Bakü’de yapılan Türkiye-Azerbaycan Kara Ulaştırması Karma Komisyon Toplantısında Türk heyetine Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Karayolu Düzenleme Genel Müdür Yardımcısı Hüseyin Yılmaz Başkanlık etti.
Toplantıda heyetler, ikili ve transit taşımalarda kullanılan ve kotası 20.000 adet olan belge sayısının 30 bin âdete ve 3. ülke taşımalarında kullanılan kotası 1.500 adet olan sayının 2.000 âdete yükseltilmesi konusunda anlaşma sağlandı.
Toplantıda ayrıca, Türk araçlarının yaşadığı ve önemli sorunlar arasında yer alan, vize sorunu, geçiş ücretlerinin yüksekliği, Zagatala Gümrüğü’nde zorunlu x-ray uygulaması, Kırmızı Köprü ve Zagatala Gümrüğü’nde yaşanan beklemeler, sigorta uygulaması, 3 günden fazla kalınması durumunda uygulanan kayıt mecburiyeti gibi konular gündeme getirilmiş ve söz konusu sorunların çözümü hususunda Azeri tarafının destekleri talep edildi.
Toplantıya UND’yi temsilen Yönetim Kurulu Üyesi Abdullah Özer, Çalışma Grubu Başkanı Alişan Ender Topaloğlu ve Trabzon UND Temsilcisi Hakan Demircan katıldı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||