Tek Kabinliden Sonra Çift Kabinli
Gazelle Next de Satışa Sunuldu
Çok amaçlı, kısa ve uzun şasi olarak üretilen çift kabinli Gazelle Next, 46 bin 600 TL’den başlayan çok avantajlı fiyatı, düşük işletme maliyeti, 3 yıl veya 150 bin kilometre garantisi, 20 bin kilometre bakım aralığı ve yakıt ekonomisi ile dikkat çekiyor.
Euro 5 normlarına uygun, 120 beygirlik güçlü Cummins turbo 2,8 lt. dizel motor, ZF direksiyon sistemi, Bosch ABS fren sistemi, Tirsan Kardan, HL Jantaş, Petlas gibi dünyaca ünlü yerli ve yabancı komponentlerle üretilen çift kabinli Gazelle Next, kolay sürüş imkanı ile her türlü ağır yol koşullarındaki başarısıyla da dikkat çekiyor. Sürücü ve yolcu rahatlığını sağlayan ferah iç kabini ile mükemmel sürüş imkanı sunan Gazelle Next, konforu ve fonksiyonel teknik çözümleri ile de tüm beklentileri karşılıyor. Hidrolik direksiyonu, ısıtmalı-elektrikli dikiz aynaları, hız sabitleyici ve yol bilgisayarı ile Gazelle Next en gelişmiş teknolojik donanımlarıyla öne çıkıyor.
Türkiye’de yüzde 30’ları aşan yerlilik oranıyla üretilen Gazelle Next galvanizli gövdesi, her türlü üst yapının kolaylıkla uygulanabildiği monoblok şasisi, rakipsiz dönüş yarıçapı ve avantajlı yakıt tüketimi ile ticaretin en önemli unsurlarından biri olacak. Çift kabinli Gazelle Next, ergonomik yapısına paralel olarak yüksek güvenlik donanımlarına sahip, 3,5 ton ağırlığı ve 20 m3’e varan yüksek taşıma kapasitesiyle en zorlu yol koşullarında bile mükemmel çözüm sunuyor.
Mersa Otomotiv tarafından Sakarya’da üretilen çift kabinli Gazelle Next, Türkiye’deki 23 bayide satışa sunuluyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||