GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum,iveco,daily
schmitz,kamyonum,treyler,otobüsüm,araç,kamyon,tır
''Türkiye’de LNG Dönüşümlü İlk Araç Bizim Tarafımızdan Yapıldı''
''Türkiye’de LNG Dönüşümlü İlk Araç Bizim Tarafımızdan Yapıldı''
'Shell&Turcas, LNG’de Öncü ve Güvendiğimiz Bir Firma'
"Shell&Turcas, LNG’de Öncü ve Güvendiğimiz Bir Firma"
Scheuerle Fahrzeugfabrik is one of Germany's innovation leaders

Scheuerle Fahrzeugfabrik is one of Germany's innovation leaders

1 2 3 4 5 6
23 Ocak 2019 Çarşamba - 13:31

Dnt, Renault Trucks ile Büyümeye Devam Ediyor

Denizlili DNT Uluslararası Nakliyat, Renault Trucks filosu ile Avrupa’da hedef büyütüyor.

Dnt, Renault Trucks ile Büyümeye Devam Ediyor

Merkezi Denizli’de bulunan DNT Uluslararası Nakliyat, tekstil başta olmak üzere mermer, hammadde ve bakır gibi ihraç ürünlerinin Avrupa’ya lojistiğini sağlıyor. Son üç yılda yüzde 100 büyüme ile yatırımlarını arttıran DNT, yeni 13 adet Renault Trucks T 460 4x2  Euro 6 çekici ile 2019’da da hedeflerini büyütüyor. 

"2008’den bu yana Renault Trucks araçlar ile operasyonlarımızı sürdürüyoruz"

Araçlarını Denizli’de Renault Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine’den teslim alan DNT Yönetim Kurulu Başkanı Önder Manisalı, 2008’den bu yana Renault Trucks çekicileri kullandıklarını belirtti. Yeni teslimatlarıyla 60 araçlık filolarındaki 56 çekicinin Renault Trucks olduğuna değinen Manisalı; “Filomuza yatırım yaparken araç satın alma maliyetleri, çok önemli ama tek başına yeterli değil. Yakıt ve servis giderleri, lojistik filoları için en az araç satın alma maliyeti kadar öncelikli. Bu nedenle 2008’den bu yana Renault Trucks araçlar ile operasyonlarımızı sürdürüyoruz” şeklinde açıkladı. 

Avrupa’da parsel sayısını 20 ülkeye çıkartarak büyüme kaydettiklerine değinen Önder Manisalı, araç ve sefer sayılarının da bu doğrultuda arttığını belirtti. 2008’de Renault Trucks Premium çekicileri kullanmaları ile yüzde 3’lük yakıt tasarrufu sağlamaya başladıklarını ekleyen Manisalı; “Renault Trucks, T serisini sunduğunda alımlarımıza bu modellerle devam ettik. Premium modellerle sağladığımız yakıt tasarrufu, T serisi sayesinde ek yüzde 2’lik düşük tüketim ile daha da arttı” dedi. 

Renault Trucks’ın sunduğu satış sonrası hizmetler ve düşük bakım giderleri ile de maliyet tasarrufu sağlayan DNT, yeni araçlarını 3 yıllık Reference Servis Sözleşmesi ile teslim aldı. Reference Bakım Sözleşmesi kapsamında Renault Trucks satış sonrası ekibi tarafından bakım planları hazırlanarak araçların kullanım süresi optimum seviyeye çıkıyor. Planlı bakımlar ile operasyonlarda aksama olmaması sayesinde zaman ve maliyet tasarrufu sağlanıyor.  

Ayrıca 2008 yılından bugüne Renault Trucks Finansal Hizmetler’in (RTFS) müşterisi olan DNT, bu yatırımında da Renault Trucks Finansal Hizmetler’in avantajlı finansman ürünlerinden yararlanarak toplam çözümleri kullanmış oldu. 

Renault Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine, araçların teslimatında açıklama yaparak; “Müşterilerimizin karlılığını arttırmak için toplam sahip olma maliyetlerini gözetiyoruz. DNT Uluslararası Nakliyat, araçlarımızın performansı kadar yakıt tasarrufundan oldukça memnun. Bu nedenle filolarında Renault Trucks çekicilerin hakim olması ve iş birliğimizin gelişerek devam etmesi gurur verici” diye belirtti. 

Teslimata katılan Özmutlubaş Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Mutlubaş, Renault Trucks satış sonrası hizmetlerine dikkat çekerek; “DNT’nin Renault Trucks çekicileri tercih etmesinde uygun bakım giderlerinin ve satış sonrası hizmetlerden memnuniyetlerinin etkili olduğunu biliyoruz. Bakım sözleşmeleri kapsamında tüm planlamalarını satış sonrası ekibi olarak yapıyoruz. Ayrıca DNT, Renault Trucks’ın Avrupa’daki 7/24 yol servis hizmetlerinden de oldukça memnun” dedi.

 
İkili Özbekistan Geçiş Belgeleri İletiliyor
 
Castrol’den Bitkisel Bazlı Motor Yağı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Transaktaş Global, Filosunu Mercedes ile Güçlendiriyor
Mercedes-Benz Türk, Transaktaş Global Lojistik’e Aksaray Kamyon Fabrikası’nda ...
Toru Un'un Tercihi MAN
Yarım asra yaklaşan köklü geçmişi ile gıda sektörünün önemli markalarından ...
Mercedes-Benz Türk’ten 25 Adetlik Actros Teslimatı
Mercedes-Benz Türk, Aksaray Kamyon Fabrikası’nda düzenlediği tören ile ...
 
bAYkant'ın Tercihi Volvo Trucks
Temsa İş Makinaları, başta Avusturya, İsviçre, Almanya ve Hollanda olmak ...
Boeing'den 806 Ticari Uçak Teslimatı
Boeing, geride bıraktığımız Aralık ayında 69 adet teslimat gerçekleştirerek, ...
HCC Maden'in Tercihi Renault Trucks K
HCC Maden, 6 adet Renault Trucks K460 6x4 ve 3 adet K520 8x4 Euro 6 kamyonlarını filosuna kattı.
 
Yeni Aksaray Seyahat'in Tercihi MAN Lion's Coach
Yeni Aksaray Seyahat, filosuna 4 adet 13 metre, 2+1 VIP Yeni MAN Lion’s Coach ekledi.
Ofses Turizm'e 20 Mercedes Sprinter
Mercedes-Benz Türk, Ofses Turizm'e 20 adetlik Sprinter okul servis aracı teslim etti.
Hegelmann Nakliye Grubu’na 540 DAF XF
Tanınmış uluslararası nakliye şirketi Hegelmann Nakliye Grubu, 540 DAF ...
 
Nuray PEKCAN
KAMYONUM TV YAYINDA!
karsan,kamyonum,jest
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,SİGORTA
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
NEDİR BU İLKİM DEĞİŞİKLİĞİ?
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
logitrans, kamyonum, fuar, lojistik
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
Kampanya
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
Kamyon
sondakika
treyler
fahrer
news
şoför
haberler
src
türkiye