Hızlı teslimat ve kurye sektörü dışında kullandıkları araçlardan bu kadar talepkâr olan başka bir sektör oldukça azdır. Bu alandan 25 deneyimli uzman Iveco Daily’e rekabetçi testlerden sonra övgüler yağdırdı.
Bu 25 uzman Daily’i “Best KEP Transporter 2015” ödülüne layık bulurken Iveco’nun gelişmiş 8 vitesli Hi-Matic otomatik vitesine de “Yenilikçilik” ödülünü verdi.
Sektörün önde gelenleri Daily’e bu ödülü pazardaki en erişilebilir yükleme alanı, cömertçe boyutlandırılmış kabini ve sürücü için yeni konfor standartlarını belirlemesine dayanarak verdi. Aracın içi son modelde kapsamlı biçimde yeniden tasarlandı ve bir binek arabanın konfor ve lüksünü bu hafif ticarî araca getirdi.
Daily’nin başarısındaki anahtar unsurlardan biri de sınıfında sürücü ve filoya en iyi esnekliği, verimliliği, yakıt tasarrufunu ve sürüş konforunu sağlayan yeni Hi-Matic şanzımandı.
ZF ile birlikte geliştirilen Hi-Matic, sınıfında sekiz ileri otomatik vites sunan ilk ürün. Gezegendeki en iyi sürücüden daha hızlı ve doğru vites değiştirme kabiliyetine sahip; ivme gerektiği zaman 200 milisaniyeden kısa sürede vitesi değiştirebilir. Daily- Hi-Matic’in almış olduğu “Yenilikçilik Ödülü” onun en iyi sürüş keyfini sunduğunu kanıtlıyor.
Sektörün önde gelenleri çoklu araç değerlendirmelerinin bir parçası olarak bir Daily 35S13’ü denediler; yorumlarında Hi-Matic vitesin inanılmaz olduğu, debriyajın olmayışının ise bir avantaj olduğunu vurguladılar.
Daily 2014’teki tanıtımından beri 8,000 farklı yapılandırma seçeneğiyle mevcut. Farklı müşteriler ve görevlere göre brüt araç ağırlıkları, dingil mesafeleri, arka çıkıntılar, motor, şanzıman ve yük hacminde farklı yapılandırmalar uygulanabilir.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||