Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
mars, mars lojistik,
6 Ocak 2017 Cuma - 16:02

AYDİLEK: 2. EL ARACIN KURUMSAL BİR MARKADAN TEMİN EDİLMEMESİ RİSKTİR!

Güvenlik, konfor, tasarım, yakıt tasarrufu, geniş ve güvenilir servis ağı ile en çok tercih edilen markaların başında gelen Mercedes-Benz, 2. El kamyon, çekici ve treyler alım-satım hizmeti veriyor.

AYDİLEK: 2. EL ARACIN KURUMSAL BİR MARKADAN TEMİN EDİLMEMESİ RİSKTİR!

Mercedes-Benz Türk  2. El yapılanması, TruckStore, BusStore, Used1 ve EL2 ile birlikte Türkiye genelinde 30’dan fazla bayiden ve 15’ten fazla satış noktasından oluşuyor.

2. El bir aracın kurumsal bir markadan temin edilmemesinin birden çok riski beraberinde getirdiğini ifade eden Mercedes-Benz Türk TruckStore Müdürü Ali Kıvanç Aydilek, Mercedes-Benz Türk olarak alımı ve satımını yaptıkları her aracın arkasında olduklarını söyledi.

26 İlde 31 Bayi Ağı

Mercedes-Benz Türk olarak bayi ağı dâhil 2. El yapılanmanız ne şekildedir? Türkiye genelindeki yapılanmanız hakkında bilgi verir misiniz? Kaç lokasyonda yapılanma mevcuttur? Bu konuda ileriye yönelik planlarınız neler?

Mercedes-Benz Türk 2. El yapılanmamız kamyon, otobüs, hafif ticari araç ve otomobil ürün grupları merkezde olmak üzere, tüm 2. El yapılanmamızdan bahsetmek gerekirse, 26 farklı il ve 30'dan fazla bayiden oluşan geniş bir bayi ağı teşkilatı ile beraber tüm Türkiye geneline yayılmış bir yapılanmamız bulunuyor. Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek adına sürekli gelişim içerisinde olan bir yapımız var. Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek adına sürekli gelişim içerisinde olan bir yapımız var. Mevcut bayi ve yetkili servis ağımızı genişletip özellikle pazardan ve müşterilerden gelen talepler doğrultusunda seçilmiş etki alanlarında satış noktalarımızı oluşturuyor ve müşterilere daha iyi hizmet verecek bir hale getiriyoruz. Bu yatırımları yaparken de fizibilite olarak uygun, ekonomik anlamda yatırımcı faydasını gözeten ileriye yönelik planlar yaparak ilerliyoruz.



Tüm Segmentlerde Araç Portfoyü

Hangi tür ve özellikte araçlar için 2. El çalışmanız vardır? (çekici, kamyon, üst yapı, treyler ve diğer markalar gibi)

TruckStore olarak kamyon, çekici, inşaat kamyonu, hafif kargo segmentindeki kamyonlar ve treylerler olmak üzere farklı segmentlerde ürün çeşitliliğimiz mevcut. Üst yapılı kamyonlarda özellikle damper ve beton mikseri olan araçları ürün yelpazemizde bulundurmayı tercih ediyoruz. Mercedes-Benz markası ile birlikte diğer marka araçlar için de bahsi geçen aynı ürün segmentleri için 2. El alım ve satım çalışmalarımız mevcut.

2. El’de Kurumsal Kimlik Ön Planda

2. El yapılanması; altyapı, eleman ve diğer donanım olarak neleri beraberinde mecbur kılıyor? Servis, bakım ve yenileme süreçleri nasıl işliyor? Ekspertiz hizmeti de sunuyor musunuz? Bu hizmet süreci nasıl işlemektedir?

2. El yapılanmamızın kalitesini ve gücünü koruyabilmek adına kurumsallık standartlarının sağlanması gerekiyor. Bu sebeple her lokasyonda bulunan bütün çalışanlarımızın kurumsal kimlik ve satış prosedürleri bakımından sertifikasyonu ve yetkinliklerinin Mercedes-Benz Türk standartlarına uygun olması gerekiyor.
 
2. El araç satış standartları gibi alımda da belli alım standartları sağlanıyor. Belli standartlarda alınan bu araçlar alındığı şekilde muhafaza edilerek müşterilerimize sunuluyor. 2. El araç alım standartlarını sağlayabilmek adına, araçlar alınmadan önce ekspertiz sürecinden geçiriliyor. Tüm araç alımlarında Mercedes-Benz Türk bayilerinin tamamı sertifika ve özel eğitimlere tabii tutulmuş ekipleriyle, araç ekspertiz hizmeti verebiliyor ve tüm eksikleri tespit edebiliyorlar.

Seçilmiş Araçlarda Uzatılmış Garanti İmkânı
 
2. El’de garanti, takas ve finansal olanaklarınız nelerdir?
 
TruckStore, hem Mercedes-Benz müşterilerine hem de diğer marka kullanıcılarına ellerindeki 2. El araçları takas etme olanağı sağlayan bir organizasyondur. TruckStore aynı zamanda sıfır araç tercih eden müşterilerine, 2. El araçlarını pazar koşullarında alarak sıfır araç ile takas olanağı sağlıyor ve takasa aldığı araçları satarken seçilmiş belli model araçlar için uzatılmış garanti imkânı sunuyor. Yine Mercedes-Benz Türk bünyesinde bulunan Mercedes-Benz Finansal Hizmetler ile yürüttüğü ortak çalışmalar ile 2. El alımlarında kredi kullanmak isteyen müşterilerine de özel şartlarla kredi kullanma olanağı tanıyor.
 
Tek Noktada Kapsamlı Hizmet Olanağı
 
2. El aracın sizin yapılanmanızdan temin edilmesi sonucunda müşteriye sağlanmış olan avantajlar nelerdir?

TruckStore müşterileri Mercedes-Benz Türk güvencesi ile belli kondisyonda alınmış ve muhafaza edilmiş araçları yasal yükümlülüklere uygun şekilde alım ve satım işlemlerini gerçekleştiren bir kurumsal yapı ile uzun soluklu ticaret yapma olanağına sahipler. En önemli avantajlardan birisi tek noktada kapsamlı hizmet alabilme olanağıdır. Kredi kuruluşuna, notere, sigorta firmasına ayrı ayrı gitmeden tek elden alış ve satış işlemlerini tamamlayabiliyor. Herhangi bir sorunla karşılaşılması halinde uzman ve ehil bir ekibin danışmanlığında çözüm buluyorlar.
 
“Bizim için önemli olan doğru zamanda doğru hizmeti geliştirip sunabilmektir”
 
Müşteri memnuniyetini artırmak için neler yapıyorsunuz?

Müşteri memnuniyetini artırmak için önce mevcut memnuniyeti ölçüyor, sonra yeni uygulamalarla beklenti ve ihtiyaçları karşılama yoluna gidiyoruz. Müşteri Memnuniyeti Endeksi, yani CSI çalışmalarımız bizlere bu yolda ışık tutuyor. Müşteri memnuniyetini arttırmak en temel prensiplerimizden biridir. Bizim için önemli olan doğru zamanda doğru hizmeti geliştirip sunabilmektir.
 
Müşteriye uygun araç seçimi ve en uygun aracın tespiti konusunda destek hizmeti ve benzeri uygulamalar var mıdır?

Bir müşterinin ihtiyacına en uygun olan araç önerilmediği zaman teklifin satışa dönüşme ihtimali çok düşük olur. Bu yüzden müşterinin ihtiyaçlarının en doğru şekilde tespit edilmesi azami önem taşır. Birebir görüşmelerde doğru sorular ile ihtiyaç analizi yapıyor, müşterimizin ihtiyacına cevap veren aracı bulup ortaya çıkarmaya çalışıyoruz. Veri tabanımızdaki tüm araçlar içerisinden müşterimizin beklentilerini karşılayacak aracı seçip, araçların özelliklerini anlatarak müşteri onayını alıyoruz. Arzu ederse müşterimiz bu taramayı internet üzerinden de yapabiliyor. İnternet sitesi üzerinden fiyat aralığı ve segment filtrelemeleri ile ihtiyaçlarına uygun araçları müşteriler de bulabiliyorlar.
 
“Kurumsal bir marka riskleri ortadan kaldırır”
 
2. El aracın kurumsal bir markadan temin edilmemesi durumunda karşılaşılabilecek riskler ve problemler var mıdır, varsa bunlar nelerdir?
 
2. El bir aracın kurumsal bir markadan temin edilmemesi birden çok riski beraberinde getirir. Eksik veya hatalı ekspertiz yapılmış olabilir, belki de hiç ekspertizi yapılmamış bir araç olabilir. Geçmişe yönelik belirtilmeyen hasar kayıtları çıkabilir, satış sonrasında alınabilecek hizmetler daha kısıtlı olur. Herhangi bir problem yaşanması durumunda muhatap bulunamaması riski yüksektir. Kurumsal bir marka olduğu zaman bu riskler ortadan kalkar. Bu da müşteriler için tek bir firma ile uzun soluklu bir ticaret yapma imkânı sağlar. Mercedes-Benz Türk olarak alım süreçlerinden, detaylı ekspertizden, satış sonrası hizmetlerimize kadar desteğimizle araçlarımızın her zaman arkasında duruyoruz.
 
“2. El pazarı da kırılgan bir pazar”
 
2. El pazar değerlendirmeniz ve geleceğe ilişkin görüşleriniz nelerdir?
 
2. El pazarı da kırılgan bir pazar. Özellikle ekonomik gelişmelerden çok hızlı etkilenen bir pazardan söz ediyoruz. Ticari araç sektöründe yeni araçların Euro 6’ya geçişi ile beraber tüm markalar için yeni bir dönem başlıyor. Bunun 2. El’e önemli yansımaları olacaktır.
 
2. El Araç Ticaretini Düzenleyecek Yönetmelik Taslak Aşamasında
 
2. El konusundaki mevzuat ve devletin diğer uygulamalarını yeterli buluyor musunuz? Eksikler nelerdir?
 
Son yıllarda devlet 2. El araç ticaretini düzenlemek için çeşitli adımlar attı. Şuanda gündemde olan 2. El kara taşıtları ticareti ile ilgili yönetmelik için taslak çalışmalar hazırlanıyor. Bu çalışmaların uygulamaya geçmesi ile birlikte tüm aktörlerin belli normlara göre hareket etmesinin sağlanacağına inanıyoruz. Bütün aktörlerin aynı platformda ve standardize edilmiş şekilde rekabet etmesini sağlayacak bu uygulama, 2. El araç ticareti için önemli ve faydalı bir gelişme olacaktır. 

 
Mars Logistics Geleceğin Lojistikçilerini Seçiyor
 
Avis Kışa Hazır
YORUMLAR
Toplam 1 yorum var, 1 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
Murat şanli 8 Ağustos 2018 Çarşamba 02:02

2el mersedes lazim hic pesinatsiz senetle sebzeye calistiracam yardimci olursaniz sevinirim cep 05337636026

Yorumu oyla      2      2  
FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Nükte Otomotiv: Her Sattığımız Aracın Arkasındayız
Ticari araç grubunda sıfır ve 2. El araç alım-satım ve takas hizmetleriyle ...
2. El’de Uluslararası Marka: MAN TopUsed
30'dan fazla ülkede, 36 MAN TopUsed markasıyla; kamyon ve otobüs başta ...
Sektörde Öncü Kuruluş: Tamer İlhan Tır Pazarı
2. El kamyon, çekici, dorse ve kamyonet pazarında lider marka Tamer İlhan ...
 
2. El, Ford Trucks İle Güvence Altında
Ford Trucks, son yıllarda büyük önem kazanan 2. El sektörüne 2015 yılında ...
Özel Röportaj
Türkiye Otobüsçüler Federasyonu(TOFED) Genel Başkan Yardımcısı Mustafa ...
Akaryakıt deyip geçmeden, dilerseniz bir de bunlara göz atalım
Yaptığımız yemeklere, salatalarımıza koyduğumuz yağların ya da inşaatlarda, ...
 
İnşaatın Güçlü Oyuncuları
İnşaat sektörü Türkiye’nin son yıllarda lokomotif sektörleri arasında ...
​Filo Yönetiminde Çözüm Ortağınız: TIRSAN Telematik
Uydu sistemi üzerinden semi-treyler takip sistemi olan Tırsan Telematik, ...
​Filobil ile Filonuz Elinizin Altında
Filobil yani Filo Bilgi Sistemi, aracınızın seyir halindeyken bilgilerinizi ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
sondakika
dikkat
truck
src
fahrer
kamyonum
Kamyon
haberler
treyler