Tüm Türkiye’deki 34 MAN Yetkili Servisi’nin yaklaşık 100 temsilcisinin katıldığı toplantıya, MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Satış Sonrası Hizmetler Grup Müdürü Can Cansu ve ekibi evsahipliği yaptı. MAN Satış Sonrası Hizmetler olarak 2012 yılı sonunda 2020 vizyonunu; ‘Fark yaratan satış sonrası hizmetler ile marka seçiminde ilk tercih sebebi olmak’ olarak belirlediklerini hatırlatan Can Cansu, “Bu vizyona paralel olarak da bu yılki birçok çalışmamız; ‘Yetkili servis ağı süreç ve proseslerini iyileştirmek’, ‘Müşteri memnuniyetine ve yaşam boyu ürün maliyetine odaklanmak’ ve ‘Yedek parça kampanyaları, uzatılmış garanti ve bakım paketleri ile MAN ve NEOPLAN müşterilerine, hesaplı ve verimli ürünler sunmak’ üzerine oldu” dedi.
Hedef konularda özel eğitimler ve bilgilendirmelerin gerçekleştirildiği MAN Yetkili Servisler Toplantısı, geleneksel Müşteri Memnuniyeti Ödülleri ile sona erdi. En yüksek müşteri memnuniyeti oranını yakalayan MAN Yetkili Servisleri’ne verilen ödüllerde birinciliği %97 ile Mahanoğlu, ikinciliği %95 ile Kamer ve üçüncülüğü ise %91 ile Can Kardeşler yetkili servisleri aldı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |