Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
17 Mayıs 2021 Pazartesi - 10:56

Kazakistan’a Karayolu Komple ve Parsiyel Taşımacılık Hizmetleri

Asya ülkeleri arasında yer alıp yüzölçümü bakımından Türki Cumhuriyetler arasında en fazla araziye sahip bulunan Kazakistan ile ticari ilişkilerimiz Sovyetler Birliği’nin dağılmasından önce ki dönemlere kadar uzanmaktadır. Kadim bir geçmişimizin bulunuyor olması münasebetiyle iki ülke arasında ki ticaret yolları sürekli olarak kesintisiz bir şekilde taşımacılık sektörüne açık bulunmaktadır.

Kazakistan’a Karayolu Komple ve Parsiyel Taşımacılık Hizmetleri

Belli bir döneme kadar başkent olan ancak son dönem de başkent olma vasfını Astana(Nur Sultan)’a bırakmış olan Almaata şehri Türkiye’den en yoğun gönderilerin yapıldığı Kazakistan şehirleri arasında yer almaktadır. Kazakistan nakliye firmaları genel itibarı ile gidiş ve dönüşlerde bu şehire odaklı olarak çalışmalar yapmaktadırlar. Türkiye’den Kazakistan’a taşınmakta olan yük grupları komple tır anlamında yüklendiğinde maksimum 22 ton ağırlığa ulaşacak şekilde ayarlanmalıdır. Zira güzergah üzerinde bulunan Rusya ile Kazakistan’ın bizatihi kendisinin izin verdiği tonaj limiti 22 ton ile sınırlı bulunuyor.

Kazakistan’a yapılan ihracat ürünlerinin taşınma şekli her ne kadar karayolu ile komple tır nakliyesi şeklinde olsa da parsiyel veya kargo kapsamında bulunan yük gruplarının taşınması ile ilgili talepler de son dönemlerde azımsanmayacak boyutlara ulaşmıştır. Buna bağlı olarak ülkemizde Kazakistan nakliye çalışmaları yapmakta olan taşıma şirketlerinin neredeyse tamamına yakını aynı zamanda parsiyel nakliye hizmetleri de sunmaktadır.

Gabari dışı ağır nakliyat sınıfında bulunan yük grupları, soğuk zincir ürün grupları ve konteynerler ile taşınması gereken yük gruplarının tamamı mevcut yüklerin durumuna uygun taşıma araçları ile sevk edilmektedir. Kazakistan nakliye fiyatları da taşınacak yükün ve taşıma aracının pozisyonuna göre değişkenlik göstermektedir. Gabari dışı ağır nakliyat yük gruplarının taşınması işlemleri lowbed dorse olarak adlandırılan tırla ile sağlanırken maliyet açısından en yüksek durumda bulunan taşıma şekli de yine ağır nakliyat yükleridir.

Yaş sebze ve meyve türleri ile donmuş ürünler ve kimyevi maddelerin ısı ayarlı olarak taşınması gerekliliğine binaen frigo dorseli tırlar ile nakliye yapılmaktadır. Bu araçlar eksi 18 derecelerden artı 30 derecelere kadar ısı ayarlı kullanılmakta olduğundan yukarıda bahsettiğimiz ürün gruplarının nakliyesi için uygun durumda bulunmaktadırlar.

Haber: Mehmet Ali BAL
Haber kaynağı: lojistik firmaları

 
Kipi Sınır Kapısı 24 Mayıs Tarihine Kadar Kapalı Olacak
 
Arspet Lojistik'e 10 Adet Daily Kamyonet Teslim Edildi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
DHL Global Forwarding'den Türkiye Pazarına Yeni Bir Demiryolu Hizmeti
DHL Global Forwarding, Türkiye pazarına yeni bir doğrudan demiryolu hizmeti ...
Saygınlar Nakliyat Cilvegözü Nakliye Çalışmalarını Sürdürüyor
Komşu ülkemiz olan Suriye’de oluşan iç sorunlar nedeniyle Türkiye’ye gelen ...
Romanya İhracat ve İthalat Lojistik Çalışmaları Devam Ediyor
Ülkemizin Avrupa Birliği üye ülkeleri ile ticari çalışmaları elde edilen ...
 
GEFCO BAE’den Cebel Ali Limanı’nda Araç Çözümleri Sunmak İçin DP World ile Ortaklık
Küresel multimodal tedarik zinciri uzmanı ve Avrupa'da lider otomotiv ...
Türkiye-Azerbaycan Lojistik Çalışmaları Devam Ediyor
Asya ve Türk Cumhuriyetleri arasında yer alıp yıllık iş hacmi bakımından ...
Ceva Logistics, Sağlık Lojistiği Alt Markası Forpatıents’ı Hayata Geçiriyor
CEVA Logistics, ısıya duyarlı ürünler için geliştirdiği yeni alt markası ...
 
Uluslararası Nakliye Çalışmaları Devam Ediyor
Ülkemizin özellikle Avrupa, Asya ülkeleri başta olmak üzere tüm dünya ...
DHL Express Türkiye’nin Yeni CEO’su Mustafa Tonguç Oldu
Dünyanın lider uluslararası hızlı hava taşımacılık şirketi DHL Express, ...
Tacikistan Karayolu Tır Nakliye Çalışmaları
Tacikistan, Orta Asya’nın denize açılmayan ülkelerinden biridir. Güneyde Afganistan, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
lkwKamyontreylerdikkatkamyonumbuskamyoncuşoförsrc