UND'nin açıklamsına göre:
"5 dingilli TIR’da müsaade edilen 40 tonun aşılması durumunda, Gürcü Makamlarınca ceza uygulanmaya başlanmış olup, söz konusu TIR’larımızda ağırlık fazlası ürün başka bir TIR’a aktarılana kadar da araçlarımız serbest bırakılmamaktadır.
Bu çerçevede, üyelerimizin Gürcistan’a ikili ve transit taşıma operasyonlarında ağırlık standartlarına özen göstermesi önemle rica olunur.
Gürcistan ağırlık standartları dosya ekinde, taşımalarda dikkat edilecek önemli hususlara ilişkin Derneğimizin haber linki de aşağıda bilgilerinize sunulmaktadır.
https://www.und.org.tr/medya-detay/duyurular/gurcistan-a-tasimacilikta-onemli-hususlar
Eke ulaşmak için Tıklayın"
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||