Birleşik Arap Emirlikleri’nde maliyeti 58 milyar doları bulan otoyol ve köprü projeleri bölgedeki yatırımların yüzde 40’ını oluşturuyor.
Kaynaklara göre dünyanın en büyük petrol üreticilerinden Suudi Arabistan’da devam eden ya da planlanan projelerin değeri 48 milyar dolara, 2022 Dünya Kupası’na hazırlanan doğal gaz zengini Katar’da devam eden otoyol projelerinin maliyeti ise 17 milyar dolara ulaştı.
Kuveyt’teki yol projelerinin önümüzdeki birkaç yıl içinde daha da hareketleneceği ve Cabir El Ahmed El Sabah projesi dahil olmak üzere yatırımların 9.4 milyar doları bulacağı ifade ediliyor. Benzer şekilde Umman’daki yol projelerinin değeri 8 milyar dolar, Bahreyn’deki projelerin maliyeti ise 2 milyar dolar.
Piyasa araştırma şirketi Ventures Ortadoğu tarafından derlenen istatikler, 12-14 Aralık tarihleri arasında Dubai’de düzenlenecek Körfez Trafik Fuarı öncesinde yayınlandı. Uzmanlar, bölgede planlanan ya da devam eden projelerin hem yerel hem uluslararası yatırımcılar açısından büyük imkanlar sunduğunu vurguladı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||