Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
filo kiralama, estepe,
schmitz, dorse, treyler,
8 Ağustos 2014 Cuma - 17:32

“Daha Sık Kontrol Etmekte Fayda Var”

‘Lastik Kaplama Dosyası’ olur da sektör temsilcilerine yer vermemek olur mu? Tabi ki olmaz. Kaplama lastik daha çok hangi operasyonlarda kullanılıyor? Kaplama Lastik Kullanırken nelere dikkat etmeliyiz? Kaplama lastik kullanıcısına ne kadar fiyat avantajı sunuyor? gibi sorularımızı bizzat kullanıcılara yönelttik.

“Daha Sık Kontrol Etmekte Fayda Var”

Türkiye’nin en büyük lojistik firmalarından TLS Lojistik’in Özel Projeler Lojistik Merkezi Müdürü Ali Şar kaplama lastik kullanımı ile ilgili görüşlerini Kamyonum Dergisi ile paylaştı. Biz de siz okurlarımızla paylaşıyoruz.

Tehlikeli madde grubuna girmeyen tüm ürünlerin nakliyesinde kaplama lastik kullandıklarını belirten Şar, “Enerji operasyonlarında kaplama lastik kullanılmıyor.  Dolum ve boşaltma yerleri ile taşınan ürünün tehlikeli (ADR normlarında UN numarası sahip ürünler) madde olması nedeni ile güvenlik ve emniyet açısından kaplama lastik kullanılmıyor.” diyor.

“Kaplama Lastik Daha Sık Kontrol Edilmeli”
“Kaplama lastik kullanırken dikkat edilmesi gerekenler yeni lastik ile aynı olmakla beraber, kaplama lastiği daha sık kontrol etmekte ve havasını tam olarak kullanmakta fayda var” diyen Şar önemli bir noktayı dile getiriyor ve şöyle devam ediyor; “Yeni lastik üreticileri karkas ömrünün 1.000.000 km olduğunu iddia ediyorlar. Ancak sadece km olarak değil süre olarak ta düşünmek gerekir. Sürekli kullanımda (yeni ve kaplanmışken) karkas ömrü maksimum 7 yıl olmalıdır.”

Firmalar için yakıttan sonra en fazla maliyet oluşturan gider lastik oluyor. Bu konuda kaplamanın ne kadar fiyat avantajı sağladığını soruyoruz: “Her kaplamada yeni lastiğe göre yaklaşık %30 – 40 arası bir  fiyat avantajı sağlar.” diyen Şar sözlerine şöyle son veriyor; “ Şu anda Türkiye’de kaplama sektörü yeterli hatta fazla işyeri var. Talebe cevap verecek teknoloji ve alt yapı var. 3 makine üreticisi var.”

 
“Isı Kaplamanın En Büyük Düşmanıdır”
 
Lastik Kaplama Bir Kültür Olarak Kabul Edilmeli
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
“Isı Kaplamanın En Büyük Düşmanıdır”
“Kaplamada en önemli noktalardan birisi sırt atma riskidir. Kaplanan lastiğin ...
“Standartlara Uygun Yapıldığı Takdirde Bir Riski Yoktur”
“Pirelli olarak kullanıcılarımızın ihtiyaçları doğrultusunda, lastiklerimiz ...
“Yeni Lastikten Hiç Bir Farkı Yoktur”
Recamic Ürün ve İş Geliştirme müdürü Erken Celiloğlu, “Michelin, karayolu ...
 
“30 Civarında Firma Bu Sertifikayı Alabildi”
Kamyonum Dergisi olarak “Lastik Kaplama Dosyası” için Brisa, Continental, ...
Yeni Nesil Lastik Kaplama
Abdulkadir Özcan A.Ş grup şirketlerinden olan AKO Lastik Kaplama A.Ş 12 ...
“En Büyük Sıkıntı Denetim Eksikliği”
Lastik kaplamada PrecurePro markasıyla pazarda yerini alan Goodyear Türkiye ...
 
2014'te Kazakistan Taşımacılığı Sorunsuz Olacak
Taşıma kotalarında yaşanan sorunlar ve yeterli miktarda kazak aracının ...
VE YİNE ADR
Uzun yıllardır gündemi meşgul eden; tehlikeli maddelerin taşınmasını disiplin ...
Asırlık Kässbohrer Mühendislik Tecrübesi
Kässbohrer mühendislik tecrübesi ve Tırsan kalitesi ile üretilen Kässbohrer ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
haberler
truck
news
treyler
src
fahrer
kamyonum
türkiye
bus