Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
filo kiralama, estepe,
schmitz, dorse, treyler,
21 Temmuz 2014 Pazartesi - 11:36

Goodyear, Sektörleri İşbirliğine Çağırıyor

Goodyear tarafından Avrupa karayolu nakliyesi alanında yapılan yeni bir araştırma, yasal düzenleyici uygulamaların Avrupa’da faaliyet gösteren kamyon filolarında hayati öneme sahip olduğunu ortaya koydu.

Goodyear, Sektörleri İşbirliğine Çağırıyor

Avrupa pazarındaki 8 ülkede 600’e yakın filo yöneticisiyle yapılan araştırma; yasal düzenlemelerin filoların karlılığını ve sürdürülebilirliğini nasıl arttırabildiği üzerinde büyük bir etkiye sahip olduğunu gösterdi. Yakıt maliyetinin haricinde, düzenlemelerin etkisi filo yöneticileri tarafından en çok sözü edilen ikinci konu olarak öne çıkıyor. Düzenlemelerin etkisi en çok küçük filolar tarafından hissedilirken, 20-25 kamyondan oluşan filoların dörtte biri, Avrupa Birliği kurallarının işletmelerinde yakıt masraflarından sonra en büyük etkiye sahip olduğunu belirtiyor. Personel işe alımı ve elde tutma zorluğu da ayrıca önem arz ediyor. Sürücülerin artan yaş ortalamalarıyla, bu sorun gelecek yıllarda artan bir etkide olması öngörülüyor.

Goodyear’ın yaptırdığı araştırma, kara nakliye sektörünün geleceğe yatırım yaptığı gerçeğini ortaya çıkardı. Araştırmaya göre filoların pek çoğunun Avrupa Birliği’nin karbon salınımını azaltma isteği konusunu desteklediğini de ortaya çıktı. Filoların %76’ı sürücülerini daha fazla yakıt verimliliği sağlamak adına eğitiyor ve yarısından fazlası da en çok yakıt verimliğine sahip kamyonları kullanıyor. Filolar yüksek yakıt vergileri konusunda endişe taşırken, yalnızca dörtte biri karbondioksit salınımına ilişkin yasaların azaltılmasını etkin bir şekilde istiyor. Bu durum, filoların yakıt masraflarını düşürme çabalarının Avrupa Birliği’nin yeşil gündemiyle uyumlu olduğunu gösteriyor.

Filolar geleceğe yatırım yaptığı için, Avrupa Birliği’nin sektörü destekleme konusunda etkin bir rol oynamasını istiyorlar. Yol koşullarının filoların verimliliği üzerindeki etkisi düşünüldüğünde, filoların %68’i yol bakımına yatırım yapıldığını görmek istiyor. Filoların yarısından fazlası (%60) doğa dostu taşıtlar için, hava sürtünmesini azaltıcı unsurlara ve yakıt verimli lastiklere yatırım yapan teşvikleri sıcak karşılıyor. Avrupa’da daha büyük kamyonların kullanımının iznini de destekliyor. (%51’i bu görüşe katılıyor). Büyük bir çoğunlukla, (%68 desteklerken, %14 karşı çıkıyor) kara nakil sektörü düzenlemelerin uyumlulaştırıldığını görmek istiyor.
 
 
Temel Bulgular:
 

  • Filoların karşılaştığı en büyük zorluklar: Akaryakıt maliyetleri (%40), sürücüleri işe alma ve elde tutma (%25) ve düzenlemeler (%11)
  • Filoların %76’sı yakıt verimliliğini artırmak için sürücü eğitimine yatırım yapıyor 
  • Filoların %68’i yol bakımına yatırım yapıldığını görmek istiyor
  • %51’i daha büyük kamyon kullanımını destekliyor
  • %68’i düzenlemelerin uyumlaştırılmasından yana.
Avrupa Parlamentosu’nun önümüzdeki dört yıl için gündemini oluştururken, kendi üyelerinin Avrupa Komisyonu’yla birlikte karayolu nakliyatı sektörüne destek olmaya nasıl devam edebilecekleri konusunu gözden geçirmesi büyük önem taşıyor.
Goodyear Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Ticari Lastikler Başkan Yardımcısı Michel Rzonzef; “Araştırmamız, Avrupa Birliği’nin karbon salımını azaltma yaklaşımına karşı çıkmak bir yana; endüstrinin daha fazla yakıt verimli ve çevre dostu olması ihtiyacını anladığını göstermiştir. Yeni seçilen Avrupa Parlamentosu ve Avrupa Komisyonu Heyeti Üyeleri bir araya geldiğinde, Avrupa’nın kara nakliyesi sektörünün karşılaştığı önemli zorluklara dikkatlerini çekeceğiz. Düzenleyici sistemin filolara daha sürdürülebilir olması için destek vermesi çok önemlidir.” dedi ve ekledi: Araştırmamızda elde ettiğimiz sonuçlar, Goodyear’ın 14 Ekim 2014 tarihinde Brüksel’de düzenleyeceği büyük sempozyumun sonuç bildirgesinin temelini oluşturacaktır. Bulgularımızı ve önerilerimizi bu etkinlikte kanun koyucularla, filo yöneticileriyle ve endüstrinin geri kalanlarıyla paylaşmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.

Goodyear’ın mobilitenin geleceği üzerine düzenleyeceği sempozyum, 2012 yılındaki yakıt verimliliği hakkında düzenlenen etkinliğin devamı niteliğini taşıyor. Bu yılki sempozyum sektörün liderlerinin ve filolarının yanı sıra tüm Avrupa’daki temel karar vericileri bir araya getirecek. 2014 araştırması Goodyear’ın veri ve Avrupa’da karayolu ulaşımının geleceğini şekillendirmede yardımcı olmak için yeni düşüncelere yatırım yapmaya uzun vadeli bağlılığına dayandırılmıştır. 

 
Özgözde Teslimatlarda Hız Kesmiyor
 
Lice'de LPG yüklü tanker patladı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Özgözde Teslimatlarda Hız Kesmiyor
Iveco’nun yetkili satıcılarından Özgözde Otomotiv Bursa 3 farklı firmaya ...
Michelin’in Dijital Ekosistemi Yenilendi
Dünya’nın en büyük lastik üreticilerinden Michelin, müşterilerinin istedikleri ...
​Kartepe’de Yeni Rekor Ülkü’nün
2014 Türkiye Tırmanma Şampiyonası, Kartepe’de düzenlenen 5. ayak yarışları ...
 
Mercedes-Benz’den Temmuz’a Özel Fırsatlar
Mercedes-Benz Türk, farklı ürün gruplarında 2014 Temmuz ayına özel kampanyalar ...
Hankook Lastikleri Başarı Sağlamaya Devam Ediyor
Lastik üreticisi Hankook, MINI’nin yeni 2014 modelini de kendi lastikleriyle ...
Hyundai’de Bayram Erken Başladı
Hyundai Maslak Satış Müdürü Adnan Vardarlı, “Ramazan Bayramı’na girerken ...
 
Crafter Okul Sahibine Kazandırıyor, Yolcusunu Koruyor!
Volkswagen Crafter çift turbo motoru, düşük yakıt tüketimi, orijinal üst ...
Alcoa Wheel Products Europe, Hafif Ticari Araç Segmentine Giriş Yapıyor
Alcoa, maksimum yük kapasitesi 1060 kg.’lık yeni jantlarıyla hafif ticari ...
Pirelli Formula 1’de 18 İnç’lik Lastikleri Test Etti
Formula 1’in resmi lastik tedarikçisi Pirelli, gelecek dönemde yarışlarda ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
Kamyon
lkw
fahrer
src
şoför
haberler
kamyoncu
bus
kamyonum