18 Kasım 2018 Pazar
Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR GÜNDEMTESLİMATHABERLERENGLISHDÜNYADAN
Menü Arama
DAF, XF, kamyonum dergisi,
KAMYON,KAMYONUM,TRUCKS,NAKLİYE,ORGANİZASYON,TOPLANTI
Renk United Travel’a Tourismo 15 Teslimatı!
Renk United Travel’a Tourismo 15 Teslimatı!
Continental’den  Kış Lastiklerinde 4 Al 3 Öde Kampanyası!
Continental’den Kış Lastiklerinde 4 Al 3 Öde Kampanyası!
New 10t axle for SAF MODUL suspension

New 10t axle for SAF MODUL suspension

1 2 3 4 5
schmitz,kamyonum
5 Kasım 2018 Pazartesi - 16:31

"70 Ülkede 6000 Satış Noktasında Ülkemizi Temsil Ediyoruz"

Brisa, yılın ilk 9 ayında toplam satış gelirlerinde %38 oranında büyüme kaydetti. Brisa’nın yurtiçi satış gelirlerindeki artış oranı %31 gerçekleşirken, yurt dışı satış gelirlerindeki artış oranı %54 olarak gerçekleşti. Üçüncü çeyrek sonu itibariyle Brisa’nın toplam ihracatı 173,6 milyon dolara ulaştı.

 70 Ülkede 6000 Satış Noktasında Ülkemizi Temsil Ediyoruz

Bridgestone, Lassa ve Dayton markalarıyla Brisa, 2018 yılı üçüncü çeyrek dönemi finansal sonuçlarını açıkladı.  Şirket, güçlü finansal yapısı ve katma değerli üretim anlayışıyla hem yurtiçi hem de yurtdışı pazarlarda başarılı bir büyüme performansı sergiledi. Brisa, bu dönemde toplam satış gelirlerinde %38 oranında büyüme kaydetti. Yurtiçi satış gelirlerinde %31 artış sağlayan Brisa, yurtdışı satış gelirlerini de %54 artırdı ve yılın ilk dokuz ayında toplam 173,6 milyon dolar ihracat gerçekleştirdi. Sağlanan bu başarı şirketin FAVÖK performansına da yansıdı ve FAVÖK seviyesinde %55’lik artışla 371,9 milyon TL’lik büyüklük elde etti. Bu dönemde şirketin toplam net karı da 75,1 milyon TL’ye ulaştı.

Dünya lastik pazarında yılın ilk dokuz ayında, yenileme pazarı binek ve hafif ticari araç lastikleri segmentinde %2,7 seviyesinde, ağır ticari araç lastikleri segmentinde ise %2,6 seviyesinde büyüme gerçekleşti.  Türkiye yenileme lastik pazarında ise tüketici ürünleri segmenti %3 daralırken, ticari araç lastikleri %9 oranında büyüme yakaladı. Brisa, %2 daralma yaşanan yurtiçi pazarda özellikle katma değeri yüksek ürünler segmentinde markaları ile pazarın üzerinde performans göstererek büyüme kaydetti ve pazar payı kazandı.

Bu dönemde Brisa’nın Ar-Ge, üretim, dijital dönüşüm ve yenilikçi hizmetler alanında attığı güçlü adımlar ile başarılı bir büyüme performansı gerçekleştirdiğini belirten Brisa CEO’su Cevdet Alemdar,

”Rekabetin arttığı yurtiçi ve yurtdışı pazarlarda, teknoloji yatırımlarımız ile katma değerli ürün geliştirme kabiliyetimiz, sahadaki güçlü varlığımız ve lastiğin ötesinde değer sunan yenilikçi hizmetlerimiz ile hedeflerimizi gerçekleştirme yolunda ilerliyoruz. İhracatımıza hız kazandırmak en büyük önceliklerimiz arasında yer alıyor ve bu yönde marka yatırımlarımıza devam ediyoruz. 70 ülkede 6000 satış noktasında ülkemizi temsil ediyoruz.  Bu dönemde, daralan Avrupa pazarında Türk mühendislerimizin ürettiği, ülkemizin yerli lastiği Lassa markamızla pazarın üzerinde büyüme kaydettik. Uluslararası ölçekte tercih edilirliğimizi ve ihracatımızı hızla artırıyoruz.

Yurtiçinde ise hem lastiğin hem de yeniliğin lideri olarak cesaretle yol alıyoruz. Aksaray’da inşa ettiğimiz, sektörümüzün ilk akıllı fabrikası olma özelliği ile ülkemizde örnek bir teknoloji üssü olan ikinci fabrikamızda çalışmalarımızı hızlandırdık. Fabrikamızdaki ilk üretimlerimizi ihracat pazarlarına sunmaya başlamanın gururunu yaşıyoruz. Diğer yandan İzmit Fabrikamızda yer alan ve geçen yıl belgelendirilen AR-GE Merkezimizde, yerli üretim, yerli tedarikçi ve yerli hammadde geliştirme çalışmaları devam ediyor.  Artan üretim ve ARGE gücümüz, dijital dönüşümde attığımız yenilikçi adımlar ve müşterilerimize sunduğumuz değer ile liderliğimizi pekiştiriyoruz. Büyümemizi sürdürülebilir kılarak, 2700’ün üzerinde çalışanımız, 1400 satış noktasında 12.000’e yakın çalışandan oluşan bayi ağımızla birlikte ülkemize iş ve aş sağlıyoruz” dedi.  

Brisa’nın finansal performansına değinen Brisa CFO’su Reşat Oruç ise, şirketin kur dalgalanmalarına karşı hedging mekanizmalarını etkin bir şekilde kullandığını belirterek şunları söyledi: ”Kredilerimiz ağırlıklı olarak  7 yıl vadeli, uzun vadeli kredilerden oluşmaktadır. Sözkonusu kısım, sabit faize ve TL’ye önceden bağlandığı için para piyasalarındaki dalgalanmadan kısıtlı etkilendik.”

Brisa; Lassa, Bridgestone, Dayton, Bandag, Kinesis markalarının yanı sıra, Otopratik, Propratik, Lastiğim, lastik.com.tr, Probox, Bridgestone Box, Profleet, Mobilfix, Filofix gibi yenilikçi satış kanalları ve hizmetleriyle de hem bireysel hem kurumsal müşterilerinin yolculukları boyunca tüm ihtiyaçlarını karşılamayı amaçlıyor.  

 

 
Toyota’dan Kaçırılmayacak Kampanya
 
Uluslararası Yarışmada Türk Damgası
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Hankook Kış Sezonuna Hazır
Lastik üreticisi Hankook, önümüzdeki kış sezonuna her biri Avrupa’daki ...
Goodyear, FleetOnlineSolutions İle Destek Olacak!
Goodyear ile İzmir’in önde gelen uzun yol taşımacılık firmalarından olan ...
MICHELIN: "Çağın Ötesinde Tasarım"
Michelin, 3D yazıcı teknolojisiyle üretilen ve dünyanın yeniden doldurulabilir ...
 
Eğitimlerle 56 Çalışana Sertifika Verildi
Michelin, Omsan Lojistik ve BP Türkiye çalışanlarına lastik eğitimi verildi. ...
Pirelli, ABD Grand Prix'de Tarih Yazmaya Hazırlanıyor
İtalyan lastik devi Pirelli’nin isim sponsoru olduğu ABD Grand Prix’si ...
Türkiye Lastik Sektörü Avrupa’dan Hızlı Büyüyor
Dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden ...
 
Murat Akyıldız, Prometeon Tyre Group'ta Amerika Kıtası CEO'su Oldu
Pirelli marka endüstriyel ve ticari lastiklerin üreticisi “Prometeon Tyre ...
Michelin’in Yeni Kış Lastiği ‘MICHELIN Alpin 6’
Michelin, yeni kış lastiği MICHELIN Alpin 6 ile sürücülere ağır kış koşullarında ...
Michelin’in Yeni Otobüs Lastiği X COACH Z, Türkiye Yollarında
Dünyanın önde gelen lastik üreticilerinden biri olan Michelin’in otobüs ...
 
Nuray PEKCAN
YOL BİTER DERT BİTMEZ!
kamyonum, abonelik, mytruck
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
GENEL BAŞKAN VEKİLLERİ SEÇİMİ
Serdar Aslan
AİLE ŞİRKETLERİNİN KURUMSALLAŞMASI GEREKİR Mİ?
Pınar TOK
BİR AT BİR BIÇAK, İŞTE SANA GERÇEK HAYAT
  ANKET
     
 
Yük Taşımada En Dayanıklı Araç Markası Hangisi ?

MERCEDES-BENZ
SCANIA
BMC
MAN
FORD
OTOKAR
RENAULT
IVECO
VOLVO
ISUZU
DAF

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
akü
Gündem
Lojistik
Lastik
Teslimat
Haberler
Kampanya
Ticari Araçlar
Akaryakıt
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
kamyonum
news
bus
sondakika
şoför
src
türkiye
truck
dikkat