Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
1 Ekim 2009 Perşembe - 00:00

Continental Lastikleri: ?Türkiye Taşımacılık Sektöründe İz Bırakacağız?

Continental Türkiye, pazar payını ikiye katlama hedefine yeni nesil kamyon lastikleri ile ulaşmayı hedefliyor.

Continental Lastikleri: ?Türkiye Taşımacılık Sektöründe İz Bırakacağız?

 

Continental Türkiye, pazar payını ikiye katlama hedefine yeni nesil kamyon lastikleri ile ulaşmayı hedefliyor.

Son dönemde yolcu ve yük taşımacılığı alanında geliştirdiği, en düşük sürüş maliyetini sağlayan, yeni nesil kamyon lastikleri ile Continental, Türkiye pazarında pazar payını iki katına çıkarma hedefine en kısa zamanda ulaşacağını tüm sektöre kanıtlıyor.

2009’un ilk ve ikinci çeyreği pek çok sektörde olduğu gibi, bizim için de mücadele ile geçti diyen Continental AG Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Hans Joachim Nikolin, “Küresel krizden en çok etkilenen sektörlerin başında otomotiv sektörü gelmektedir. Yılın ilk yarısı itibari ile Avrupa’daki binek ve hafif ticari araç üretimi %32, kamyon üretimi %65 küçülmüştür. Dünyanın beşinci büyük otomotiv parçaları tedarikçisi ve açık ara birinci OE lastik tedarikçisi olan Continental A.G. de, sektördeki krizden ister istemez nasibini almıştır. Yenileme pazarındaki küçülmeler de tabloyu olumsuz etkilemiştir. Ticari Araç Lastikleri yenileme pazarı 2009 yılında %20 küçülerek tarihinin en düşük seviyesine gerileyecektir. Tüm bu olumsuzluklara rağmen devreye alınan tedbirlerin etkisi ile Continental, yılın ilk yarısında paydaşlarını tatmin eden sonuçlar elde etmiştir. Krizin biteceği döneme hazır olmak için de çalışmalar tüm hızı ile devam etmektedir. Yapılan AR&GE yatırımlarının meyvaları olan yeni nesil kamyon lastiklerimiz ve yeni devreye aldığımız filo hizmetlerimiz ile kriz sonrası döneme en hazır şirket konumunda olduğumuzu söyleyebiliriz.” dedi.

“Her geçen gün Pazar payımızı ikiye katlama hedefimize yaklaşıyoruz...”

Hızla büyüyen ekonomisi, genç ve dinamik nüfusu, gerek OE gerekse yenileme pazarı olarak binek ve kamyon lastikleri pazarındaki büyük potansiyeli ile Türkiye’nin, Continental firması için büyük önem taşıdığını belirten Continental Türkiye Genel Müdürü Ali Okan Tamer,” Bu sebepten, 2002 yılından beri distribütörlüğünü yapan Oltaş firmasını yaklaşık bir yıl önce satın alarak Continental, Türkiye lastik pazarındaki yerini güçlendirmek adına önemli bir adım atmıştır. Avrupa’nın 3. büyük kamyon lastiği pazarı olan Türkiye’nin, zorlu çalışma koşullarına uygun lastiklerin geliştirilmesine 2002 yılından itibaren başlanmıştır. Ar&Ge çalışmalarının sonucu olan yeni nesil kamyon lastiklerimizle en hızlı büyüyen lastik firması iddiamızı pekiştireceğiz. Küresel kriz etkisini 2009 yılının birinci çeyreğinde fazlasıyla hissettirdi, ancak Türkiye lastik pazarı ikinci çeyrekten itibaren toparlanmaya başladı. Krizi yönetme konusunda kendimize güveniyoruz ve krizden güçlü çıkmak için tüm hazırlıklarımızı tamamlıyoruz. Her geçen gün pazar payımızı ikiye katlama hedefimize yaklaşıyoruz.” dedi.

“Continental kamyon lastiklerini geliştirirken pazarın ihtiyaçlarını en iyi şekilde anlamaya çalışıyoruz...”

Bizim müşterimizin iş yeri yollar diyerek sürücülere verdiği değeri vurgulayan, Continental AG Ürün Geliştirme Başkan Yardımcısı Bernd Korte,” Continental kamyon lastiklerini geliştirirken pazarın ihtiyaçlarını en iyi şekilde anlamaya çalışıyoruz. Lastiklerimizi kullanan müşterilerimizden aldığımız geri bildirimler ve onların beklentileri bizim Ar&Ge çalışmalarımıza yön veriyor. Biliyoruz ki profesyonel lastik kullanıcıları için sürüş maliyetlerini düşürmek, en önemli unsurların başında gelmektedir. Biz de yeni nesil ürünlerimizi tasarlarken en düşük sürüş maliyetini sağlamak için çalışıyoruz. Avrupa pazarlarındaki başarılı sonuçlar bizleri motive etmektedir. Bunun yanı sıra faaliyet gösterdiğimiz pazarların özellikleri gereği de lastiklerin özel olarak geliştirilmesi gerekebiliyor. Büyük potansiyeli sebebiyle hızla büyümek istediğimiz Türkiye pazarında da yol, yük, iklim şartları sebebiyle bazı ürün gruplarında özel lastiklere ihtiyaç duyulmaktadır. 2002 yılından itibaren yapılan Ar&Ge çalışmaları sonucunda, Türkiye için özel olarak geliştirdiğimiz lastikler ile pazarda ürün performansı olarak çok iddialı bir konuma geldiğimizi rahatlıkla söyleyebiliriz.” dedi.

 

 
10. Ulaştırma Şurası? Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım?ın Kapanış Konuşmasıyla Sona Erdi
 
Otomotiv İhracatı 9 Ayda % 43 Düştü
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Mercedes-Benz Axor'u Tercih Edenler Kazanıyor
Eylül ayı başında 4 adet 1840LS Euro 5 çekici alan Serdar ...
MAN Türkiye Üst Yöneticiliğine Yeni CEO
Renault Premium Uzunyol Testin Galibi
Kilometre başına 67,78 Sent gibi düşük bir maliyetle Renault ...
 
Ege Tarım Kredi Kooperatifine 11 Isuzu Kamyon
Tarım Kredi Kooperatifi  Ege Bölge Müdürlüğü’nün ...
IVECO'dan Sönmez Bustaş'a Stralis Teslimatı
Bursa’nın en büyük lojistik şirketi olan Sönmez Bustaş’a ...
Krone'den Kalyoncu'ya Dev Teslimat
Trabzon’dan yurtdışına en fazla narenciye ve gıda ihracatı yapan ...
 
As Star Tarım Scania ve Krone İle Büyüyor
Rusya’ya tarım ürünleri nakliyesi gerçekleştiren ...
?MEILLER? En İyi Damper Markası Seçildi
1997 yılından bu yana düzenlenen “En İyi Ticari Araçlar ...
Temsa ARGE'nin Son Ürünü Hibrid Avenue
Temsa Global Avrupa standartlarında üretilen en son ürünü ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
newskamyonumtreylertruckbusdikkatKamyonlkwfahrer