22 Ağustos 2018 Çarşamba
Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR GÜNDEMTESLİMATHABERLERENGLISHDÜNYADAN
Menü Arama
DAF, XF, kamyonum dergisi,
zf, kamyonum
temsa, otobüsüm
“Yatırımımıza, Piyasaya Vereceğimiz Hizmete ve Scania’a Güveniyoruz”
“Yatırımımıza, Piyasaya Vereceğimiz Hizmete ve Scania’a Güveniyoruz”
“Kayseri’de Bizi Temsil Eden Tek Bayimiz Özaltın Ağır Vasıta”
“Kayseri’de Bizi Temsil Eden Tek Bayimiz Özaltın Ağır Vasıta”
Krone Presents Practical Vehicles and Customised 360 Services

Krone Presents Practical Vehicles and Customised 360 Services

1 2 3 4 5
9 Mayıs 2018 Çarşamba - 10:58

Dünyanın En Büyük Havalimanının İnşaatında Kullanılan Lastiklerin %50’si Goodyear

Goodyear, tamamlandığında dünyanın en büyük havalimanı olacak İstanbul’un yeni havalimanının inşaatında kullanılan 3000'ini aşkın inşaat aracına lastik ve hizmet tedarik etmeye devam ediyor. Goodyear, 2015 yılının başından itibaren, taşeronlar ile beraber, 22.000 adet lastik satışı gerçekleştirdi.

Dünyanın En Büyük Havalimanının İnşaatında Kullanılan Lastiklerin %50’si Goodyear

Yatırım maliyeti 10.2 Milyar Euro olan İstanbul’un yeni havalimanı tüm fazları tamamlandığında yıllık 200 milyon yolcuya hizmet edecek ve 100 bin kişiye istihdam sağlayacak. Tek bir çatı altında ve sıfırdan yapılan dünyanın en büyük havalimanındaki 6 pistten 350 destinasyona uçuş gerçekleşecek. İstanbul’un yeni havalimanının ilk fazı bu sene içinde hizmete açılacak.

Goodyear, 3. havalimanı konsorsiyum firmasının sözleşmeli tedarikçisi olarak, tüm lastik tüketiminin %50’sini karşılıyor. Çalışmaların başlangıcından itibaren yaklaşık olarak 22.000 lastik satışı gerçekleştirerek projeye büyük katkılar sağlayan Goodyear, projede ağırlıkla Goodyear MSD II ve MSS II lastiklerinin satışını gerçekleştirdi. Ayrıca, proje etaplarında karşılaşılan farklı yol ve zemin şartları nedeniyle Goodyear ORS ve ORD Offroad ağır şantiye ürünleri de tercih edildi.

Çoğunlukla dört ve beş akslı dorse olan kamyonlara tedarik edilen lastikler, şantiye sahalarına malzeme taşınması gibi karayolu ve arazi hizmet uygulamalarına yönelik kullanılan Goodyear'ın Omnitrac II kamyon lastikleri olarak öne çıkıyor. Bunlar da Goodyear Omnitrac MSS II önden çekişli lastikler ile Omnitrac MSD II arkadan çekişli lastiklerin birlikteliğinden oluşmaktadır. Bu lastiklerin özelliği, bu mega projenin zorlu koşullarında kaçınılmaz olan hasara daha yüksek direnç göstermeleri, azami çekiş ve yüksek kilometre performansı sağlamalarıdır.

Omnitrac MSS II ve MSD II lastikler, Goodyear tarafından geliştirilen Max Teknolojisi’ne sahiptir. Bu lastikler; karma servis kullanımı, bir diğer deyişle havalimanı sahası gibi hem asfaltsız zeminde hem de kumda kullanılması için geliştirilmiştir. Kullanılan en son teknoloji ürünü malzemeler ve tasarım özellikleri, özellikle yüksek sıcaklık olmak üzere tüm koşullarda dayanıklılığın yanı sıra yüksek kilometre performansı ve çekiş  gücü de sağlamaktadır.

 
Mercedes-Benz Türk, Sanal Gerçeklik Teknolojisi İle Geleceği Tasarlıyor
 
Iveco Doğalgazla Çalışan Bütün Filosunu Tanıttı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Prometeon, Türkiye'ye Özel Treyler Lastiği Geliştirdi
Prometeon, Türk treyler pazarının ihtiyaçlarına uygun olarak İtalya'daki ...
Ticari Araçlarda Tercih Brisa
2017’de %3 büyüyen Türkiye ticari araç lastik pazarındakiyerini bir adım ...
Michelin Fenner PLC'yi Satın Alacak
Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Michelin, maden lastikleri segmentindeki ...
 
Brisa 2017’de Toplam Satış Gelirleri Büyüklüğü 2,2 Milyar TL’yi Geçti
Brisa, gerçekleştirdiği yıllık değerlendirme toplantısı ile 2017 yılını ...
Bridgestone'dan Tenise Katkı
Bridgestone sponsorluğunda bu yıl 6'ıncısı düzenlenen Bridgestone İpek ...
Prometeon Türkiye, ProTruck'ta Birleşti
Prometeon Türkiye filolara yönelik geliştirdiği hizmetlerini ProTruck ...
 
Sağlamsa, Kadınlarıyla Sağlam Lassa
Türkiye'nin en çok tercih edilen lastik markası Lassa, markanın başarısında ...
Pirelli Cenevre'de Cyber Car'ı Tanıtıyor
Pirelli, bir sensör yardımıyla lastiklerle otomobil arasında etkileşim ...
Prometeon'da 3 Türk Görev Yapıyor
Pirelli markalı ticari lastiklerin üreticisi Prometeon Tyre Group’un Avrupa ...
 
Nuray PEKCAN
BU SAYIDA…
lojistik zirvesi, anakara lojistik fuarı, kamyonum
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
GENEL BAŞKAN VEKİLLERİ SEÇİMİ
Serdar Aslan
AİLE ŞİRKETLERİNİN KURUMSALLAŞMASI GEREKİR Mİ?
Pınar TOK
BİR AT BİR BIÇAK, İŞTE SANA GERÇEK HAYAT
  ANKET
     
 
Yük Taşımada En Dayanıklı Araç Markası Hangisi ?

MERCEDES-BENZ
SCANIA
BMC
MAN
FORD
OTOKAR
RENAULT
IVECO
VOLVO
ISUZU
DAF

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Gündem
Lojistik
Lastik
Teslimat
Haberler
Kampanya
Ticari Araçlar
Akaryakıt
Otomobil Dünyası
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
truck
şoför
dikkat
src
sondakika
bus
lkw
haberler
fahrer