Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
filo kiralama, estepe,
schmitz, dorse, treyler,
28 Mayıs 2016 Cumartesi - 12:44

“En İyi Müşteri Deneyimi” Renault' Da

Renault, bu yıl ikincisi düzenlenen A.L.F.A Awards’ta, müşteri deneyimini en iyi yöneten marka seçildi. Sikayetvar.com ve Marketing Türkiye işbirliğinde gerçekleştirilen ve 25 farklı sektörde yapılan değerlendirmede, Otomotiv kategorisinde Renault markası, A.L.F.A ödülüne ikinci kez layık görüldü.

“En İyi Müşteri Deneyimi” Renault  Da

Renault, sikayetendex verilerine göre üst üste 5 yıldır şikayeti en iyi yöneten marka seçiliyor. Etkili bir şikayet yönetim sürecine sahip olan Renault’nun elde ettiği bu ödüller, markanın müşteri odaklı yönetim anlayışının somut göstergesi ve sonucu.
 
Diğer yandan Renault,  Telephone Doctor firması tarafından yönetilen Kalite Liginde bu yıl da Türkiye nin “En İyi Çağrı Merkezi” seçildi. Renault, Çağrı Merkezi olarak geçen yılda birincilik ödülünü elde etmişti. 
 
Otomotiv, gıda, bankacılık, beyaz eşya gibi farklı sektörlerden 30’un üzerinde çağrı merkezinin katıldığı Kalite Liginde, her arayana “İyi Bir Müşteri Deneyimi Yaşatmaya” yönelik ölçümlemeler yapılıyor ve markaların bu alandaki gelişimlerine odaklanmaları için çalışmalar yürütülüyor.
 
Renault Çağrı Merkezi’ne ulaşan tüm müşteri başvuruları ISO 10002 kalite standardına uygun biçimde ele alınıyor. Müşteri memnuniyetini sağlama noktasında, uzman çağrı merkezi ekibi, yetkili satıcılarda görevli müşteri temsilcileri ile koordineli bir şekilde müşterilerin başvurularına hızlı ve etkili çözümler üretiyor. Renault, her ay gerçekleştirilen detaylı müşteri memnuniyet analizleri ve anketleri ile hizmet kalitesini kendi içinde sürekli ölçüyor. Böylece Marka, müşterilerine sunduğu hizmetleri ve yeni uygulamalarımızı sürekli geliştirme imkanı buluyor
 
 
 
Renault müşteri memnuniyeti ödül listesi
Telephone Doctor                      2014 Kalite Ligi Birincilik, En İyi Çağrı Merkezi
Telephone Doctor                      2013 Kalite Ligi Birincilik, En İyi Çağrı Merkezi
IMI (Int Management Institute)      En İyi Müşteri Deneyimi Birincilik ödülü
A.L.F.A Awards                          Otomotiv Grubu Birincilik,2015
şikayetendex                             Şikayeti En İyi Yöneten Marka

  1.  

 
Gran Turismo Tutkunlarına Müjde
 
Bursa Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde Yangın!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Gran Turismo Tutkunlarına Müjde
Infiniti Concept Vision GT, Kasım 2016’da satışa çıkacak olan Gran Turismo®-GT ...
Mobil 1 Center Servis Ağı Büyümeye Devam Ediyor
ExxonMobil, ‘Mobil 1 Center’ yağlama merkezlerinin 42’ncisini 26 Mayıs ...
Yepyeni Bir Konsept: Clıo R.S.16
Monaco’nun ünlü Grand Prix pistinde, Renault Sport Formula 1 Takımı’ndan ...
 
Pirelli 2017 Hedeflerine 2015’te Ulaştı
Pirelli’nin yıllık Sürdürülebilirlik Planı’nın 2015 sonuçları açıklandı. ...
Ford Otosan' a Cinsiyet Eşitliği Ödülü
Ford Otosan, kurumsal hayatta cinsiyet eşitliği konusunda yaptığı çalışmalar ...
Allison Şanzıman, Özel Halk Otobüs İşletmecileri İle Buluştu
Allison Şanzıman, Tüm Özel Halk Otobüsleri Birliği’nin (TÖHOB) düzenlediği ...
 
Michelin'den 5 Milyar 100 Milyon Euro Net Satış
Lastik devi Michelin, 2016 yılının ilk çeyreğinde geçtiğimiz yılın aynı ...
Temsa, Teslimatlara Devam Ediyor
Antalya’nın önde gelen personel, okul ve turizm taşımacısı şirketlerinden ...
Schaeffler’e Japonya'dan Kalite Ödülü
Entegre otomotiv endüstrisinde küresel çapta lider bir tedarikçi konumunda ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
kamyonum
src
truck
kamyoncu
haberler
Kamyon
fahrer
dikkat
sondakika