Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
16 Ekim 2019 Çarşamba - 19:13

İstanbul Boğazı’nın Lojistiğine Scania Takviyesi

Dünyanın en yoğun su yollarından bir tanesi olan İstanbul Boğazı’ndan 2018 yılında 41 binin üzerinde gemi geçiş yaptı. Bu gemilere verilen lojistik hizmetleri başlı başına bir sektör haline geldi. Bu sektörün önemli oyuncularından Hakan Denizcilik, filosunda bulunan ve acenta botu olarak adlandırılan teknelerinde kullanılmak üzere 8 adet Scania Deniz motoru aldı.

İstanbul Boğazı’nın Lojistiğine Scania Takviyesi

“7/24 kesintisiz hizmet veriyoruz”

30 yılı aşkın tecrübesi ile İstanbul Boğazı’ndan geçen gemilere lojistik hizmet veren Hakan Denizcilik Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Yalçın yaz-kış demeden haftanın 7 günü 24 saat kesintisiz hizmet verdiklerini söyledi. Yalçın bu gemilerin İstanbul Boğazından gaz kesmeden direk geçtiklerini hatırlatarak “Hareket halindeki gemilere yanaşıp hizmet veriyoruz. Bir geminin su, erzak, personel değişimi gibi neredeyse tüm ihtiyacını karşılıyoruz. Bu operasyonlar için kullandığınız teknelerin üstün bir performans sergilemesi gerekmektedir. Filomuzda bulunan Scania deniz motorlarımızdan aldığımız referans, bizi yeni motor alımında direk Scania’ya yönlendirdi. Gerek satış esnasında kurulan sıcak ilişkiler gereksede satış sonrası servis hizmetlerinde Doğuş Otomotiv gibi büyük bir markanın tecrübesi bizim tereddüte düşmememizi sağlıyor” şeklinde konuştu.

“Scania karada ve denizde çözüm ortağı oluyor”

Doğuş Otomotiv Scania Genel Müdürü İlhami Eksin, İstanbul Boğazı’ndaki gemi trafiğinin karayollarına eşdeğer bir yoğunlukta olduğunu belirterek sözlerine şöyle devam etti;

“İstanbul Boğazı, dünyada uluslararası deniz taşımacılığı yapan diğer boğazlarla kıyaslandığında en dar geçite sahiptir. İstanbul Boğazı’nın Karadeniz’e kıyısı olan 6 ülke için sahip olduğu önem de göz önünde bulundurulduğunda bu ülkelere sefer yapan gemilere verilen hizmetin önemi daha iyi anlaşılıyor. Hakan Denizcilik’e verdikleri bu hizmette kullanılmak üzere Scania’yı tercih etmelerinden dolayı teşekkür ederim. Scania olarak deniz ulaşımından, lojistik hizmetlere kadar Türkiye denizlerinde çalışan tüm firmalara çözüm ortağı olmak istiyoruz” dedi.

“Scania deniz motorları işletme giderlerini de düşürüyor”

Scania Endüstriyel ve Deniz Motorları Satış Müdürü Suna Türk Tuzcuoğlu ise İstanbul Boğazı’nın hem yurt içi hem yurt dışı deniz taşımacılığı açısından jeopolitik öneme sahip olduğunu belirterek “İstanbul Boğazı birçok yük gemisine transit geçit vermektedir. Bu özelliği ile taşımacılık açısından global bir coğrafyaya sahiptir. İstanbul Boğazı’ndan geçiş yapan gemilere lojistik hizmet veren Hakan Denizcilik önemli bir misyon yüklenmiştir. Biz de Scania olarak bu misyonun yerine getirilmesinde destek sağlıyoruz. Scania deniz motorları yelpazesi, en zorlu çalışma şartlarında bile ihtiyaçlara tam randımanlı bir şekilde cevap verecek şekilde geliştirilmiştir.

Tuzcuoğlu “Scania motorlar güçle birlikte olağanüstü yakıt tüketimi sağlamaktadır. Scania, ticari araç motorlarının ardından deniz motorlarında da en son yenilikleri kullanarak rakipsiz bir yakıt verimliliği sağlıyor. Bu motorlarımızda da kendisini ispat etmiş XPI (common rail) yakıt enjeksiyonu teknolojisi bulunmaktadır” dedi. 

Scania deniz motorları yakit tüketiminde rakipsiz

Deniz motorları segmentinde ürün yelpazesini zenginleştiren Scania, 9, 13 ve  16 Litre V8 motor seçeneklerini sunarken bu motorların güç seçenekleri de 220 beygirden 1150 beygire kadar çıkıyor. Kullanılan XPI yakıt enjeksiyonu teknolojisiyle silindirlere daha kısa zamanda yüksek basınçlı yakıt gönderilerek daha fazla güç elde edilerek yüksek performans ve rakipsiz yakıt verimliliği sağlanıyor. Scania deniz motorları ana makina olarak feribotlarda, açık denizde çalışan balıkçı gemilerinde ve römorkörlerde kullanılmaktadır. Yardımcı makine olarak ise jeneratör olarak , su pompası , yangın söndürme tertibatlarında ağır hizmet tipi takviye amaçlı kullanımlara mükemmel uyum sağlamaktadır. Uzun bakım aralığı, kolay yedek parça bulunabilirliği sayesinde müşteri memnuniyeti sağlamaktadır.

Scania Endüstriyel Motorlar üretkenliğin yeni tanımı

Scanıa endüstriyel motorları üç farklı motor hacmi 9, 13 ve  16 litre ve 202 - 566 kW arasında değişen motor güçleriyle ve Stage V motor emisyon yasalarını karşılar. Scania endüstriyel motorlar özel amaçlı itfaiye araçlarında, taş kırıcılarda, beton pompalarında, vinçlerde, ekskavatör ve loader araçlarında kullanılmaktadır.

Scania Jeneratör Motorları ile kesintisiz güç

Kara jeneratör motorları kesintisiz ve istikrarlı olarak 275 kVA ile 770 kVA arasında güç üretmektedir. Avrupa ve Amerika emisyon yasalarını sağlamaktadır.

 

 
Almanya Nakliye Şah Global Lojistik
 
Tırsan ile 10 Yıldır Operasyonlarımız Daha Güvenli ve Verimli’’
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Almanya Nakliye Şah Global Lojistik
Taşımacılık sektörüne adım attığı 1996 yılından bu yana hizmetlerini aralıksız ...
İnci Akü, sektör liderliği yolunda!
İnci Akü, GS Yuasa teknolojisi ve iş birliğiyle ürettiği yeni aküsü Maxim ...
Trafik terörüne sayısal takograflı önlem
Ulaştırma ve Alt Yapı Bakanlığı tarafından yayımlanan yeni yönetmeliğe ...
 
Lion’s Coach teslimatları devam ediyor…
Yaz sezonu bitiminde de MAN seyahat otobüsü teslimatları tüm hızıyla sürüyor. ...
Mercedes-Benz Türk Niğde'deki Yıldız Kızlar'la buluştu
Mercedes-Benz Türk’ün toplumda kadının güçlenmesi hedefiyle hayata geçirdiği ...
Yerli Üretime Özel Taşıt Kredisi Paketlerinde Yeni Firma İşbirliği
Ziraat Bankası, Halkbank ve VakıfBank tarafından 26 Eylül tarihinde duyurulan ...
 
2019 Sezonunun 6. Yarışı Olan Ford Otosan 37. Kocaeli Rallisi Tamamlandı
Türkiye Ralli Şampiyonası'nda 2019 sezonunun 6. yarışı olan Ford Otosan ...
Schmitz Cargobull Türkiye, Hatıra Ormanı Kampanyasına İlişkin Basın Açıklamasında Bulundu
Schmitz Cargobull Türkiye, hatıra ormanı kampanyasına ilişkin basın açıklamasında ...
Otomotiv Sanayii Derneği’nin (OSD) 2019 Yılı Ocak-Eylül Dönemi Verilerini Açıkladı!
Otomotiv Sanayii Derneği’nin (OSD) 2019 yılı Ocak-Eylül dönemi verilerine ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
dikkatnewskamyonumşoförKamyonfahrertreylertürkiyelkw