarını belirterek “Biz sadece üretim değil aynı zamanda tasarım yapıyoruz” şeklinde konuştu. Özgenç şunları söyledi:

 

“Anadolu Isuzu Ar-Ge Merkezi çalışmaları;  Yeni Araç Tasarım Projeleri ve Mevcut Modelleri İyileştirme, Geliştirme Projeleri olarak iki alt başlık altında yürütülüyor. Yeni Araç Tasarım Projeleri ile yeni otobüs modelleri geliştirirken, kamyon-kamyonet yerlileştirme çalışmalarıyla da yerel müşteri ihtiyaçlarına uygun araçlar üretiyoruz. Novo, Turkuaz ve Citi Mark gibi büyük projelerimizin yanı sıra;  10- 12,5 ton kamyon modelleri Japon Isuzu’dan farklı olarak Türkiye’ye özgü geliştirilmiş projelerimizdir.

 

Toplam 26 ülkeye ihracat yapıyoruz. Her bir pazarın yeni bir müşterisi, her bir müşterinin de yeni bir talebi oluyor. Farklı ülkelerin ve müşteri gruplarının kanun, regülasyon ve şartnamelerini uygulamak, taleplere ve özel ihtiyaçlara uygun araçlar üretmek için AR&GE olarak Mevcut Modelleri İyileştirme, Geliştirme çalışmaları yapıyoruz. Türkiye’de üretilen tüm araçlar Avrupa Birliği regülasyonlarına uygun üretildiği için Avrupa pazarında sorun yaşamıyoruz ancak farklı ülkelerin farklı regülasyon ve kanunlarına bağlı olarak farklı talepleri olabiliyor. Örnek vermek gerekirse Rusya pazarı -40 dereceye uygun araç isterken Afrika +40 dereceye uygun araçlar istiyor. Biz de AR&GE olarak bu şartlara adapte olabilecek dayanıklı, güvenli araçlar üretmek için çalışıyoruz. “

 

 

“AR-GE Olarak Asıl İşimiz Otobüs Tasarlayıp Üretmek”

 

Isuzu markası altında dünya standartlarına uygun kaliteli, modern küçük otobüsler tasarlayıp, üretmenin asıl işleri olduğuna dikkat çeken Özenç konuşmasını şöyle tamamladı;

 

“Markamız Isuzu ancak otobüslerin A’dan Z’ye tasarımı ve imalatı bize ait.  Böyle bir otobüs dünyanın hiçbir yerinde üretilmiyor. Biz sadece Isuzu markasını kullanıyoruz. Isuzu’nun motor, şanzman, debriyaj parçaları dışında %70 – 80 tamamen yerli parçadan üretiliyor. Tasarımı tamamen endüstriyel tasarım. Genel görünüşü bize ait. Bu da bize bir esneklik kazandırıyor. Otobüslerin tasarlanması, yapılması, üretimin gerçekleşmesi ve çeşitliliğin çok fazla olması bizim hedeflerimiz arasında.  İhracatımızın tamamını otobüsler oluşturuyor.  Son bir kaç yıldır otobüsün cirodaki payı kamyonu geçti. Otobüs bizim için çok önem verdiğimiz güçlü olduğumuz bir segment. Otobüs daha işçilik, daha planlama, daha mühendislik gerektiren bir iş.  Dolayısıyla otobüs tasarım ve üretimi bizim için ayrı bir öneme sahip.”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Otokar Kent 290 LF’ler Budapeşte'de
 
Iveco’dan Sönmez Bustaş’a 12 adet Stralis
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Otokar Kent 290 LF’ler Budapeşte'de
Türkiye’nin otobüs pazarı lideri Otokar’ın geçtiğimiz aylarda teslimatını ...
Rixos Personelini Sultan Taşıyacak
Konfor ve ekonominin birarada sunulduğu Sultan otobüslerine olan talep ...
Benzinden iyi haber!
Akaryakıt dağıtım şirketleri, 95 ve 97 oktan kurşunsuz benzine indirim ...
 
Adana'da katliam gibi kaza
Adana'da bir yakınının mezuniyet töreninden dönen aile, otobanda 'U' dönüşü ...
Kocaman, Ford Cargo ile Güçleniyor
Kocaman Denizcilik, Ford Cargo kamyon yetkili satıcısı Çetaş Otomotiv’den ...
Petrol Fiyatları Büyümeyi Sınırlayacak
Dünya Bankası, daha önce 2011 yılı için yüzde 4,1 olarak açıkladığı Türkiye ...
 
ÇİN tüketiyor!
Dünyanın en büyük ikinci ekonomisi Çin, geçen yıl ABD'yi geçerek dünyanın ...
Petrol devleri anlaşamadı!
Üretim artışına 5 ülkeden red!
ULUSOY, Yola Sultan’la Devam Dedi!
Konfor ve ekonominin birarada sunulduğu Sultan otobüsleri artık ULUSOY ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
sondakikanewsKamyondikkattürkiyelkwşoförkamyoncutreyler