Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
filo kiralama, estepe,
mars, mars lojistik,
16 Haziran 2017 Cuma - 13:59

Brisa Bridgestone ve ICRON İş Birliği Üretimde Verimlilik Getirdi

Türkiye’nin en büyük lastik üreticilerinden Brisa Bridgestone, gelişmiş tedarik zinciri yönetimi ve planlama yazılımları geliştiren ICRON ile işbirliği sayesinde üretim verimliğinde önemli gelişmeler elde etti.

Brisa Bridgestone ve ICRON İş Birliği Üretimde Verimlilik Getirdi

Brisa Bridgestone’un daha önceden birbirinden bağımsız planlanıp yönetilen 2 temel üretim süreci olan lastik imalat ve pişirme bantları, ICRON’un planlama yazılımı çözümüyle birbirleriyle bütünleşik ve paralel planlanıp işletilmeye başlandı. İki üretim hattının bütünleşik operasyona geçmesiyle beraber Brisa Bridgestone, üretim bandındaki makinelerin atıl kalma oranlarını %5 kadar düşürerek üretim verimliliğini artırdı, planlamaya ayırdığı zaman kaynağında ise %25 oranında tasarruf sağladı.

ICRON’un gelişmiş yazılım çözümü Brisa Bridgestone’un eski ardışık işlem bazlı planlama sisteminden süreç bazlı paralel planlamaya geçmesini sağladı. ICRON’un çözümü hakkında konuşan Brisa Bridgestone’un Endüstri Mühendisliği Direktörü Murat Hepdurluk, “Lastik imalat ve pişirme hatlarının planlamasının ayrı yapılması sonucunda, pişirme hattında olması gerekenden fazla duruşla karşı karşıya kalıyorduk. Bu durum pişirme hatlarının kapasite kullanımında istenmeyen düşüşlere sebep oluyor, toplam lastik üretimini olumsuz etkiliyordu. Boşta kalan pres makineleri, malzeme bekleme durumunda kalıyordu ki bu hiç istemediğimiz bir durumdur. ICRON tarafından geliştirilen yeni paralel planlama çözümü sayesinde pişirme makinelerinin duruş süresini %1-2 oranında düşürmeyi amaçladık ve ilk sonuçlara göre bu oran %5 seviyesine kadar çıkabiliyor.”

Murat Hepdurluk, sözlerine “Brisa Bridgestone hızla büyüyor ve artan talebi karşılayabilmemiz gerekiyor. 300 milyon Dolar yatırımla 950,000 metre karelik ikinci üretim tesisimizin 2018’de üretime başlaması hedefleniyor. Bu yeni üretim tesisinde binek araçlar ve hafif ticari araçlara yönelik ürünler üretilecek. Yıllık 4.2 milyon adet ek üretim kapasitesi sağlanarak, Brisa’nın toplam üretim kapasitesi %30 oranında artırılacak. ICRON tarafından geliştirilen Paralel Planlama çözümü sayesinde, planlanan %30’luk bu artış, gerçek ve beklenen üretim hacmi ile birlikte düşünüldüğünde, pratikte %35’lik bir kapasite artışı anlamına gelecek” şeklinde devam etti.

ICRON, Brisa Bridgestone’a daha önceden göremediği stokları kontrol etme imkanı veriyor

ICRON’un yeni paralel planlama çözümü Brisa Bridgestone’a daha önce takip edilemeyen, tüm seviyelerdeki envanter ve yarı mamul stokları hakkında da bilgi edinme imkanı sundu. ICRON’un sunduğu çözümle oluşturulan planlar, envanter seviyeleri ve planlamaya dair çeşitli ölçütleri ilgili üretim departmanları tarafından takip edilebilir hale geldi. ICRON Kurucu Ortağı A. Tamer Ünal, “Departmanlar, daha verimli bir üretim için, planda değişmesi gereken noktaları tespit edebiliyor, planlanan makinelerin iş yükünü kolayca görüntüleyebiliyor ve mevcut planları değiştirme (modifikasyon) imkanlarında hız ve esneklik kazanıyorlar” şeklinde görüşünü ifade etti.

A. Tamer Ünal sözlerine, “Brisa Bridgestone daha gelişmiş bir paralel planlama çözümü ile mevcut pişirme hatlarının kapasitelerini en az %1 artırabileceğini biliyordu. 100’ün üzerinde lastik pişirme makinesine sahip olunduğu göz önünde bulundurulduğunda, bu durum üretim hattında en az bir pişirme makinesine eşdeğer kapasite artışı anlamına geliyor. Gerçekte ise ICRON tarafında geliştirilen paralel planlama çözümü ile %3-5 oranında gelişim sağlanarak, üretim hattında 3 ila 5 pişirme makinesine eşdeğer kapasite artışı elde ediyorlar” şeklinde devam etti.

 
İnci GS Yuasa’dan Yeni Nesil Yatırım
 
Ticari Araçlar ve Raylı Sistemler Sektörü Voith İftarında Buluştu
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
İnci GS Yuasa’dan Yeni Nesil Yatırım
Japon akü devi GS Yuasa ile gerçekleştirdiği ortaklıktan sonra planlı ...
Dünyada Elektrikli Araç Sayısı 2 Milyona Ulaştı
Gelişen ve küreselleşen dünyada hayatı büyük ölçüde kolaylaştıran motorlu ...
Yandex Navigasyon’dan Önemli Trafik Analizi
?Türkiye’nin en çok sevilen ve kullanılan navigasyon uygulaması Yandex ...
 
Petrol Ofisi’nin Denizdeki Gücü PO Marıne
Türkiye Denizcilik Sektörü’nde transit denizcilik yakıtı, ÖTV’siz denizcilik ...
TIRSAN İhracat Başarılarına Bir Yenisini Daha Ekledi
Türk treyler sektörünün lideri Tırsan, ihracatta da liderliğini sürdürdü. ...
OSRAM BMW Motorsport’un Resmi Ortağı Oldu
İhtiyaca özel ve üst düzey çözümler sunan dünya aydınlatma devi OSRAM’ın ...
 
21. Yüzyılın Baharat Yolu, E-Ticaretle Kuruluyor
DHL’in “21. Yüzyılın Baharat Ticareti” raporuna göre, uluslararası e-ticaretin ...
Toyota, 2017 Yılının da En Değerli Otomobil Markası
Toyota dünyanın en değerli otomobil markaları sıralamasında zirveyi bu yıl da kimseye bırakmadı…
Anadolu Isuzu İhracatını En çok Artıran 5. Firma Oldu
Türkiye İhracatçılar Meclisi, 2016 yılındaki "İlk 1000 İhracatçı Firma" ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
lkw
treyler
sondakika
haberler
src
bus
fahrer
şoför
truck