GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Karabük - Gerede Karayolu Trafiğe Kapandı!
Karabük - Gerede Karayolu Trafiğe Kapandı!
Bolu’da, Kar Yağışı Nedeniyle Yaşanan Kazalar D-100 Karayolunu Kapattı!
Bolu’da, Kar Yağışı Nedeniyle Yaşanan Kazalar D-100 Karayolunu Kapattı!
Zagrebtrans Relies on UltralightCombi Semi-trailer Combination From

Zagrebtrans Relies on UltralightCombi Semi-trailer Combination From

1 2 3 4 5 6
11 Aralık 2009 Cuma - 00:00

Ankara Lojistik Üssü Gün Sayarken Otoban Bağlantısına da Kavuşuyor

Kamunun Desteğini Arkalarına Aldılar Türkiye’nin ilk modern taşımacılık üssü olma özelliğini taşıyan Ankara Lojistik Üssü Aralık ayı sonlarında hizmet vermeye başlayacak. Üssün daha etkili ve sağlıklı bir hizmet vermesi için tesisin otoban bağlantısı yapılıyor...

Ankara Lojistik Üssü Gün Sayarken Otoban Bağlantısına da Kavuşuyor

Türkiye’nin ilk modern taşımacılık üssü olma özelliğini taşıyan Ankara Lojistik Üssü Aralık ayı sonlarında hizmet vermeye başlayacak. Üssün daha etkili ve sağlıklı bir hizmet vermesi için tesisin otoban bağlantısı yapılıyor; böylece tesis hem taşımacıların uğrak noktası olacak; hem de otobandaki araç trafiği lojistik üsse uğrayanlarla rahat bir nefes alacak. Bu anlamda kamunun desteğini arkasına alan Lojistik Üs Yönetimi otoban bağlantısını açılışa yetiştirmeye çalışıyor. Konuya ilişkin detayları Ankara lojistik Üssü Başkan Vekili Hakan Bezginli ile değerlendirdik. Ayrıca tesisteki büroların büyük çoğunluğu tutulmuş durumda ve Kasım ayında teslimatlar başlayacak.

“Bu işe herkes sahip çıktı; kamu-özel sektör el ele verdi”

Ankara lojistik Üssü Başkan Vekili Hakan Bezginli lojistik üsse ilişkin verdiği genel bilgilerde şunları söyledi; “Ankara Lojistik Üssü 50 ortağın yaklaşık beş sene de tamamladığı bir eser. Ankara Lojistik Üssünün ilk kuruluşu 2004 yılına dayanıyor. Eserimiz 2009 yılının sonlarına doğru bitmiş olacak. Ankara Lojistik Üssü 700.000m2 alan üzerine kurulmuş, yaklaşık 500.000m2 açık ve kapalı tesislerden oluşan Türkiye’nin ilk modern, uluslararası taşımacılık üssü olarak faaliyet gösterecektir. Bünyesinde otel-motel, restaurant, lokanta, tır parkı, benzin istasyonu, kantar, tamir-bakım-onarım, servis istasyonları, büro, antrepo, depo, açık ve kapalı park alanları yer alacaktır. Avrupa standartlarda teknik donanıma sahip bir üs olma özelliğini taşımaktadır. Beş sene gibi kısa bir zamanda Ankara Lojistik Üssünün kuruluşuyla birlikte faaliyete geçmesi ve tamamlanması gerçekleşiyor. 50 tane uluslararası nakliyecinin elini taşın altına koyup gerçekleştirdiği bir eserdir. Bu eserde hiçbir tahsisat ve muafiyet alınmamıştır. Kamu özel sektör işbirliğinin son dönemlerdeki en güzel örneği olarak yerini almaktadır. Kamu bu esere son dönemlerdeki pek çok işi desteklediği gibi sahip çıkmıştır. Her türlü konuda önümüzü açma iradesinde oldu. Kamunun değerli bürokratlarına bu anlamda şükranlarımızı sunuyoruz.”

“Ulaştırma Bölge Müdürlüğümüzün de ihtiyaç doğrultusunda burada bir temsilcilik açması da gündemde.”

İçerisinde faaliyet gösteren kamu kurumlarına yönelik görüşmelerin devam ettiğini hatırlatan Bezginli sözlerine şöyle devam etti; “Gümrük Müsteşarlığı ile yaptığımız protokol neticesinde Ankara Tır Gümrük Müdürlüğü Muhafaza ve Laboratuar Bölümleri tesisimizin açılışıyla birlikte burada hizmet vermeye başlayacaktır. Tek elden, ekonomik olarak maliyetleri düşüren ve hizmetleri çeşitlendiren, kolaylaştıran bir sistem burada kurulmuş olacak. İç ve uluslararası nakliyenin tamamı yer alacak. Uluslararası ve lokal taşımacılık alanındaki bütün taşımalar, resmi çalışmalar burada yapılabilecek; burada sağlık, kolluk, saymanlık gibi birimlerin de bulunması arzusu ve çalışması içerisindeyiz. Ayrıca Ulaştırma Bölge Müdürlüğümüzün de ihtiyaç doğrultusunda burada bir temsilcilik açması da gündemde.”

“Açılışımıza Başbakanın uygun görmesi ve programının müsait olması halinde katılması bizleri onurlandıracaktır.”

Açılışa Başbakanın da katılacağı müjdesini veren Bezginli temel atma törenine katılanlara bir kez daha teşekkür etti. Bezginli; “Temel atma törenimize Devlet Bakanımız ve Başbakan Yardımcımız Sayın Hayati Yazıcı, Ulaştırma Bakanımız Sayın Binali Yıldırım, Bakanımız Sayın Faruk Özak katılmışlardı. Başbakanımız ise tesisin açılış törenine gelme sözü verdiler.” dedi.

Aralık ayında açılışı yapılacak olan tesisin inşaatı sonlandırılmak üzere. Konuya ilişkin Hakan Bezginli şunları söyledi; “Tesisimizin inşaatının % 80’ tamamlandı. Üç vardiya olarak çalışmalar devam ediyor; sanırım Kasım ayı ortalarından itibaren teslimatlar başlayacak. Tesise büyük bir talep var; büroların % 80’i aşkın kısmı tutulmuş durumda. Tesisteki mevcut servislerin yarıdan fazlası kiralandı. Depolama hizmetlerine yönelik çalışmalar ise devam ediyor.”

“Tesisin otobanla bağlantısının sağlanması açılışa yetiştirilmeye çalışılıyor””

Ankara lojistik Üssü Başkan Vekili Hakan Bezginli tesisin otoban bağlantısının sağlanmak üzere olduğu müjdesini verdi; böylece tesisi daha verimli olarak taşımacılar hizmet edebilecek. Bezginli; “Tesisimizin ülkemize kamusal bir proje olarak hizmet verebilmesi için hayati ihtiyacı tesisin otobanla olan bağlantısı… Bu tesisi Ankara-İstanbul yolunda Kazan Mevkiinde, otoban gişelerinin hemen yanında yer alıyor. Ankara’nın ve Türkiye’nin Avrupa ile bağlantısını sağlayacak bir tesis. Bu tesisin kamusal ihtiyaçlara ve ülkemiz ihtiyaçlarına cevap verebilmesi, ithalatımıza, ihracatımıza, iç taşımacılığımıza hizmet verebilmesi için tesisin otoban bağlantısının yapılması gerekiyordu. Kamu her anlamda bizlere destek sağladı. Geldiğimiz noktada gerek Ulaştırma Bakanlığımız, gerek Gümrük Müsteşarlığımız, Bayındırlık ve İskan Bakanlığımız bu olaya ve bu tesise sahip çıkmaktalar. Bu tesisin en önemli ihtiyacı olan otoban bağlantısını başta Ulaştırma Bakanlığımız olmak üzere ilgili tüm birimler sahiplenmiş durumdalar. Ulaştırma Bakanımıza, Müsteşarımıza, Müsteşar Yardımcımıza, Karayolları Genel Müdürlüğüne ve Bölge Müdürlüğüne teşekkür ediyoruz. Geçen dönem içerisinde Müsteşar Yardımcımız Sayın Talat Aydın Bey, Sayın Karayolları Genel Müdürümüz, Dördüncü Bölge Müdürümüzle görüşmelerimiz yapıldı. Kamu desteğini yineledi. Otoban bağlantısına ilişkin örnek projeler çizildi ve bu projeler Karayolları Dördüncü Bölge tarafından inceleniyor. Açıkçası bağlantıyla ilgili start verildi ve çalışmalar başladı. İnşallah bu çalışmalar en kısa zamanda neticelenir ve tesisin açılışıyla birlikte otoban bağlantısına kavuşulmuş olur. Çünkü bu otoban bağlantısı tesisin olmazsa olmazı… Şimdiden bu konuya ilişkin yardım ve desteklerinden dolayı bürokratlarımıza teşekkür ediyoruz.” dedi.

“Herkes elini taşın altına koysun; lojistik üslerin sayısı artsın”

Lojistik üslerin özellikle sel baskınları sonrası önemi fark edildi ve UND de lojistik üslerin sayısının artmasını arzuladıklarını belirtti sizin değerlendirmeniz ne yöndedir sorusunu ise Bezginli şöyle yanıtladı; “ Globalleşen dünyada lojistik üsler mal ve hizmetlerin değişimi olmazsa olmaz bir gerçek. Lojistik mal değişiminin vazgeçilmez parçası; lojistik dünyada olduğu gibi tabi Türkiye’de de gelişecektir. Gelişmesi de Türkiye’nin menfaatine ve ihtiyacınadır. Ortaya konulan irade ile diğer ülkelerin gelişmişlik düzeyini bu anlamda yakalayacağımıza inanıyoruz. Türkiye’ de var olan potansiyel ve Türkiye’nin konjoktürel durumu bu gelişimi zorunlu kılacaktır zaten. Elin taşın altına koyarak bu anlamda öncülük yapmak isteyen irade gelişirse, kamu da bizim projemizde olduğu gibi her türü desteği verecektir. Çeşitli yerlerde bu tarz projelere yönelik çalışmalar olduğunu duyuyoruz; Samsun’da, Trabzon’da, Edirne’de, Mersin’de, İskenderun ve İzmir’de çalışmaların olduğunu duyuyoruz. Ancak bunlar henüz başlamaya yönelik ve karar aşamasında. Biraz daha acele edilip, aktif olunmalı gibi geliyor bana. İhtiyaçlara yönelik gerekli yatırımların zamanında yapılmasını istiyoruz. Bu işler özveri, gayret ve fedakârlık istiyor; dolayısıyla iyi planlanıp, iyi koordine edilmeli.”

 
Kışı Seviyorum; Bridgestone?a Güveniyorum
 
2010 Yılında Türkiye Karayoluyla Uluslararası Taşımalarda Bir Önceki Yıldan Daha İyi Günler Görecek..!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Treyler Pazarının Güçlü İsmi TIRSAN TREYLER
Pazar Lideri Treyler firmaları içerisinde gücü ve Pazar ...
Güveniyle, Kalitesiyle: GÜRLEŞENYIL TREYLER
Treyler Pazarına İddialı Giriş Sektörde yeni faaliyet gösteren ...
Nakliye Güven İşi; Yaylıoğlu Biliyor Bu İşi
Evden Eve Nakliye Karadeniz’in hırçın sularının kıyıya ...
 
Ford Cargo 1835 Çekici Görücüye Çıktı
Ford Cargo 1835 Çekici Çok “Çekici” Test ...
Gülsoylar Otomotiv Renault Müşterilerine Güven Veriyor
“Her Zaman Her Yerde Müşterinin Yanındayız" Renault’un ...
Yol Durumundan Ücretsiz Haberiniz Olsun, Yardım Çağrılarınız Duyulsun
Şoförlerin Yardımına PRESIDENT ELEKTRONİK Yetişti Fransız Groupe ...
 
Lojistik Üs Taşımacıların Çalışma Standartlarını Yükseltecek
10. Ulaştırma Şurası Türkiye?nin 2023 Vizyonunu Ortaya Koyacak
Hedef Türkiye’yi Birinci Lige Çıkarmak Türkiye’nin ...
TURPAK SORUYOR "FİLONUZ NE ALEMDE...?"
Taşıt tanıma sistemlerine entegre olabilen uydu destekli filo yönetimi ...
 
Nuray PEKCAN
“KOOPERATİFLERİ BİTİRMEYE ÇALIŞIYORLAR!”
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Nizamettin KARADAĞ
NİHAYET KARAYOLLARI YANMAYA BAŞLADI
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
news
kamyonum
treyler
türkiye
haberler
fahrer
src
dikkat
Kamyon