GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Araç Muayene Gecikme Bedeli Nasıl Hesaplanıyor?
Araç Muayene Gecikme Bedeli Nasıl Hesaplanıyor?
‘MICHELIN Crossclimate+’ Lastikleri ile Hem Siz Hem Sevdikleriniz Güvende Olsun
‘MICHELIN Crossclimate+’ Lastikleri ile Hem Siz Hem Sevdikleriniz Güvende Olsun
WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

1 2 3 4 5 6
31 Aralık 2012 Pazartesi - 10:37

DFM; Küçük Ama Pratik!

Antalya’nın önemli otomotiv firmalarından birisi Kırmızıtaş Otomotiv. 15 yıldır otomotiv sektörü içinde yer alan Kırmızıtaş Otomotiv bünyesinde Nissan, Kia, Geely ve DFM’yi barındırıyor.

DFM; Küçük Ama Pratik!

Küçük fakat bir o kadar da pratik olan DFM hakkında bilgi almak istiyoruz. Kırmızıtaş Otomotiv Satış Müdürü Levent Üçüncüoğlu bize DFM’nin özelliklerinden bahsediyor. DFM’nin Çin’de üretim yapan Donfeng Motor Company isminde bir şirket olduğunu belirten Üçüncüoğlu; aynı zamanda Honda, Kia, Nissan, Mitsubishi firmalarının araçlarını da Çin’de ürettiklerini belirtiyor. Üçüncüoğlu ayrıca DFM kamyonetlerin benzinli 1,3 motora sahip olduğunu; bunun için düşük yakıt tüketimi ve ekonomik kullanım maliyeti sunduğunu belirtiyor. “DFM Kamyonet, ticari araç kategorisinde yepyeni bir çığır açarken, sunduğu pratik çözümlerle hayatınızı kolaylaştırıyor. Boyutu ve manevra yeteneği sayesinde şehir içinde en dar alanlarda bile rahat bir kullanım imkânı sunuyor.” diye sözlerine devam eden Üçüncüoğu “950 Kg. istibdat haddi olan DFM kamyonetlerini en çok fırınlar, tüpçüler, sucular tercih ediyor. Şimdi otellerde çok yaygın kullanılmaya başlandı. Otel içerisinde çok tonajı olmayan eşyalar taşınıyor. Çok iddialı olabilir ama nerdeyse Antalya’da her otelde en az bir tane DFM kamyonet mevcut. Hatta golf aracı olarak kullanılan yerlerde var. LPG takılabiliyor, şehir içinde hızlı operasyonlarda çok kullanışlı araçlar.” diye sözlerine son veriyor.  

Boyutlar                                             Kompakt Şase                  Uzun Şase

Uzunluk (mm)                                  3910                                      4390

Genişlik (mm)                                  1560                                      1560

Yükseklik                                            1825                                      1825

Dingil Mesafesi (mm)                    2515                                      2760

İz Genişliği (mm) Ön - Arka         1310                                      1310

Yükleme Alanı Uzunluğu              2300                                      2700

Yükleme Alanı Genişliği                                1500                                      1500

Yükleme Alanı Yüksekliği             335                                        340

Boş Ağırlık (kg) (min/mak)          980                                        992

Azami Yüklü Ağırlık (kg)                1855                                      1885

Dönüş Çapı                                        8,8                                         8,8

Minimum Yerden Yükseklik (cm) 17,5                                   17,5

 

Motor Özellikleri

Motor ve Aktarma Organları                                                     1.3

Tip                                                                        Benzinli, 4 Silindir, 4 Zamanlı, Su Soğutmalı

Silindir Hacmi (cc)                                                                           1310

Maksimum Güç ([email protected]/dak)                                                               [email protected]

Maksimum Tork ([email protected] dev/dak)                                          [email protected]

Emisyon Standardı                                                                        Euro V

Tip                                                                                                        Düz 5 İleri

Dişli Oranı                                                                                          3,91

Ön - Arka                                                                                           Disk / Kampana

Maksimum Hız (km / saat)                                                         135

Tırmanma Oranı                                                                             35

Lastikler (Ön - Arka)                                                                      165/70R14

 
“Hedefimiz 111 Bin Ton ÖTL Toplamak”
 
MAN’ın ‘yeni aslanı’nı test ettik!
YORUMLAR
Toplam 1 yorum var, 1 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
Şahin Ali 10 Şubat 2019 Pazar 23:46

Yakit tüketimi benzin ve tüp takilica yakıt durumu yazarmisiniz

Yorumu oyla      0      0  
FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
“Hedefimiz 111 Bin Ton ÖTL Toplamak”
Resmi Gazete’de yayınlanan “Araçların Yüklenmesine İlişkin Ölçü Ve Usuller ...
LASTİK DEYİNCE…
Aracın performansını doğrudan etkileyen “lastik” konusuna dünyanın hızla ...
“Zorunlu Hale Geliyor Ancak Türkiye’de Üretilmiyor”
Uzun zamandır dikkatle takip ettiğimiz ve siz okuyucularımızla paylaştığımız ...
 
HİDROLİK VİNÇ’in ADI HİDROKON
Hidrolik vinç sektörünün lideri Hidrokon gelecekten umutlu. Hızla büyüyen ...
“Hizmeti Vatandaşın Ayağına Götürüyoruz”
Bu ay Yol Kenarı Denetim İstasyonları’nı yakından inceleme fırsatı bulduk. ...
“Biz Size Ortak Olmaya Geldik”
Kamyonum Dergisi olarak bu ay Iveco Bayisi Özgözde Otomotiv’i ziyaret ...
 
Hidromak 50 Yaşında
Bu yıl 50. yılını bitiren Hidromak Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Aydın ...
Beşincielement markası ile Mini Tır Çığır Açıyor
Kamyonum Dergisi bu ay Türkiye’de ilk defa üretimi gerçekleştirilen “Mini ...
Takografta VDO
Sektörün önde gelen otomotiv tedarikçisi Continental, ticari araç piyasasında ...
 
Nuray PEKCAN
Çözüm?
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
kamyonum
fahrer
haberler
news
türkiye
bus
lkw
treyler
şoför