GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Erzurum Büyükşehir Belediyesi Akaryakıt Alacak
Erzurum Büyükşehir Belediyesi Akaryakıt Alacak
Bulgaristan’da 1 Mart İtibariyle Başlayacak Toll Sistemi Hakkında
Bulgaristan’da 1 Mart İtibariyle Başlayacak Toll Sistemi Hakkında
Kögel to Exhibit at Transport Compleet Hardenberg 2020

Kögel to Exhibit at Transport Compleet Hardenberg 2020

1 2 3 4 5 6
25 Ekim 2019 Cuma - 15:57

Dizel Yakıt, Doğalgaz ve Elektrikle Çalışan Çevre Dostu MAN Şehir Otobüsleri Sergilendi!

MAN Truck & Bus, Brüksel’deki Busworld Europe 2019’da MAN ve NEOPLAN markalarının şehiriçi, şehirlerarası ve yolcu otobüsleri ve minibüslerden oluşan geniş bir portföy sergiledi.

Dizel Yakıt, Doğalgaz ve Elektrikle Çalışan Çevre Dostu MAN Şehir Otobüsleri Sergilendi!

MAN Truck & Bus, Lion’s City 19 ile D15 motorlu Lion’s Intercity’i ise ilk kez bu fuarda sergiledi. Busworld Europe 2019’da MAN Lion’s City E de, test sürüşüne ilk kez açıldı.

Yaşam tarzlarındaki temelden değişim paralelinde bugün mobilite, sosyal geleceğe dönük olarak, ekolojik ve ekonomik olmak zorunda. İster şehiriçi, ister şehirlerarası, isterse uzun mesafe taşımacılıkta olsun otobüsler, emisyon, trafik hacmi ve düşük maliyetli mobiliteye ilişkin zorlukları aşma konusunda önemli bir rol oynuyor. Öte yandan bugünün araçları, aynı zamanda geleceğin mobilite gereksinimlerini de karşılamak zorunda. Bu noktada MAN Truck & Bus, MAN ve NEOPLAN otobüsleriyle ile farklı amaçlar için ideal çözümler sunuyor. MAN Truck & Bus bu çözümlerini, 18 – 23 Ekim tarihleri arasında Brüksel’de düzenlenen Busworld Europe 2019 ticaret fuarında sergiledi.

MAN Lion’s City: kentiçi ulaşımının geleceği için hazır

MAN Lion’s City, kentiçi ulaşım ile ilgili tüm güncel ihtiyaçları karşılıyor. MAN yeni nesil şehir otobüsleri ile her müşterinin bireysel ihtiyaçlarına göre ve pazar ihtiyaçlarını karşılayacak kentiçi ulaşımda etkin ve çevre dostu çözümler sunuyor. MAN, bu çözümlerden biri olan tamamen elektrikli Lion’s City E’nin 35 koltuklu, 12 metre uzunluğundaki bir solo versiyonunu da Busworld Europe 2019’da sergiledi. Dizel, doğal gaz ve hibrit versiyonları da bulunan bu E-otobüs, sıfır emisyonlu güç sistemi ile şehir otobüslerinin yeni neslini tamamlıyor.

MAN Lion’s City E

Busworld ziyaretçileri, Lion’s City E’nin elektrik güç sisteminin eşsiz kalitesi ve taklit edilemez tasarım unsurlarını ilk kez yakından görme fırsatı buldular. E-otobüsün en belirgin farklılıkları; bir motor kulesinin olmaması, bataryaların tavanda konumlanması ve bunun sayesinde arka sırada elde edilen dört koltuk olarak öne çıkıyor. Solo otobüste, tamamen elektrikli güç dağıtım sistemi 160 kW’tan 270 kW’a kadar ulaşan güç üretebiliyor. Lion’s City E, bataryaların tüm hizmet süresi boyunca ortalama 200 km olan mesafe kapasitesi, iyi koşullarda ise 270 km’ye kadar çıkabiliyor.

MAN Lion’s City 19 EfficientHybrid

Busworld Europe 2019’da’da ilk kez sergilenen araçlardan Lion’s City 19 EfficientHybrid ise MAN’ın şehir otobüsleri ailesinin yeni konvansiyonel üyesi oldu. Toplam 18.75 metre uzunluğunda olan otobüs, MAN’ın cazip düşük maliyetli şehiriçi ulaşım çözümüyle yeni nesil tarifeli servis otobüsleri neslinin genişlemesine katkıda bulunuyor.

Fuarda yer alan üç dingilli sergi aracında, benzer konfigürasyonlu bir Lion’s City 18’den dört koltuk daha fazla, toplam 38 yolcu koltuğu bulunuyor. MAN tarafından sunulan tüm içten yanmalı motorlar gibi, 1 Eylül 2019 itibari ile yürürlüğe giren Euro 6d emisyon standartlarını karşılayan 360 hp (265 kW) gücünde son derece etkin bir D1556 LOH dizel motor, otobüse güç veriyor. Otobüs, MAN EfficientHybrid motoruyla çok daha ekonomik ve çevre dostu bir çözüm sunuyor. Stop-start fonksiyonu da araç durduğunda, sessiz ve sıfır emisyonlu olmasını sağlıyor.

Fuarda sergilenen Lion’s City 19, aynı zamanda güvenlik standartlarını da yeniden belirliyor. Kör noktanın neden olduğu kazaları önlemek amacıyla bu körüklü otobüsün, yaya dedektörlü aktif bir dönüş asistanı sistemi bulunuyor. MAN’ın Brüksel’de ilk kez sergiledikleri arasında yer alan bu yeni sistemi; aracın önünde ve her iki yanındaki kameralar da trafiği otomatik olarak izliyor ve sürücünün üzerindeki baskıyı azaltıyor. Sürücü, potansiyel tehlike ya da çarpışma durumlarında, görüş alanındaki göstergelerde görsel olarak, bir uyarı sinyali ile de işitsel olarak aktif biçimde uyarılıyor. Sistem, hem ön tarafta hem de dönüş sırasında potansiyel çarpışmalara karşı uyarıda bulunuyor. Bunların yanı sıra yeni sürücü ve dönüş asistanı sistemleri, kör noktadaki yayaları, bisikletlileri ve motosikletlileri belirlemekteki ve sürücüyü tehlikeli durumlara karşı aktif şekilde uyarmaktaki güvenilirliğiyle de emniyeti arttırıyor.

MAN Lion’s Intercity: şimdi MAN TipMatic Coach ve D15 motorla

MAN, Lion’s Intercity ile şehiriçi ve okul servisi ulaşımında da ideal çözüm sunuyor. Toplamda 53 adet ‘Intercity Lite’ koltuğa kadar çıkabilen sergideki Lion’s Intercity, bu olağanüstü ferahlığının yanı sıra çok daha güçlü, rahat ve etkileyici bir sürüş sistemine sahip. MAN, 360 hp (265 kW) gücündeki yeni D1556 LOH motorlu bu şehiriçi otobüsünü de Busworld’de ilk kez sergiledi. Lion’s City için test edilip onaylanmış D08’in yanı sıra 280, 330 ve 360 beygir gücü seçenekleriyle sunuluyor.

MAN ayrıca şehiriçi otobüs şanzıman portföyünü, yeni MAN TipMatic Coach neslinden otomatik 12 vitesli şanzıman ile de genişletiyor. IAA’da sergilenen yeni şanzımanda, MAN’ın tescilli vites mekanizması stratejisiyle geliştirilmiş hareket ve geliştirilmiş şanzıman kontrol ünitesi de bulunuyor. Lion’s Intercity ultra modern güç dağıtım sistemi ile 2020 yılı itibari ile başlayacak teslimatlarla yollara çıkarak; farklı şehiriçi ulaşım ihtiyaçlarına çok daha etkin bir çözümler sunacak.

Busworld’de sergilenen uygun hizmet setleri gibi pratik ekipman seçenekleri de, müşteriler için araçlarını tamamıyla istedikleri kullanıma adapte etmek konusunda çok daha fazla imkan sağlıyor.

Uygun maliyetli, güvenilir ve popüler: MAN Lion’s Coach

Busworld Europe 2019’da sergilenen MAN araçları arasında, FC Bayern Munich, Paris Saint-Germain futbol kulüplerinin yanı sıra ilkbahardan bu yana Alman milli takımı için de seyahat güvenliği ve konfor sağlayan, bu anlamda da yolcu otobüslerinde gerçek bir şampiyon olan MAN Lion’s Coach da yer aldı. Fuardaki MAN standında, 48 koltuklu, 13 metre uzunluğunda, bir asansör ve iki tekerlekli sandalye alanı ile Lion’s Coach C’nin uzun mesafe modeli sergilendi. İki dingilli araç, geniş bagaj hacmi ile de öne çıkıyor. Olağanüstü etkin 470 beygir gücündeki (346 kW), maksimum 2,400 Nm torklu D2676 LOH motorun güç verdiği otobüste, 12 vitesli MAN TipMatic Coach şanzımanı da bulunuyor.

NEOPLAN: inovatif güvenlikle birleşen ayrıcalıklı yolculuklar

Fuarda sergilenen NEOPLAN Tourliner L, özgün niteliklerinin yanı sıra benzersiz tasarımı ile de ziyaretçilerin büyük beğenisini kazandı. 2019 yılında iki NEOPLAN Tourliner otobüsü, ‘The World of Hans Zimmer’ ile turneye çıkarak, harika bir müziği tüm Avrupa’ya taşıdı. Otobüs, eşsiz ‘movingART’ tasarımlarıyla da tüm fuarda gözleri üzerinde topladı. Otobüsün yanı sıra müzisyenler de özel sahneleriyle Busword ziyaretçilerine renkli ve keyifli anlar yaşattı.

Tourliner sergi aracının dış tasarımında göze çarpan en önemli özelliklerden biri de, ön sıra yolcularına daha iyi görüş imkanı vermek üzere B direğinin ideal şekilde konumlandırılması oldu. 2+1 VIP oturma düzenine sahip bu otobüste, sıcak renklerdeki ortam ışığı kullanıldı. Tourliner’da, konforlu seyahati aktif çalışma ile birleştiren inovatif, ofis olarak da kullanılabilen fonksiyonel bir iç alan da bulunuyor. Otobüs Modifikasyon Merkezi tarafından gerçekleştirilen bu eşsiz iç mekan tasarımında; araç içi WiFi, 230 volt priz, USB girişleri ve birbirine bakan her iki koltuğa iki masa ile oluşturulan ofis altyapısı, bir yandan seyahat ederken, aynı zamanda huzur verici ve lüks bir çalışma ortamı da sağlıyor.

Sergilenen bu özel NEOPLAN Tourliner L’de, 470 beygir gücünde (346 kW), maksimum 2,400 Nm torklu ultra modern bir D26 motorun yanı sıra otomatik MAN TipMatic Coach şanzıman bulunuyor.

Fuardaki MAN standında, ayrıcalık ve konfor taleplerine mükemmel şekilde karşılık veren başka bir otobüs; NEOPLAN Skyliner da sergilendi. Bu lüks çift katlı otobüs, ön basamakları aracın sağ tarafında yer alan ‘yolcu dostu’ versiyonu, seyahat edenlerin hareketini optimize etmekte birlikte, koltuk kapasitesini de arttırıyor. Çift katlı bu otobüs, yeni nesil Exclussive koltuklarla 76 yolcu için konforlu ve rahat bir ortam sağlıyor. Entegre ortam ışığı ve Otobüs Modifikasyon Merkezi’nce eklenen alt güvertedeki özel ve kullanışlı mutfak ile yeni hizmet setleri, NEOPLAN Skyliner sergi aracındaki eşsiz seyahat deneyimini tamamlıyor. Bu otobüste, 510 beygir gücünde (375 kW), maksimum 2,600 Nm torklu, 12 vitesli otomatik MAN TipMatic Coach şanzımanlı D2676 LOH dizel motor ve elektronik kontrollü amortisörler (CDS) ile keyifli bir yolculuk garantileniyor.

Busworld Europe 2019’da sergilenen Skyliner yolcu otobüsü, güvenlik konusunda da inovatif çözümlerle öne çıktı. Çift katlı otobüs, ilk kez son IAA’da sergilenen otobüsler için ilk ayna ikame sistemi OpticView ile birlikte sunuluyor. 2020’den itibaren tüm NEOPLAN modelleri için kullanılacak olan OpticView’de; aracın her iki yanındaki kameralar, sürücünün rahatlkla görebileceği iki göstergede gerçek zamanlı görüntü sağlayarak, kör nokta problemini ortadan kaldırıyor. Kullanılan kamera teknolojisi, günışığına bağlı kalmaksızın yüksek çözünürlüklü görüntü almayı mümkün kılyor. Sistem, aynalardaki, buğulanma, tozlanma ya da güneş parlaması gibi olumsuzlukları da azaltıyor. OpticView, hem güvenliği azaltıyor, hem de olası kazaların önüne geçerek, genel tamir giderlerini de azaltıyor.

 
Sayısal Takograf Yönlendirme Komitesi 10. Toplantısı Ankara'da Gerçekleştirildi
 
TREDER, Sektörün Temsilcilerini Ağırladı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Sayısal Takograf Yönlendirme Komitesi 10. Toplantısı Ankara'da Gerçekleştirildi
Sayısal Takograf Yönlendirme Komitesi 10. Toplantısı 23 Ekim 2019 Çarşamba ...
Karsan, Konforlu ve Ekonomik Yolcu Otobüsü Star ile Star Okul Otobüsü’nü Yeniledi
Toplu taşıma sistemleriyle her kente uyum sağlayabilecek modern çözümler ...
Temsa İş Makinaları, Crown Depo Ekipmanlarını Tanıttı
Endüstriyel depo ekipmanlarının lider markası ‘Crown Depo Çözümleri’ ile ...
 
Doğuş Otomotiv Yönetimi Scania'yı Ziyaret Etti
Doğuş Grubu Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Ferit F. Şahenk, Doğuş Otomotiv ...
Toyota, CaetanoBus SA ile Birlikte Yakıt Hücreli Yeni Şehir Otobüsünü Üretmek Adına İlk Adımı Attı
Hidrojeni güvenli ve temiz bir enerji kaynağı olarak her alanda kullanmak ...
Continental Türkiye'den As Adana Seyahat Otobüs Sürücülerine Sürüş Güvenliği Eğitimi
Dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden ...
 
2020 Yılı Bulgaristan, Romanya, Belarus Ve Ukrayna Sürücü Vizeleri ile İlgili Duyuru Yapıldı!
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Karayolu Düzenleme Genel Müdürlüğü resmi ...
Renault Trucks Optifuel Challenge Dünya Birincisi, Slovakya Oldu
16 Ekim’de Lyon'da düzenlenen Renault Trucks’ın yakıt tasarrufu yarışması ...
DAF TRUCKS ‘2019 YILIN ÜRETİCİSİ’ ÜNVANINI ALDI
Üst üste üçüncü kez DAF LF serisi İngiltere’deki yıllık Ticari Filo Ödülleri’nde ...
 
Nuray PEKCAN
Çözüm?
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
sondakika
treyler
news
lkw
Kamyon
fahrer
kamyonum
dikkat
haberler