18 Kasım 2018 Pazar
Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR GÜNDEMTESLİMATHABERLERENGLISHDÜNYADAN
Menü Arama
DAF, XF, kamyonum dergisi,
KAMYON,KAMYONUM,TRUCKS,NAKLİYE,ORGANİZASYON,TOPLANTI
Renk United Travel’a Tourismo 15 Teslimatı!
Renk United Travel’a Tourismo 15 Teslimatı!
Continental’den  Kış Lastiklerinde 4 Al 3 Öde Kampanyası!
Continental’den Kış Lastiklerinde 4 Al 3 Öde Kampanyası!
New 10t axle for SAF MODUL suspension

New 10t axle for SAF MODUL suspension

1 2 3 4 5
schmitz,kamyonum
9 Kasım 2018 Cuma - 14:59

Aşkla Bağlanılan Marka

Akaryakıt dağıtım sektöründe müşteri memnuniyetinin lideri OPET, 4’üncü kez akaryakıt istasyonları sektöründe “Lovemark- Aşkla Bağlanılan Markası” seçildi.

Aşkla Bağlanılan Marka

OPET, Mediacat Dergisi’nin Ipsos işbirliği gerçekleştirdiği Lovemarks (Aşkla bağlanılan marka) araştırmasında, bir kez daha “Türkiye'nin Aşkla Bağlandığı Akaryakıt Dağıtım Şirketi” seçildi. Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen ödül töreninde, OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, ödülü Media Cat Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve IPSOS Reklam Araştırmaları Genel Müdürü Özlem Bulut’tan aldı. Ipsos tarafından yapılan açıklamada “akaryakıt kategorisi markaları iletişim çalışmalarına hız kesmeden devam etse de tüketicinin kalbinde OPET'in yerini hiçbir marka dolduramıyor. Müşterilerine sadece akaryakıt değil, memleket sevgisi sunduğunu söyleyen markanın bu duygusal iletişim çalışması yüzde 30 zihin payı elde etmesini sağladı. En yakın rakibinin puanı ise yüzde 24 olarak hesaplandı” denildi.  

Ödül töreninde 4’üncü kez Lovemark seçilmekten büyük gurur duyduklarını belirten OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca şunları söyledi: “Bir zorunlu tüketim ürünü olan akaryakıtın satış ve dağıtımını yapan bir marka olarak, bir kez daha "lovemark" olarak tüketicinin kalbinde yer bulmak, bugüne kadar yaptığımız tüm çalışmalarının karşılığını ve doğruluğunu gösteriyor ve bizi gururlandırıp mutlu ediyor. Sektörümüzde fark yaratan uygulamalarımız, sürdürülebilir ve sonuç odaklı sosyal sorumluluk projelerimiz, müşteri memnuniyeti konusunda kurduğumuz sistemler, farklı kampanya ve katma değerli hizmetlerimiz müşterilerimizle kurduğumuz sağlıklı iletişim çalışmalarımızın odağında yer alıyor. Müşteri memnuniyeti kavramıyla özdeşleşen markamız öneri ya da şikâyetleri önemsiyor ve takip ediyor. Ayrıca tüketicilerimizle bizzat iletişime geçerek memnuniyetlerini sorguluyoruz ki bu da bizim en önemli ölçeğimiz. Her biri toplumsal bir soruna odaklanan ve çözüm önerileriyle kurgulanan sosyal sorumluluk projelerimiz, tüketicimizle duygusal bağ kurmamızda büyük etki sağlıyor. 18 yıldır sürdürdüğümüz Temiz Tuvalet Kampanyası ile müşterimizin hayatına değen bir hizmet sunarak, temizlik ve hijyen konusunda Türkiye'de önemli bir bilinç değişikliği sağladık. Yeşil Yol, Örnek Köy, Tarihe Saygı, Troya bölgesindeki çalışmalarımız, Trafik Dedektifleri ve son olarak Kadın Gücü projemizle gündem yaratıyor ve ülkemize değer katıyoruz. Bunun yanında ürün geliştirme, dijital kanalların kullanımı, veri toplama ve analizi çalışmalarıyla müşteri ihtiyaçlarını daha net ölçümlüyor, alışveriş alışkanlıklarına göre segmente edilmiş müşterilere yönelik CRM kampanyaları, marka işbirliklerine dayalı kampanyalar gerçekleştiriyoruz. Kısacası bir akaryakıt dağıtım markasından fazlası olabilmeyi başardığımız için müşterimizin her zaman kalbindeyiz.”

3 BİN 90 KİŞİYLE GÖRÜŞÜLDÜ

Bu yıl 22 farklı sektörde gerçekleştirilen “Lovemarks” araştırması, 15-55 yaş arasında kadın –erkek eşit dağılımlı 3 bin 90 kişiyle, bilgisayar destekli telefon görüşmesi tekniği kullanılarak gerçekleştirildi. Amacı; Türkiye’de rekabetin ve iletişim faaliyetlerinin yoğun olduğu veya merak konusu olan belirli kategorilerde hangi markanın ‘Lovemark’ olduğunu tespit etmek eden olan araştırmanın saha çalışması, 12 Mart- 29 Haziran 2018 tarihleri arasında yapıldı. Araştırma kapsamında etkin bir anket tasarımı adına sorgulanan kategoriler ikiye ayrılarak homojen yapıda iki test grubundan veri toplandı. Araştırmada, akaryakıt sektöründe aklınıza ilk gelen marka nedir, bu markayı kendinize ne kadar yakın hissediyorsunuz, bu marka beklentilerinizi ve ihtiyaçlarınızı ne derece karşılıyor ve en sevdiğiniz /asla vazgeçemeyeceğiniz marka hangisi sorularına, en yüksek oranda “OPET” cevabı verildi.

 
New 10t axle for SAF MODUL suspension
 
TEMSA İngiltere Satışlarını Yıl Bitmeden Yüzde 40 Artırdı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Petrol Ofisi Teknoloji Merkezi’nden İki İnovatif Ürün
Petrol Ofisi Madeni Yağlar’ın POTEM’de geliştirdiği son ürünlerden biri ...
Benzine 20 Kuruş İndirim
Bugün akşamdan itibaren benzine litre başına 15-20 kuruş arasında indirim ...
Alpet'ten Sektör Çalışanlarına Eğitim Desteği
Sektörde sağlık, emniyet, çevre ve güvenlik bilincini artırmayı hedefleyen ...
 
Motorinde 25 Kuruş İndirim!
Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşveren Sendikası (EPGİS) hafta sonu ...
Opet AdBlue’ya Ambalajda ‘Altın Ödül’
Ambalaj Sanayicileri Derneği (ASD) tarafından bu yıl 8’incisi düzenlenen ...
Çalışma Bakanlığı’ndan Shell & Turcas’ın Kadın İstihdamı Projesine Ödül
Shell & Turcas’ın, kadın istihdamını güçlendirmek ve çalışma hayatında ...
 
Petrol Ofisi, Türkiye Enerji Zirvesi'ndeydi
9. Türkiye Enerji Zirvesi ve ERRA (Enerji Düzenleyicileri Bölgesel Birliği) ...
Aytemiz ve Mehmetçik Vakfı Önemli Bir İş Birliğine İmza Attı
Aytemiz, yapımı devam eden İstanbul-İzmir Otoyolu’nda iki yeni istasyonun ...
Yerli Girişim BenzinLitre Mobil Uygulaması
30 binden fazla kullanıcının indirdiği BenzinLitre mobil uygulaması üzerinden ...
 
Nuray PEKCAN
YOL BİTER DERT BİTMEZ!
kamyonum, abonelik, mytruck
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
GENEL BAŞKAN VEKİLLERİ SEÇİMİ
Serdar Aslan
AİLE ŞİRKETLERİNİN KURUMSALLAŞMASI GEREKİR Mİ?
Pınar TOK
BİR AT BİR BIÇAK, İŞTE SANA GERÇEK HAYAT
  ANKET
     
 
Yük Taşımada En Dayanıklı Araç Markası Hangisi ?

MERCEDES-BENZ
SCANIA
BMC
MAN
FORD
OTOKAR
RENAULT
IVECO
VOLVO
ISUZU
DAF

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
akü
Gündem
Lojistik
Lastik
Teslimat
Haberler
Kampanya
Ticari Araçlar
Akaryakıt
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
haberler
fahrer
Kamyon
kamyonum
şoför
truck
dikkat
news
bus