GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Domates İthalat Kotasında Artış
Domates İthalat Kotasında Artış
Verhniy-Lars Ve Kazmalyar Kapılarında Yoğunlukluklarla İlgili Bilgilendirme
Verhniy-Lars Ve Kazmalyar Kapılarında Yoğunlukluklarla İlgili Bilgilendirme
Update Coronavirus Outbreak  Impact On Border Crossing Points With Iran

Update Coronavirus Outbreak Impact On Border Crossing Points With Iran

1 2 3 4 5 6
16 Ağustos 2016 Salı - 08:56

Aykan, “Nöbetçi” uygulaması ile birinci oldu

Aykan, “Nöbetçi” uygulaması ile “müşteri memnuniyeti” araştırmasında birinci oldu.

Aykan, “Nöbetçi” uygulaması ile birinci oldu

Tatil yolculuğu öncesi araçlarına bakım yaptırmak isteyenlere, “Nöbetçi” uygulaması ile belirli günlerde akşam da hizmet veren Aykan İncirlik satış sonrası hizmetler departmanı, uluslararası bağımsız denetleme kuruluşunun “müşteri memnuniyeti” araştırmasında birinci oldu.

Araçların bakım ve kontrolleri, tatil yolculuğu öncesi asla ihmal edilmemesi gereken hazırlıklar arasında her zaman ilk sıralarda yer alıyor. Bir çok sürücü de huzurlu bir yolculuk geçirmek ve yolda herhangi bir sorun yaşamamak adına, tatil öncesi araçlarının bakım ve kontrolleri için yetkili servislerin yolunu tutuyor. Ancak, yoğun çalışma temposundan dolayı araçlarının bakımını son güne bırakan bazı sürücüler, tatilde geçirecekleri zamandan fedakarlık yapmak zorunda kalıyor.

AKŞAM BAKIM, GÜNDÜZ YOL

Araç sahiplerinin karşı karşıya kaldığı bu durumu değerlendiren Aykan Otomotiv İncirlik Servis Departmanı harekete geçerek, müşteri memnuniyeti adına bir proje geliştirdi ve “Nöbetçi” uygulamasını başlattı.

Geçen yılın yetkili servis araç girişlerine göre en yoğun giriş günleri ve saatleri belirlenerek; Haziran, Temmuz ve Ağustos aylarını kapsayan özel bir plan hazırlandı ve bu doğrultuda mesai değişikliği yapıldı. Proje kapsamında, mekanik ve elektrik atölye teknisyenleri, araç girişinin en yoğun olduğu Pazartesi ve Salı günleri, 19:00-21:15 saatleri arasında “Nöbetçi Personeller” bırakıldı. Bu sayede, araç sahiplerine en hızlı sürede hizmet verilerek, müşteri memnuniyeti en üst seviyeye çıkarıldı. İş süreçlerini geliştirmek adına 1,5 aydır uygulanan “Nöbetçi” uygulaması ile aracını servise getiren müşterilere de büyük bir kolaylık sağlanmış oldu.

BAŞARI TESCİLLENDİ

İnsanların yaşam, düşünce ve alışveriş tarzlarını keşfetmek için 13 binden fazla uzman ile 100’den fazla ülkede faaliyet gösteren, dünyanın en büyük araştırma şirketlerinden GfK’nın Haziran ayında yaptığı araştırma, sektörün büyüyen ve her geçen gün kendini yenileyen firması Aykan Otomotiv’in “müşteri memnuniyeti” alanındaki başarısını tescilledi. Aykan Otomotiv İncirlik Servis Departmanı, Türkiye’de 1987 yılından bu yana pazar araştırmaları konusunda faaliyet gösteren uluslararası bağımsız denetleme kuruluşu GfK'nın araştırmasında, hayata geçirdiği “Nöbetçi” uygulaması ile birinci oldu.

 
Büyük Çekişme
 
YENİLENEN COROLLA
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
TEMSA, Yenilikçi Gücünü Sanayicilere Anlattı
Türkiye’nin önde gelen otomotiv şirketlerinden olan TEMSA Yenilikçi gücünü sanayicilere anlattı.
İşte Yeni Fiyatlar
Okul servisleri ücreti Ankara ve İzmir'de belli olurken İstanbul'da henüz belirlenemedi.
3. Havalimanında Son Durum
Türkiye’nin en önemli projelerinden biri olan 3. Havalimanı inşaatının ...
 
Pegasus’tan Tüm Yurt İçi Uçuşlarda % 20 İndirim
Pegasus Hava Yolları’ndan 15 Ağustos - 27 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirecekleri ...
Alman Devine Güney Kore'den Büyük Şok
Güney Kore, geçen yıl araçlarında egzoz emisyon değerlerini manipüle ettiği ...
Trafik Sigortasında Flaş Gelişme
Zorunlu trafik sigortasında zarar gören dava yoluna gitmeden önce sigortacıya ...
 
Vergi Borçlarını Yapılandıran Teklif Komisyonda Kabul Edildi
Vergi, sigorta primi ve gümrük vergilerinin borçlarına taksitle yeniden ...
UND; 65 Bin TIR İle Dünyaya “Türkiye’de Demokrasi Kazandı” Diyecek
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) 65 bin TIR üzerine 100 x100 ebatlarında ...
UND, TIR Şoförlerini Sarp Sınır Kapısı İçin Uyardı
Uluslararası Nakliyeciler Derneği’nden (UND) Sarp Sınır Kapısı’nda yaşanan ...
 
Nuray PEKCAN
Çözüm?
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
truck
şoför
kamyonum
fahrer
news
türkiye
kamyoncu
lkw
treyler