Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
10 Ağustos 2023 Perşembe - 15:38

Lokman Koçaslan Otomotiv’e Hizmet Ödülü

Maksimum müşteri memnuniyeti anlayışıyla 2016 yılından itibaren taşıma ve lojistik sektöründe 4 lokasyonda hizmet veren Lokman Koçaslan Otomotiv’in İzmir Şubesi, her yıl iki kez olmak üzere tüm Türkiye çapında MAN tarafındandüzenlenen ve yetkili servislerindenetlendiği değerlendirmede 2023 Yılı 1.Dönem Türkiye Üçüncülüğü ödülünü kazandı.

Lokman Koçaslan Otomotiv’e Hizmet Ödülü

MAN standartlarına olan uyum, müşteri memnuniyeti, eğitim kalitesi, yedek parça süreçleri, teknik yeterliliği ve kapasitelerinin ölçüm ve değerlendirilmesi kriterlerini içerendeğerlendirmede yüksek puanlar alan Lokman Koçaslan Otomotiv, kısa bir süredir hizmet veriyor olmasına rağmen son 2 değerlendirmede de ilk 3’te yer alarak başarısını kanıtlamış oldu.

Yaratıcı, yenilikçi ve müşteri odaklı hizmet anlayışıve zengin ürün çeşitliliğine sahip olma misyonuyla yola çıkan veMAN markasının satış, servis, yedek parça ve 2. el hizmetlerini sunan Lokman Koçaslan Otomotiv;  Bursa, Balıkesir, Eskişehir ve İzmir olmak üzere 4 ilde, 5 lokasyonda hizmet vermektedir.

Başarılarının en büyük nedeni olarak maksimum müşteri memnuniyeti odaklı hizmet vermeleri olduğunu vurgulayan ve Lokman Koçaslan Otomotiv Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Bora Berköz, “Hizmet kalitemizi maksimumda tutabilmek için hem yönetsel hem de işletme bakımından keskin kurallarımız ve çerçevelerimiz mevcut.Bu kural ve çerçevelerin içerisinde ekibimizi güçlendirecek yeni transferler ve yeni teşvik uygulamaları gerçekleştirmekteyiz. En önemli farkımız, toplamda dört farklı bölgede hizmet veren servislerimizin tek beden, tek servis gibi hareket etmesidir. Bu şekilde kurguladığımız çalışma sistemimiz, zafiyetleri ve hataları minimize etmekte ve kriz yönetimi konusunda elimizi güçlendirmektedir.Bu şekilde de müşteri memnuniyetini daha üst seviyelerde tutabiliyor ve daha etkili hizmet verebiliyoruz. Göz ardı etmememiz gereken bir başka büyük etken de firmamızın bu sektördeki tecrübesi, ismi, ağırlığı ve gücüdür.” dedi. Lokman Koçaslan Otomotiv’in gelecek planları hakkında konuşan Berköz, “Hizmet kalitemizi arttırmak adına, şimdilik dört bölgede hizmet verdiğimiz servislerimiz arasında geliştirici bir iç rekabet ve değerlendirme sistemi oluşturduk.Buna göre, birbirileri arasında da gerçekleşen bu rekabet kaliteyi yukarı çekmektedir. Makro anlamda da önümüzdeki dönemde devreye sokacağımız yeniliklerimiz ve planlarımız bulunmaktadır.Kısacası, servislerimizin büyümesi ve ilerlemesi hız kesmeden devam edecektir.” diye konuştu.

“GÜCÜMÜZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDEN GELİYOR”

Vermiş oldukları hizmette odaklarının, müşteri sorunlarının tek seferde doğru ve hızlı çözülmesi olduğunun altını çizen Lokman Koçaslan Otomotiv İzmir Şube Servis Müdürü Ozan Kocamaz, “Ödülün birçok farklı konuda değerlendirme sonucunda alınmış olması tüm süreçte başarı gösterildiği anlamı taşımaktadır. Ödülün alınmasında fark yaratan ise müşteri memnuniyetinin zirvede olması ve bu memnuniyeti sağlamak için tüm ekibin işinin ehli ve işine odaklanarak çalışmasıdır. Bilindiği üzere servis hizmet sektöründe müşterinin beklentisi sorunun tek seferde doğru ve hızlı şekilde çözülmesidir.Biz servisimizden hizmet almayı tercih etmiş her müşterimizin aracında yaşadığı sorunu kendi sorunumuz gibi değerlendirerek küçük büyük ayırt etmeden çözüme ulaştırmak için çabalıyoruz. Biliyoruz ki çetin rekabet koşullarında fark yaratacak olan aldığı hizmetten memnun olan müşterilerdir. Müşteri memnuniyet değerlendirmelerinde görüyoruz ki istisnasız her araç sahibi aracının sorununun tek seferde hızlı ve onunla ilgilenildiği hissine sahip olarak bu deneyimi yaşamak istiyor.Bizim farkımızda gücümüzde buradan geliyor.” şeklinde konuştu. Gelecek planlarında müşteri memnuniyetini daha da yukarılara taşıyacak adımlar olduğunu ekleyen Kocamaz, “Sunduğumuz hizmet kalitemizin gerek üretici gerek şirketimiz tarafından düzenli olarak denetlenerek, personel eğitimleri ile desteklenip, işinde uzman çalışanları seçerek kalitenin sürekli olarak yükselmesini hedefliyoruz. Biliyoruz ki eğitimli, sorumluluk sahibi, fikirleri değer gören, işini gönülden yapan çalışanlar şirketimizi daima ileriye doğru yol almasını sağlayacaktır.” diyerek konuşmasını sonlandırdı.

 

 
Tan Taşçı ve Menajerinin Bulunduğu Araç Tırla Çarpıştı
 
Oyder’in Kurumsal Kimliği Yenilendi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
TürkTraktör Üretime Geçici Ara Verdi
TürkTraktör, Ankara ve Erenler fabrikalarında, yıllık planlı bakım/onarım ...
Otokoç Otomotiv’den Nitelikli Yatırımcılara 1 Milyar TL’lik Tahvil İhracı
Otokoç Otomotiv, nitelikli yatırımcılara yönelik 2023 yılı içerisindeki ...
Mercedes-Benz Türk Her Kızımız Bir Yıldız ile Geleceği Aydınlatmaya Devam Ediyor!
Mercedes-Benz Türk ve Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği’nin 19 yıldır sürdürdüğü ...
 
Iveco, Kendi Markası ile Üretip Pazarlayacak!
Global taşımacılık alanının öncülerinden olan IVECO, Ağır Hizmet Sınıfı ...
TEMSA Elektrikli Araçlardaki Tecrübesini Fuso eCanter ile Hafif Kamyon Segmentine Taşıyor
Seri üretime hazır hale getirdiği 8 farklı araç modeliyle, elektrikli ...
TürkTraktör 2023 Yarıyıl Finansal Sonuçlarını Açıkladı
Türkiye otomotiv sektörünün ilk üretici kuruluşu ve tarım mekanizasyonundaki ...
 
Totalenergies, Mercedes-Benz Türk Otobüslerine İlk Dolum Şanzıman Yağı Tedarik Edecek
Türkiye’de 30 yılı aşkın süredir madeni yağ sektöründe faaliyet gösteren ...
Ford Trucks’tan, Sıfır Emisyon Hedefinde Büyük Adım
Ford Trucks, sıfır emisyonlu ürün ve teknolojileri geliştirme çabalarına ...
Mercedes-Benz ‘Kusursuzluğu’ Hedefliyor
Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, orta büyüklükteki serisini özel ve ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyoncuKamyontruckdikkatkamyonumsondakikafahrerşoförtreyler