Sınıfının en düşük profil yapısına sahip yeni 22,5 inç ebatındaki çeker aks lastiği Conti EcoPlus HD3, özel sırt tasarımıyla hem yakıt verimliliğini artırıyor hem de yüksek kilometre güvencesi vaat ediyor.
Continental’in düşük profilli kullanıma özel geliştirdiği ilk çeker aks lastiği yeni Conti EcoPlus HD3, kuşak katında kullanılan 0° teknolojisi sayesinde, yüksek yük taşıma kapasitesinin yanında yeni sırt tasarımı ile yakıt verimliliği ve yüksek kilometre güvencesini bir arada sunuyor. Continental’in tüm 3. nesil ticari araç lastiklerinde olduğu gibi basınçlı hava kaybını önleyen AirKeep iç astara sahip Conti EcoPlus HD3, kaplanabilir Premium karkas kullanılarak geliştirildiği için yeniden diş açılabilir olma özelliği taşıyor. Yan yüzeyinde M+S simgesi ve 3 tepeli dağ kar tanesi simgesi olan lastik karlı zeminler için de güvenli sürüş sağlıyor.
Filoların ihtiyaçları için özelleştirilmiş çözümler
Hacimli nakliyatların gerektirdiği çeşitli düzenlemeler ve yapılan sıkı kontroller nakliye şirketleri için çeşitli zorlukları beraberinde getiriyor. Continental’in filoların yeni araç konseptleri konusundaki ihtiyaçlarını yakından takip ederek 315/45 R 22,5 ebatlarında geliştirdiği lastik, düşük çapına rağmen ikili kullanımda 11,6 tonluk aks yükü kullanımına uygundur. En yeni teknolojilerin bir araya gelmesi sayesinde sınıfının en düşük profiline sahip Conti EcoPlus HD3, izin verilen maksimum toplam yükseklik aşılmadan 3 metrelik iç yüksekliğin olabilecek en iyi şekilde kullanılabilmesini sağlıyor.
Çeker aks için özel olarak tasarlanan yeni Conti EcoPlus HD3 315/45 düşük profilli lastikler 852 milimetrelik çapıyla çekici aracın beşinci tekerlek yüksekliğini düşürerek, izin verilen dış yüksekliğin aşılmamasını sağlıyor.
Gelecek aylarda Conti EcoPlus portföyü 355/50 R 22,5 boyutundaki Conti EcoPlus HS3 ile genişleyecek. Conti EcoPlus HD3 315/45 ile birlikte bu düşük profilli ön aks lastiği yüksek hacimli taşımacılıkta kullanılan çekici ve yarı römork birlikteliği için de ideal bir seçenek sunuyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||