Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
mars, mars lojistik,
5 Mart 2015 Perşembe - 12:23

Continental’den Filolara Özel Düşük Profilli Yeni Lastik

Dünyanın en büyük lastik tedarikçilerinden Continental, filolara özel çözümler sunmaya devam ediyor.

Continental’den Filolara Özel Düşük Profilli Yeni Lastik

Sınıfının en düşük profil yapısına sahip yeni 22,5 inç ebatındaki çeker aks lastiği Conti EcoPlus HD3, özel sırt tasarımıyla hem yakıt verimliliğini artırıyor hem de yüksek kilometre güvencesi vaat ediyor.

Continental’in düşük profilli kullanıma özel geliştirdiği ilk çeker aks lastiği yeni Conti EcoPlus HD3, kuşak katında kullanılan 0° teknolojisi sayesinde, yüksek yük taşıma kapasitesinin yanında yeni sırt tasarımı ile yakıt verimliliği ve yüksek kilometre güvencesini bir arada sunuyor. Continental’in tüm 3. nesil ticari araç lastiklerinde olduğu gibi basınçlı hava kaybını önleyen AirKeep iç astara sahip Conti EcoPlus HD3, kaplanabilir Premium karkas kullanılarak geliştirildiği için yeniden diş açılabilir olma özelliği taşıyor. Yan yüzeyinde M+S simgesi ve 3 tepeli dağ kar tanesi simgesi olan lastik karlı zeminler için de güvenli sürüş sağlıyor.

Filoların ihtiyaçları için özelleştirilmiş çözümler
Hacimli nakliyatların gerektirdiği çeşitli düzenlemeler ve yapılan sıkı kontroller nakliye şirketleri için çeşitli zorlukları beraberinde getiriyor. Continental’in filoların yeni araç konseptleri konusundaki ihtiyaçlarını yakından takip ederek 315/45 R 22,5 ebatlarında geliştirdiği lastik, düşük çapına rağmen ikili kullanımda 11,6 tonluk aks yükü kullanımına uygundur. En yeni teknolojilerin bir araya gelmesi sayesinde sınıfının en düşük profiline sahip Conti EcoPlus HD3, izin verilen maksimum toplam yükseklik aşılmadan 3 metrelik iç yüksekliğin olabilecek en iyi şekilde kullanılabilmesini sağlıyor.

Çeker aks için özel olarak tasarlanan yeni Conti EcoPlus HD3 315/45 düşük profilli lastikler 852 milimetrelik çapıyla çekici aracın beşinci tekerlek yüksekliğini düşürerek, izin verilen dış yüksekliğin aşılmamasını sağlıyor.

Gelecek aylarda Conti EcoPlus portföyü 355/50 R 22,5 boyutundaki Conti EcoPlus HS3 ile genişleyecek. Conti EcoPlus HD3 315/45 ile birlikte bu düşük profilli ön aks lastiği yüksek hacimli taşımacılıkta kullanılan çekici ve yarı römork birlikteliği için de ideal bir seçenek sunuyor. 

 
Konsept XR-PHEV II ve Yeni L200 ile Cenevre’de
 
Shell Eco-marathon Avrupa için geri sayım başladı!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Konsept XR-PHEV II ve Yeni L200 ile Cenevre’de
Mitsubishi Motors, 85. Cenevre Uluslararası Otomobil Fuarı’nda tanıttığı ...
DHL Express Türkiye’yi Lojistik Dağıtım Merkezi Yapmayı Hedefliyor
3. Havalimanı için el sıkışan DHL Express 60 milyon euroluk yatırım ile ...
Çorum Ulaş A.Ş., Allison’u Tavsiye Ediyor
Çorum Ulaş A.Ş. Haziran 2013’den bu yana Allison donanımlı yeni Isuzu ...
 
Dacia, Cenevre'de 10.Yılını Kutluyor
Dacia bu yıl 10. başarı yılını kutluyor. Logan modeli Avrupa ve Akdeniz ...
​Cenevre’nin yıldızlarının tercihi Pirelli
Premium segment araçların tercih edilen orijinal ekipman tedarikçisi Pirelli, ...
Civic Type R’dan pist rekoru
Cenevre Otomobil Fuarı’nde üretim versiyonuyla boy gösteren Honda Civic ...
 
Renault Kadjar 2015 Cenevre Fuarı’nda
Renault’nun yepyeni crossover modeli, Cenevre Otomobil Fuarı’nda dünya ...
Goodyear, Cenevre Motor Show 2015’te
Goodyear, bu yılın başlarında sekiz ebatta piyasaya sunduğu ve lastik ...
İnovasyon Lideri Michelin’e İki Ödül Birden
Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Michelin, Lastik Teknolojisi ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
Kamyon
src
fahrer
news
bus
haberler
truck
sondakika
treyler