Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
mars, mars lojistik,
20 Mart 2017 Pazartesi - 12:23

Ağır Nakliye Sektörüne Mercedes-Benz Arocs 3363 LS Çekici Teslimatı

Mercedes-Benz kamyon grubunda en güçlü motora sahip ağır nakliye taşımacılığı aracı Arocs 3363 LS çekici Hareket Proje’ye teslim edildi.

Ağır Nakliye Sektörüne Mercedes-Benz Arocs 3363 LS Çekici Teslimatı

1957 yılından günümüze, tecrübesi, güveni ve üstün hizmet standartları ile proje taşımacılığı, ağır ve standart dışı kargo taşımacılığı, vinç ve platform kiralama, ağır kaldırma, indirme, yerleştirme alanlarında faaliyet gösteren Türkiye'nin önde gelen çözüm ortaklarından Hareket Proje tercihini Mercedes-Benz’in en güçlü motoruna sahip ağır nakliye taşımacılığı aracı Mercedes-Benz Arocs 3363 LS’den yana kullandı.
Ağır nakliye ve proje taşımacılığı, özellikle nükleer santral, rüzgârgülü ve standart ölçüler dışındaki bilumum yüklerin taşımacılığında 70 adet çiftçeker çekicisi bulunan Hareket Proje kendileri için özel olarak üretilen Arocs 3363 LS aracı Sancaktepe’deki tesislerinde teslim aldı.  

Hareket Proje’nin merkez tesislerinde düzenlenen teslimat törenine Mercedes-Benz Türk Kamyon Filo Satış Müdürü Haluk Burçin Akı, Mercedes-Benz Türk yetkili bayii Has Otomotiv İstanbul Şubesi Kamyon Satış Müdürü Onur Güldik, Hareket Proje Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Altunkum, Genel Müdürü Engin Kuzucu, Operasyon Müdürü Samet Gürsu, Ağır Nakliye Müdürü Yüksel Akalın ve Nakliye Müdür Yrd. Ersin Özen katıldılar.

Törende Hareket Proje adına konuşan Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Altunkum “Mercedes-Benz’in donanımlı araç portföyü içerisinde kendi ihtiyacımıza cevap veren yüksek çekiş gücüne sahip bu aracı bizim için konfigüre eden Mercedes-Benz Türk’e teşekkür ederiz. Hareket Proje olarak en son teknolojik ürünlerle çalışarak sektörde zorlu yollarda sıra dışı yükler taşıyarak ön plana çıkıyoruz. Bu araç yatırımını da bu nedenle yapıyoruz.” şeklinde konuştu. 

Mercedes-Benz Türk Kamyon Filo Satış Müdürü Haluk Burçin Aki, törende yaptığı konuşmada, “Mercedes-Benz yeni ürün gamının bir ferdi olan Arocs 3363 LS çekici aracın Türkiye’de ağır nakliye segmentine yeni bir soluk getireceğini düşünüyoruz. Bugün bu aracın teslimatını Hareket Proje’ye yapıyor olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu aracımız 625 beygir gücü, 3.000 Nm tork üreten, 15.6 lt hacimli Mercedes-Benz’in en yüksek performanslı motoruyla donatılmıştır. Alanında uzman olan Hareket Proje’ye Arocs 3363 LS aracımızı maksimum verimlilikte kullanacaklarından eminiz. Bu segmentlerde araç ihtiyacının önümüzdeki yıllarda Türkiye’de de artmasını bekliyoruz. Gelecekte Arocs 3363 LS ve benzeri araçları sahalarda daha fazla görmeyi umuyoruz.” dedi. 

Mercedes-Benz Arocs 3363 LS - 120 ton çekici

Mercedes-Benz; Avrupa pazarında yıllardır çok güçlü olduğu ve üstün ürünler sunduğu ağır nakliye segmentinde, Türkiye pazarında da güçlü ürünleriyle yer alıyor. Bu çerçevede yeni Euro 6 ürün ailesinden Arocs 3363 LS 120 tonluk çekicisiyle sektörün ve müşterilerinin ihtiyacına yönelik, teknolojik, rekabet gücünü artıran ve üstün özellikler sağlayan çözümler sunuyor. Ağır nakliye segmentinin ihtiyacına en iyi cevabı veren üstün donanımı hidrolik sistemli Turbo Retardar Kavramayı içinde barındıran özel bir araç olan Mercedes-Benz Arocs 3363 LS; aks konfigürasyonu, kabin genişliği, güvenlik donanımları ve motoru bakımından da özel bir araç.

Arocs 3363 LS 120 ton çekici, Mercedes-Benz marka 9 tonluk ön aksı ve 13.4 tonluk cerli arka aksları ile ağır nakliye sektörünün ihtiyacına uygun akslarla üretildi. Arka iki akstan tahrikli Arocs 3363, 6x4 aks konfigürasyona sahip bir araçtır. 4,83 aks tahvil oranıyla ağır yüklerde ihtiyaç olan yüksek tork iletimi ve yüksek performansıyla ağır nakliye kullanıcılarına hitap eder. Bu araca sahip sürücüler 4 körüklü arka aks sayesinde konforlu ve güvenli sürüş yaparlar.

Arocs 3363 LS, yüksek tavanlı ve 2.5 m genişliğindeki büyük kabini, konforlu çift yatağı sayesinde şoförü için kabin içerisinde konforlu ve ferah bir yaşam alanı sunar. Direksiyondan kumanda edilen vites, start-stop düğmesi, çok fonksiyonlu direksiyon simidi, ergonomik sürücü paneli; ESP, şerit takip asistanı, aktif fren sistemi, yorgunluk algılama asistanı gibi ileri güvenlik sistemleri bu araçta mevcut.

Bu aracın motoru 625 beygir gücüne, 3.000 Nm tork üreten, 15.6 lt hacimli Mercedes-Benz’in en yüksek performanslı motorudur. Araç, kendi ağırlığı ve semi treylerin ağırlığı dahil toplamda 120 ton yük çekme kapasitesine sahiptir. Ağır nakliye operasyonlarının sağlığı ve şoförün konforu, Mercedes-Benz marka 12 ileri 4 geri PowerShift 3 şanzıman ile garanti altına alınmıştır. Ağır hizmet tipi G330-12 PowerShift 3 şanzıman, 3.300 Nm yüksek tork iletim kapasitesi ile ağır nakliyenin ihtiyacına yanıt verir.

Turbo Retarder Kavrama; Mercedes-Benz’in ağır nakliye segmentinde sunduğu, rakiplerine oranla müşterilerine oldukça üstün avantajlar sağlayan çok güçlü bir donanımdır. Turbo kavrama ve retarder donanımlarını birlikte sunan Arocs 3363 LS, kalkış, frenleme, hassas manevralar ve çok düşük süratlerde, giderken veya dururken Turbo Retarder Kavrama ile her durumda etkileyici faydalar sağlar. Bir tork konvertörle kıyaslandığında aşınmasız tork aktarımı ve ısı dengesi sayesinde en ağır yüklerde, sık dur-kalklarda, uzun süren zorlu manevralar ve aşırı düşük hızlarda bile azami araç kullanılabilirliği sunan araç, hassas hidrodinamik kalkış ve manevralar sayesinde yüksek konforu da beraberinde sunuyor.
Aşınmasız sürüş ve kuru kavramanın ömründe ciddi artış sağlayan Turbo Retarder Kavramalı araç; güçlü entegre retarder, birincil retarder sayesinde düşük süratlerde bile azami frenleme kuvveti ve geri viteste dahi retarder fonksiyonu sağlıyor.

Arocs 3363 LS piyasada kardanik pleyt olarak bilinen, 3.5"‘lik ağır hizmet tipi dört yana yatar 5.teker çeki tablası, filo takip ve telsiz ön hazırlık sistemi ile donatıldı. 

 
Otoyol Ve Köprülerde 10 Kat Ceza Çilesi Bitmelidir!
 
Yeni Atego Ve Arocs Atık Yönetim Teknolojisini Değiştiriyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Otoyol Ve Köprülerde 10 Kat Ceza Çilesi Bitmelidir!
Otoyol ve köprülerden farkında olarak/olmadan ödemesiz geçiş yapan araçlardan ...
Opet İle “Şans Yolu” Tekrar Açıldı!
Akaryakıt sektöründe müşteri memnuniyetinin tescilli lideri OPET; büyük ...
​Renault, Fransa'da Üçüncü İnovasyon Laboratuvarını Açtı
Renault, Silikon Vadisi ve Tel Aviv'den sonra "Le Square" adını verdiği ...
 
Mercedes-Benz Türk, MobileKids Projesi ile Çocuk Gelişimi Fuarı’na Katıldı
Mercedes-Benz Türk ve Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı ( TEGV) işbirliğiyle ...
Otopratik, Castrol İş Birliğiyle Araç Servis Ve Bakım Deneyimini Zenginleştiriyor
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, madeni yağ pazarında dünya devi Castrol ...
İlk 10’da Türkiye’den Üç Köprü Yer Alacak
Türkiye 2023 hedeflerine emin adımlarla ilerliyor. Çanakkale Zaferi’nin ...
 
Krone Türkiye’de Eğitim Rüzgârı
Satış grafiğini her geçen gün yükselten Krone Türkiye, satış sonrası hizmet ...
Yenilenen Otokar Atlas Konforu ve Ekonomikliği ile Göz Dolduruyor
Türkiye’nin öncü otomotiv sanayi şirketi Otokar, hafif kamyon segmentinde ...
Mercedes-Benz Türk’ten, 50. yılında 50 Startup’a destek
1967 yılında Otomarsan ismiyle İstanbul’da kurulan, bugüne kadar yaptığı ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
bus
lkw
Kamyon
news
src
şoför
haberler
treyler
kamyonum